Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Og nye billeder af L-kuldet.. Let them talk må nok være den baby på 14 dage som er allermest berejst og har været på flest udstillinger Da han fyldte 14 dage havde han været i Tyskland, Østrig og Slovenien..Færøerne sprang han over Let me be a lion hænger stadig på..tror lige jeg vil ligge nogen billeder under det her indlæg af ham som ikke er på hjemmesiden... :slem: Ny side 0
-
Angels Babyer - K-kuldet
Så er der nye billeder af K-kuldet Læg lige mærke til hvor stor Kissed by an Angel er blevet..Det var ham der druknede Kissed by a Star (Elvis) er forøvrigt solgt til en der dyrker agility på meget højt plan..Så mon ikke han vil gøre sig bemærket i fremtiden? Jeg glæder mig hvertfald til at følge ham :klap: Ny side 0
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
Dem der tror de er specialister er dem der alligevel er "idioterne":mrgreen: Tingene udvikler sig hele tiden..Den type som dommeren kan lide i dag er ikke den de nødvendigvis kan lide i morgen.. Måden at stille hunden på ændrer sig, at klippe den på..Hvis folk vil finde fejl på din hund kan de altid gøre det..Den perfekte hund findes (heldigvis) ikke..
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
Det er kun i starten man tænker sådan..Du må melde dig til ringtræningskursus, når nu vi holder det igen..Sidste gang var en stor succes, og det er kun med løver..Så du lærer hvordan løverne stilles osv.
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
Det er jo det han er
-
Heika og Zorro - udstillingsdebut
Jubiii..tilllykke med dem :klap::klap::banan::banan::banan:
-
Slovenien und alles
Vi skulle jo til Slovenien For ligesom at være på forkant med alt så havde jeg købt mig en anden bil..fået mekaniker til at tjekke at den kunne køre så langt.. Han skiftede fjedre foran og alle mulige filtre..Og udstødning... Sagde så godt nok at remskiven nok lige skulle skiftes når vi kom hjem..Men den kunne saaaagtens køre til Slovenien og tilbage igen Vi nåede præcis til Hobro så faldt kileremmen af første gang..Ringede til Falck som heldigvis kom hurtigt..Han fik sat remmen på og sagde så "den der remskive skal du sq have skiftet inden du kører så langt ellers er remmen væk om 100 km" Heldigvis kendte han et lille værksted ligr i nærheden... En rigtig sød mekaniker mente nok han kunne skifte den hurtigt.. vi var jo ligesom på vej der og skulle lige aflevere 2 hvalpe på vejen..og hente ISabella i Kolding :stupid: Den første remskive var dårligere end den vi havde på, så han måtte afsted igen... ENdelig efter 5 timers ventetid/kørsel efter skiver/og arbejdet med at sætte den på var bilen endelig færdig.. Og vi kunne komme afsted. Så hurtigt videre ned med hvalpene og hente Isabella som stod på stationen og ventede... Og så gik det ellers afsted ned gennem Tyskland (som er et hadeland..gpsen siger hele tiden kør 348 km lige ud..hvor kedelig er det lige??).. Heldigvis var der ikke meget traffik der om natten. Man kan sige at på kortet ligger Slovenien ikke ret langt væk..bare lige ud og så til venstre så er man der..Men hold da op der var langt derned :damn: Endelig langt om længe (lørdag kl 17) var vi fremme hvor vi skulle bo..Booking-firmaet havde så lige glemt at fortælle værten at vi havde hunde med..mange hunde :blink: og værten kunne ikke lide hunde :stupid: Vi bedyrede at indenfor ville de opholde sig i deres bure og udenfor samlede vi selvfølgelig op efter dem... Det endte med hun gav efter og vi kunne blive der.. Søndag morgen var det tidligt op..Man aner jo ikke hvad tid man skal ind på forhånd... Heldigvis var det meget bedre planlagt end Verdensudstillingen