Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Rovdyr i babyforklædning
og så til sidst et par stykker af en fornærmet løveflok som ikke var inviteret til festen Der kan sidde virkelig mange fornærmede løver foran en låge Freuuuuuudiiiiiiiikaaaaaa...Må jeg få nogle navne på de fornærmede løver?? Du burde kunne se hvem de er
-
Rovdyr i babyforklædning
Og de små besøgs-hvalpe blev såååå trætte
-
Rovdyr i babyforklædning
Og Nomi var inviteret..Han var lige ved at dø..Han fik et stykke ben fast i halsen... Og sagde en kvælelyd så Stargirl var ved at dø af skræk Heldigvis fik jeg rystet det løs..men jeg troede et øjeblik vi mistede ham
-
Rovdyr i babyforklædning
Og de store hvalpe var også inviteret til fest
-
Rovdyr i babyforklædning
Og lidt flere
-
Rovdyr i babyforklædning
Benfesten fortsatte
-
Problem med löwchen og golden retriever
Nej halen behøver ikke være nede..Det er meget meget sjældent jeg ser løvernes hale være nede selvom de er bange...Jeg ville holde Mille i snor.. Lære hende at lægge sig ned når hun skal hilse så hun er på højde med Zoffi. Og så ville jeg ikke lade dem lege overhovedet..De kan gøre mange andre ting sammen. fodersøg, gå tur, snuse omkring... Når Mille bliver mere voksen kan de måske lege sammen, men ikke før.. Mine løver har dagligt været sammen med en hvid schæfer..Han er 10 mdr nu, og jeg kan se at han er alt for voldsom for dem. De føler sig forulempet af ham, og det er kommet indenfor de sidste dage.. Han er anmassende i sit kom og leg med mig.. Han er for voldsom i løb (løber dem ikke ned men springer over dem), han er for snakkende (hyler og larmer en del) og bruger munden meget (ikke til at gø).. jeg kan se de synes han er anmassende og dum.. Så nu er han kun sammen med dem i kort snor... Og han har faktisk været sammen med dem dagligt siden han var 12 uger.. og nej jeg synes ikke I skal lade dem være løse sammen nu.. hvis din Mor er bange fro store hunde skal hun slet ikek være der når de mødes..Alle hendes følelser går lige ned til Zoffi.. Løverne er ikke mere sarte i ryggen end andre hunde.. Hvalpetræffet er den 11 juli..Jeg ved ikke med sikkerhed hvor det bliver. Men i København, og sandsynligheden for at det bliver nær Hvidovre er stor... Forresten hvad mener du med at hun er dårligt/slet ikke socialiseret? Fra opdrætteren eller hos dine forældre? Jeg kunne godt tænke mig at vide hvilken kennel hun er fra? send mig evt en PB hvis ikke du vil ligge det offentligt ud.. Nogle af linierne har bestemte problemer i forhold til temperament/socilisering.. Så det kunne give et fingerpeg om hvad man evt kunne foreslå..
-
Rovdyr i babyforklædning
Lidt billeder af babyløver der spiser ben for første gang... Der kommer flere senere når Stargirl kommer med sine små rovdyr
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lucca og Duffy kan jeg godt lide :klap:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Næææ...hvis man ikke gør det før 3 uger så får man en bøde på 750 kr... men stambøgerne kommer lige meget hvor sent man sender papirerne ind...
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
En hedder Lilli..vi ved bare ikke hvem En hedder noget hemmeligt, den ved vi heller ikke hvem er..Så kan vi da godt kalde en Flora..Men aner ikke hvilken..den sidste skal hedde..nå nej det ved vi heller ikke..Så lige nu hedder de bare babiiiiiiiiiiiiiissssssssss...og så kommer de
-
løven er landet
Hvor mon han skal sove i nat :hmm:
-
Ønske-farve-tråden
:hmm: der er en vis lighed..tænk at jeg ikke har set det tidligere :hmm:
-
Ønske-farve-tråden
God idé og hvis vi siger at jeg kun spammer med én løve (masser billeder) hver fredag..Så har vi nok til de næste 2-3 år ..sagde du Horton-sagaen
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Ligegyldig hvilken en du vælger så vil du fortælle mig senere at du fik den bedste, den sødeste, den smukkeste...den der passede bedst til jeres familie tro mig..jeg har været her før :slem:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Grøn og blå er uden for nummer :damn:
-
Ønske-farve-tråden
Så skidt da..du får lidt baby-danne billeder...
-
Ønske-farve-tråden
Det må man godt..men det var nok mere rigtigt at kalde ham sort/creme
-
Ønske-farve-tråden
Det fik du her..taget i dag Godt jeg elsker den hund så højt..Har lige fået dyrlægeregning på ham for de første 3 måneder :stupid:
-
Ønske-farve-tråden
Det var dog en uandsynlig smuk løve:lun:..hvor har du købt det pragteksemplar Savner hun ikke nomi numsegøj?? Du skulle næsten se et billede af ham..Han er stadig lidt tynd men nu kan man være ham bekendt :klap:
-
Ønske-farve-tråden
Giv opdrætterne skylden :damn: man skal sørge for at vise sin race ellers er der sq ingen der får øje på den
-
Ønske-farve-tråden
Den sort/hvide? ja udtryk men ikke farve... Jeg må hellere lade de batterier og tage nogle nye af Danne..med elastik i håret så man kan se hans ansigt
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Vent til du møder dem igen meget nemmere
-
Ønske-farve-tråden
Det kan du sq da selv være Du kan få et billede af en particolour med 3 pletter lige på ryggen..Det tiltaler jo mit ordnung-muss-sein- hjerte
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Min bliver jo klippet