Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
En umulig opgave
en Löwchen? evt korthåret... Med en klippemaskine kan du holde den på enhver hårlængde under 6 cm..Det tager 5 min at klippe en gang hver anden måned.. Udover pelsen passer alt andet jo på en løve
- Shakira!
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Mon jeg kan stambogsføre ham? Og mon DKKs chipmand undrer sig når han skal chippe den?
-
Angels Babyer - K-kuldet
Jo 10 dage før vi havde regnet med
- Otto og jeg
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Lions of Denmark Let me be a Lion
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Og den sidste :hmm::hmm::hmm: ' Jeg ved sq ikke..Den må vel hellere hedde Lions of Denmark Let me be a Lion :mrgreen:
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Den anden som ikke rigtig kan sutte.. Lions of Denmark Let them Talk
-
Dickes Babyer - L-kuldet
Dicke var hende der fik Anasarca-hvalpen... Den ene af hendes babyer er i fin trivsel nu Lions of Denmark Let the Party start
-
Angels Babyer - K-kuldet
Og den eneste pige Lions of Denmark Kissed by Camille
-
Angels Babyer - K-kuldet
-
Angels Babyer - K-kuldet
Lions of Denmark Kissed by the Fire
-
Angels Babyer - K-kuldet
Lions of Denmark Kissed by the Wind
-
Angels Babyer - K-kuldet
Først Lions of Denmark Kissed by an Angel
-
vand drikkeflaske - advarsel
På stamtavlen skal han hedde KIssed by an angel.. Men jeg tror faktisk jeg snupper et af dine forslag som kaldenavn
-
vand drikkeflaske - advarsel
Så er der en lille opdatering på den lille fyr som druknede.. HAm er der stadig liv i og han har taget 100 gram på siden ulykken.. Her er lidt billeder af ham.. Og så opretter jeg en anden tråd i løve-forummet med billeder af ham og hans søskende:mrgreen:
-
Hvem blev taberen??
Tak for det..Den bog vil jeg læse!!Og det er jo netop det med ikke at melde tilbage, jeg bliver så :damn::damn: over.. DEn lille løve er jo stadig min lille baby-hund..JEg kan stadig godt huske hvordan han var. Og jeg har hans bror og søster her..Overhovedet ingenting galt med dem. Men ejerne skal da lige skrive i samtlige mail "Han har været underlig fra starten". "der er sikkert noget galt indeni ham".. Men de valgte ham nu selv.Jeg ville beholde en hanhund fra kuldet, og de ville have en hanhund. Jeg var ligeglad hvilken der blev her.. De fik samme socialisering. Faktisk beholdt jeg 3 fra kuldet. Men den ene tæve blev semicoated. Hun bor også i Kbh og hendes mennesker har ingen problemer med hende. Jeg ved da godt at en hvalp ud af 4 godt kan være skadet fra fødslen. Men det bliver spændende at se hvordan han er og hvad vi ender med at beslutte
-
Shakira!
Jo lige i øjeblikket ligger det på min computer..Men man ved aldrig EN masse sider har lige været med hvid baggrund. Det var fordi pludselig kunne jeg ikke finde mappen det lå i.. Så hev jeg det ned igen og da jeg så sendte det op var alle sider hvide.. Den har vel nærmest sit eget liv Jo endelig brug løs.. :klap:
-
Den perfekte (eller, noget der minder om) udstillingshund
nej nej.. Løverne slider selv pelsen i den runding når de løber.. Kun hvis de sidder i bur/kasse konstant skal de klippes..Eller hvis deres pels rager ud over benene, sådan sidelæns nærmest (svært at forklare).. Hvis man så klipper dem så skal de klippes så man ikke kan se det..Effilersaks og noget etage-noget..Aj altså jeg kan klippe ikke forklare
-
Lagotto romagnolo
Man kan da få store løver..NÅ!!! Danne er da nok 35 cm..og Obama 37-38 cm Aner ikke hvordan pelsen er mere besværlig.. Den skal hvertfald klippes... Og måske alle de der krøller filtrer, men jeg aner det ikke.. De sagde bare begge to at løverne er nemmere at holde...
-
Shakira!
Den er nede først troede jeg at jeg havde glemt at betale et eller andet hos hostmaster... Så kom jeg til at trykke på et eller andet så jeg fik deaktiveret det hele.. og så skrev Web10 tilbage at der var en fejl et eller andet sted som de ville rette og JEG SKULLE ENDELIG IKKE PILLE VED NOGET..Sidste gang fik jeg jo slettet hele siden..Men da var det for sent, jeg havde klikket på noget.. Så nu skulle jeg have en eller anden ny kode fra hostmaster.. og den kommer med posten .. jeg håber virkelig ikke jeg har fået slettet det hele
-
Den perfekte (eller, noget der minder om) udstillingshund
Nogen gange kunne man godt have lyst til at banke en dommer eller to..eller bare ryste dem en lille smule
-
Hvem blev taberen??
:mrgreen: eller måden han ikke siger det på SÅ man kan sidde en hel aften og tænke: :hmm: mente han mon...eller :hmm: eller :hmm:... såan noget elsker jeg
-
Lagotto romagnolo
Jeg har 2 hvalpekøbere som har LR som første hund og valgte løverne fordi de ligner hinanden meget af sind..Men er mindre.. Pelsen er lidt mere besværlig end løvernes... Deres er hvertfald ikke egetkønsaggressive.
-
Den perfekte (eller, noget der minder om) udstillingshund
Du skulle have været forbi løveringen lørdag... Der var en løve der var klippet..Ikke så man ikke kunne se det var sket men sådan rigtig grydeklipagtigt..lige over og skarpe kanter... DET er virkelig dårlig stil...og det er endnu dårligere stil at dommeren ikke slår ned på det..Der står højt og tydeligt i standarden at vi ikke må klippe i den lange pels...