i Bratislava sidste år... Og vi kom hurtigt ind.. Faktisk var alle mennesker utrolig hjælpsomme..Og prøvede ihærdigt at snakke engelsk... Vi fandt os en god plads sammen med nogle venner med Havanaise, tæt på ringen.. Robotstøvsugeren var den første der skulle ind, selvfølgelig i en anden hal Egentlig skulle Isabella gå med ham, men han ville ikke have halen oppe pga larmen (tror virkelig seriøst de STer er mere følsomme end løverne) så jeg gik selv med ham..og han gik rigtig pænt..med halen oppe og hyggede sig rigtigt.. Og så havde han selvfølgelig sin allerfineste nye sløjfe på selvom den endte lidt på skrå..man er vel en Löwchen-wannabe Han fik SL og blev nummer 2. :klap: Så var det løvernes tur... Vildt at se at de andre havde meget større pelse og slet ingen bagbens muskler.... Vi havde Beethoven, Heartbeat, Ivy og 2 af gudinderne med (Gaia og Athena).. Først blev Heartbeat vinder af sin klasse og fik CAC... Så blev Beethoven vinder af sin klasse og fik CAC.. Ivy (som jeg gik med) blev 3 vinder..Han ville hen til Isabella hele tiden... Gudinderne var de yngste i deres klasse.. Hun var vild med Athena, som jo altid synes at udstillingsringe er en fest..og hoppede og dansede og slikkede dommeren i hovedet... Hun blev 2 vinder og Gaia 3 vinder... Dommeren sagde at Athena var klart den bedste i klassen, men meget ung og vild..Derfor valgte hun en ældre (meget smal) hund Athena var nu ligeglad Men så skulle opdrætsklasserne ind (vores avlsklasse var åbenbart forsvundet) og Lions of Denmark blev bedste Löwchen opdrætklasse :banan::banan::klap::klap: Så skulle vi i stor ring og gå på rød løber og blev vist på storskærm ISabella og Jonathan æææællllsssskkkkeeedddeee det... men der blev vi ikke placeret..Dommeren valgte ensfarvede hunde vores var overhovedet ikke ens i farven Så enden på det hele blev: 2 slovenske champions, en reserve juniorvinder og en bedste opdrætsklassse i racen... det var vi godt tilfredse med..Selvom vi havde glemt kagen hjemme i lejligheden Mandag morgen kørte vi hjemad igen..og skulle lige sætte Isabella af i Køge
-
Hvem blev taberen??
billede nummer 8 er Ace nede i et løve-hul..kun røven stikker op mens Magic kigger på
-
Hvem blev taberen??
Nu render han rundt som om han altid har boet her..Høj hale og godt humør... Og når vi går tur går han pænt i nærheden og vender når jeg gør Selvfølgelig skal I da have et par bilelder..Begge er fra i dag..Inden og efter han blev løveklippet Synd jeg ikke var så genila at tage et par billeder af ham da han lige var kommet. Hans øjne har forandret sig såååååå meget.. Nu er han blevet en af "vores". HAn får løve-flip og man kan klaske ham i røven uden han er ved at falde om af skræk :slem: og han går ned i hullerne i junglen
-
Hvem blev taberen??
Han bliver her hvertfald so far. Så må vi se om der pludselig dukker en superfamilie op, ellers bliver han her..En fra eller til :slem:
-
DKK Herning 6. og 7. november '10
Sådan går det også tit for mig Jeg tør snart ikke bevæge mig udenfor en dør mere
-
Hvem blev taberen??
Ja du havde ret... og mig som har bekymret mig vildt i så mange dage Men en eller anden gang finder jeg vil en hund der kræver behandling så jeg kan se dig igang :slem:
-
Hvem blev taberen??
Nå ja han kan også logre :blink: Cleo er ikke typen der lader sig smide væk..Hun skriger hvis hun føler sig dårligt behandlet og så kommer de andre tæver straks for at hjælpe hende og tæve dem der er onde ved hende. :damn:
-
Min nye alfahan
Hvor er de smukke begge to... :lun: Jeg kan nu godt forstå at Lille P. er blevet alfaen..Han er den med de sejeste intim-smykker..Den slags tæller i hundeverdenen
-
Hvem blev taberen??
