Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Det her er yndlingshulen..Den er fyldt med legetøj, tror jeg..Magic gemmer nemlig alt dernede.. Og når vi skal i junglen gælder det om at komme først.. Den er rigtig dyb og vi har selv gravet den :slem:
  2. Søde og dejlige De næste 2 uger STINKER de af a38 Jeg kan ikke døje den lugt
  3. Næ de skal da lære at svømme..Jeg hjælper dem bare med at lære det lidt hurtigt
  4. Det tager sq ikke en time at måle hende Tror du seriøst på at bella ligger død ..måske skulle jeg tage Numsehunden med
  5. Tøserne er 2½ uge gamle og kaster sig allerede som frådende vilddyr over mors mad :stupid:
  6. Jeg er ked af det Aslan Men løverne går ind for den ler bedst som ler sidst Sweet (Shaba)er blevet berøvet sin pryd på numsen, men hun ser nu ikke ud som om hun begræder det
  7. Jeg tager mit stinkende dyre hunde stangmål med ned til dig på fredag..Så måler Natascha og jeg hende
  8. Det er jo lige det det er Selvom hun heller lyder navnet bedste :klap: Hun trro sq så meget om sig selv...
  9. 28?? Hvad har du målt med? det lyder sq vildt med 28 cm..Toffee er 26..jeg tro ikke Bella er højere..Hun har sq da stået på tæer
  10. Det gør de også engang
  11. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Produkter/leverandører
    Er der et sted man kan skrive?? jeg må simpelhen til at læse tingene i stedet for at bare klikke ok
  12. Så er det jo heldigt jeg sommetider kommer til Lolland i kan jo tage på ferie heroppe..Så kan I møde alle hundene.. Og vi har campingvogne i kan overnatte i.. Cykelferie til Nordjylland??:klap:
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Produkter/leverandører
    Det er også GLS jeg bruger når jeg bestiller varer til butikken/foder til hundene osv..Han stiller bare kassen i læ hvis jeg ikke åbner. Der er aldrig nogen der har lagt en seddel til mig i vinters gav jeg dem mit mobil nummer så sendte de en sms når de var på vej (man kunne ikke komme ned til os pga sne)
  14. Her er et par stykker fra 14 dage siden...
  15. Ja hun er dødsød..Du skulle møde hende..Hun er lille bitte, men hold kæft en karisma Vi hr lige haftstore-klippe dag i weekenden..52 løver klippet, vasket og fønet..Så der har været et rend af løve-ejere der har bragt eller hentet hund..Og ALLE lagde mærke til hende selv om hun er den mindste i flokken
  16. :mrgreen::klap::banan: dygtige Shabi .. Jeg havde sagt til hende du ikke skulle have det for nemt
  17. Eller hvad med hende her :pift:
  18. Så er det ikke nu jeg skal ligge det her link ind Eneste Löwchen kennel på toppen - af Danmark masser af nye billeder af barnumsede damer
  19. Så kom de lovede billeder af Ollie og Obama
  20. I denne måneds "vi med hund" er der et billede af Löwchen under månedens raceportræt.. Det er min lille Bertie
  21. Det er jo en hanhund Hende her går jo stadig og venter på dig
  22. Hvor er de kære..Men pelsen er godt nok vokset hurtigt ud på numsen, hva hva?
  23. topic svarede på kennel-lowchen's Lonny i Debat
    Det tror jeg. om ikke andet så når den igen skal lemmes ind i en familie.. og det er jo sådan set det hundene er "skabt" til.. ellers var det ikek nødvendigt med internater. Vi kunen bare lukke dem ud i skoven
  24. topic svarede på kennel-lowchen's Lonny i Debat
    Med de små hunde er det ikke kun pga tidsmangel de sidder i kasser/bure. Men ambitioner om at vinde udstillingerne. Da jeg fik min første løve lød rådene; lad dem sidde i kasser, pelsen bliver større og slides ikke.. Tag moren fra hvalpene og lad hende kun komme ind til dem når de skal have mælk (fra de er 3-4 uger).. De bider i hendes pels.. Giv ikke tyggepinde. Det slider skægget af.hvis ellers hundene går i stuen sammen med beboerne får de masser af menneskelig kontakt. Og så kan man godt have mange. med langhårshundene kan man vel sige at hvis man ikke kan klare groomingen og de går og bliver filtrede så har man for mange hunde. og nogen har måske for mange allerede når de har 2 så

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.