Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. Hun er Dickes datter jo og elsker mad
  2. Så er han den helt rette
  3. Og shabi som Sonja skal have er helt klar en kandidat til noget IPO træning... Hun bider sig fast i bamser og så kan man løfte hende op uden hun slipper..Altså i tænderne Måske man skulle finde nogle dværg figuranter :blink:
  4. Bianca herinde fra laver da rondering og spor med sine løver... Og vores Dicke er rigtig god til spor.. Hun finder alle godbidderne og tjekker også lige de andres spor om de har overset noget Vi må lave en lille løve-filial nær Esbjerg :slem: Svigerfar kan være bestyrer
  5. Vi skal nok få ham overbevist.. Sådan en løve kan da også blive hjemmeværnshund Ja svigerfar må vi have vist nogle gode eksemplarer.. Så kan Pegasus snart se hvor meget gavn de løver gør
  6. Hey.. Snak pænt ellers tror folk bare jeg er voldelig også ... Jeg kunne da aldrig drømme om at beholde flere hvalpe end en :pift: Jeg skal bare lige finde ud af hvilken en .. Og de er da søde, ikk? Måske skulle jeg forære de 3 af dem væk..til nogen i familien :slem: jeg ved godt hvem der skal have Olymphia så:banan:
  7. Altså du må da indrømme vi er uheldige med de underlige mennesker vi møder?? Den dommer burde jeg egentlig have vippet et par på kassen... Nå eg møder ham nok igen engang :slem:
  8. Netop! Sig det straks til ham Det kunne være jeg skulle leje mine ud til havearbejde :hmm: mon ikke der er penge i det :slem:
  9. Indtil videre er de reserveret til os selv allesammen.. Det er jo en gentagelse af en tidligere kombination som viste sig at være supergod, men hvor "nogen" i familien syntes jeg skulle vælge hurtigt (det var 4 hanner) så vi ikke "brændte" inde med en bunke hanner vi ikke kunne bruge til udstilling... De 2 af hvalpene bliver heldigvis udstillet..Men de andre 2 er også supergode og det er en skam de ikke bliver udstillet.. Den ene er dog løveklippet, så der kan jeg se at han er god...Da jeg så ville gentage kombinationen havde jeg sagt til alle herhjemme at jeg beholder ALLE hvalpene indtil jeg kan se om de bliver gode..også selvom der kom 4 hanner igen! Men så kom der jo 4 tæver så slapper de lidt mere af herhjemme.. Mænd!!!!
  10. :slem::slem: Jeg sagde jo du har tavshedspligt
  11. Ja bestemt :slem:
  12. :mrgreen: Du tænker nok på hende brodamen? hun var da også bare for meget...eller måske hende pelsdamen til show of winners? eller? :slem:
  13. Jep..det er meget sjældent løverne behøver hjælp..
  14. Ja det glæder jeg mig til.. Så snart pelsen bliver lang nok til at tippe over ligner han ikke en fed hårbolle mere
  15. Han bliver helt sikkert overbevist..Når nu Camilla hjælper ham med al vvs arbejdet.. Løver er meget hjælpsomme.. Faktisk for meget... Igår gjorde jeg rent i skabene i bryggerset og før jeg fik set mig om var der 25 løver derinde..Kun for at hjælpe mig.. Det er MEGET svært at tørre skabe af med så mange hunde inde i skabene Og de render i hælene på en hele tiden.. Intet går deres næser forbi..Og de stjæler gerne karkluden eller jager moppen når den drøner hen over gulvet... og tænk dog på havearbejdet som bliver meget nemmere jo flere løver man har.. De elsker at grave huller og helst der hvor man selv er igang med gravearbejdet.. I foråret fjernede de systematisk alle skvalderkålplanter i junglen..de gravede sig ned til rødderne og åd dem.. Det er garanteret derfor alle løverne pludselig har fået deller over halen og ser fede ud :slem: men skvalderkålene er væk
  16. Mig?? Jeg er et roligt, ikke voldeligt menneske, det ved du da :slem:
  17. Du tror du ikke ved noget... Men det passer ikke Dem der bliver som Heartbeat bliver som Bobo.. Pelsmæssig og typemæssigt.. Athena og Olymphia.... Her forresten et par billeder af Heartbeat taget igår.. Man kan godt se hvem der er hans far :klap:
  18. Sch... Du har altså tavshedspligt :blink:
  19. Hun har også det bedste hovede/udtryk... Faktisk er det det kuld med de bedste hoveder... Ikke for lange og ikke for korte snuder.. Gode stop..Dejligt lavt ansatte ører.. Godt placerede øjne... Jeg er spændt på hvordan de udvikler sig.... 2 af dem bliver typemæssig og plesmæssig som Heartbeat..de 2 andre som Domino i type og pels...
  20. JA!!! MIG!!!!! og jeg ryster folks lommer inden de går
  21. Selvfølgelig Du skal jo bombarderes med løveklippede løver så du bliver nødt til at få Oskar klippet også..Inden han får et traume over hvor smuk hans storebror er

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.