Nej måske ikke altid, men meget tit får man det man betaler for..Og han sagde allerede inden ham kom hjem til dem at hunden havde et dominans-problem. Han bestemte al for meget! Jeg forklarede dem at det var gammel snak at tro at hunden skulle spise sidst, gå sidst ud af døren, ikke må ligge i sengen/sofaen og ikke må få kontakt.Han passer godt her..Vi har jo alligevel en bunke som allerede har overtaget det hele Jeg overvejer seriøst at lægge mig ned i en af hundekurvene og sove..Især efter at en bunke af hundene lægger sig ovenpå mig og sover..Jeg venter kun på at jeg en morgen vågner med struben bidt over i løbet af natten. Stendød!! Ja jeg er hvertfald ganske fortrøstningsfuld Mange tak.. Jeg kunne heller aldrig finde på at pynte på noget..Tværtimod er der nogen af de virkelig hårde ting jeg undlader at sige Der er ligesom ingen grund til at fortælle alle de værste detaljer hvis de ting man allerede har sagt er nok til at stykke et billede sammen.. Og lige i den her sag har jeg kun sagt de ting som ejerne selv har fortalt mig
-
Hvem blev taberen??
Jo vi betinger hans navn rigtig mange gange i løbet af dagen... En lille update: Morgenturen gik vi sammen..Han stak ikke af, og da jeg sagde "Kom så. Vi vender" så vendte han pænt og kom med tilbage... Han gik selvfølgelig uden snor...Eller gik og gik nu foregår al bevægelse i løb eller hvertfald hurtigt gang..Og med halen højt løftet... Den nordjyske luft har bekommet ham vel Utrænbar er han hvertfald ikke... I nat lærte han at sove i sengen og han kan sitte nu :klap:
-
Hvem blev taberen??
tak Han hedder jo Ace på stamtavlen..Men vi kalder ham Aciiieee..det lyder ligesom lidt gladere... Han re lige kommet stormende og hoppede op på mig..HAn så helt forskrækket ud over at han gjorde det :klap: Så kiggede han lige på mig og slikkede mig i hovedet og lagde sig ned og sover nu
-
DKK Herning 6. og 7. november '10
JA det var også det jeg kom til at tænke på til næste år har jeg helt sikkert glemt hvor stresset jeg var..
-
DKK Herning 6. og 7. november '10
Ja uhyre billigt..Jeg er stadig ikke kommet mig over verdensudstillingen Hverken mht prisen eller alle de hunde jeg havde med..Jeg gør det aldrig igen tror jeg
-
Hvem blev taberen??
Men han kostede kun 800 kr meget billigere end hende jeg anbefalede. Mne hvis de havde taget hende jeg havde anbefalet havde de hvertfald ikke fået den slags råd :damn:
-
Hvem blev taberen??
Havanaise... Men hun var da hvid Stakkels lille atticus
-
Hvem blev taberen??
Cleo en hund?? :shock: Nej hun er en wannabe-løve..Hvis du spørger hende selv er hun en rigtig løve..lange ben, løvemanke og kvadratisk..Hun kigger alridg i vandpytterne Luna var busken..Var det ikke hende han pissede op af?? :slem:
-
DKK Herning 6. og 7. november '10
:hmm: Vi må se hvad vi kan gøre... KAn man forresten bruge bredbånd to go ude i verden? altså som fx Slovenien eller noget?
-
DKK Herning 6. og 7. november '10
Synd Shakira ikke er gammel nok :slem:
-
Hvem blev taberen??
JA altså Cleo kan jo ikke se ham..Han er jo ikke engang løveklippet men hun kan jo så heller ikke lide bomuldshundene til ringtræning..Sådan nogle små grimme hvide tingester med pels alle steder..Ligner slet ikke rigtige løver og opfører sig ikke som løver