Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Ønske-farve-tråden
Når jeg får tid skal jeg tage et ansigtbillede af en af de sort/sølv med pandehåret tilbage
-
Ønske-farve-tråden
Jep.. Du ønsker og en eller anden forsøger at finde den farve du vil se Første ønske er sort/sølv...
-
Så kom løveungerne på græs.
I skal da bare mødes med nogle af de andre hvalpekøbere som har bar-numse-hunde Mændene er da rigtige mænd og går alligevel med hunden
-
løven er landet
Han er sq da nuttet :klap:
-
Så kom løveungerne på græs.
Granny er black/tan og Happy er sort/sølv
-
Så kom løveungerne på græs.
Den kunne jo ske ved en fejltagelse..hvad pokker, pelsen vokser jo ud igen
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Så bliver der jo ingen til dig
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Absolut...Lilli kan jo få hvalpe..og det kan jo hænde man ikke kan komme af med dem
-
Så kom løveungerne på græs.
Ja de er kære..Det er farverne der gør det Happy er den smukkeste af alle de hvalpe vi har lige nu... Jeg elsker de sort/sølv... Han skal nok tage kegler på udstillingerne
-
Så kom løveungerne på græs.
Og til sidst lidt af dem sammen
- Så kom løveungerne på græs.
-
Så kom løveungerne på græs.
Først af Granny...
-
Så kom løveungerne på græs.
Et lille et...hvilket et af de 40 jeg tog skal jeg mon hoste op med :hmm:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Der er ingen håb tilbage fro dig Du er ramt!! Bestil hellere straks 4 til til levering senere en er slet ikke nok
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark flirting *blå hvalp*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Flirting *grøn hvalp*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark flirting *gul hvalp* desværre løb kameraet tør for strøm:megaked:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Lions of Denmark Flirting *rød hvalp*
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Jojo når du har set de her billeder er du med garanti ikke hvalpeskruk mere (hvad man dog ikke gør for at hjælpe de stakkels hvalpekøbere )
-
Løvehjælp søges
Alle vejne..<det er løver! de bliver henne ved os.. De lægger sig på en stol og går kun ned når de skal charme sig ind på en evt hvalpekøber...
-
Flåt-attack
Næ men den her sad i et dumt hjørne..jeg tog til dyrlægen med ham da jeg havde pillet den af (eller Natascha havde:mrgreen:).. Jeg er blevet hysterisk efter at dyrlægen sagde at det med Nomis nyrer efter al sandsynlighed kommer fra en infektion (bakterie eller nowet) som han har fået fra en flåt..
-
Løvehjælp søges
Tjoh men er det ikke det værd?? Jeg gad godt se de andres ansigter..mine hunde får jo alligevel altid lov at løbe løs (de voksne og ungtæverne)..jeg har nogle unghanner med..De kan lette ben så det sjasker Sådan nogle kan dommere da kun elske, ikke?:slem:
-
Løvehjælp søges
Det gør ikke noget du ikke svarede, blev bare i tvivl om den blev afleveret elelr hvad..Jeg har fjernet rapporter på min tlf efter jeg opdagede at jeg betaler for dem Det skal nok blive sjovt..vi bliver nok smidt ud alle zusammen... Tag dog flipsedyret med..Han kan jage små hunde...Kan du se flipsedyret og 50 løver i fuld firspring ind igennem samtlige ringe Mine ville elske det..Især gudinderne :slem:
-
Det der med naboer... Hjælp søges igen...
Jeg ville sige til dem at det er ikke så godt de hænger over hegnet og klapper hund..Hunden lærer nemt at hoppe over og ikke alle naboer er så søde som dem hvis vores hund pludselig står i deres have:engel: (jeg ville smøre tykt på..ikke så tykt at de kan høre det, men tykt..) Derefter ville jeg sige at vi er så glade for at I kan lide vores hunde men kan I kome herind til os når i vil kæle med Kaia..Så kan vi lukke Bamse ind i mens.. Sandsynligheden for at de kommer ind er sikkert ikke så stor.. Jeg tænker at de tror de gør et godt indtryk på jer ved at vise glæde for jeres hund(e).. Børnene ville jeg invitere ind når JEG har lyst..Invitere dem med på gåtur fx.. hvis man er venlig mod børnene så kommer man længere med forældrene.. Sådan ville jeg gøre. Men jeg er også træt af naboer som brokker sig, jeg vill gå langt for et godt naboskab hvis jeg fik chancen..
-
Løvehjælp søges
Du kan sagtens nå at komme med Fik du smsen fra mig i mandags