Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. :slem::slem: Ja vi havde aftalt det.. Sådan noget kunne jeg godt nok ikke finde på at gøre uden det var aftalt Vi må se med udstillinger...De er næsten overtalt.. Hvis isabella gider handle ham Og det gik jo fint til Löwchenspcialen :damn: Jeg har aldrig grint så meget som da han trillede rundt i ringen og trillede op på bordet
  2. Valget stod mellem hvalpeklip, hvor pelsen er omkring 3-4 cm lang over det hele eller løveklip.Ejerne kommer her jævnligt og synes hans familie er så fin..Og så er de så lækre at rør på numserne når de er klippet..SÅ nu prøver vi løveklip..Det vokser jo ud igen.. Tak for de pæne ord..Selvom hvalpene er flyttet er de jo stadig mine små babyer, så selvfølgelig står jeg da klar med hjælp..og saks :slem:
  3. Det er et spørgsmål om tilvænning..Når du har set dem længe nok elsker du dem med deres bare numser.. Forøvrigt er der en hel klar (og genial) grund til at klippe dem i løveklip.. Alle de steder som filtrer helt vildt bliver klippet fri..Før brugte ejer lang tid hver dag på soignering fordi de er en aktiv familie som går meget i fx skoven.. Nu kan ejer nøjes med at fjerne grene fra pelsen og så ellers bare børste en gang om ugen.. Og han har ikke længere problemer med varmen :klap:
  4. Nej nej..Ved du ikke for meget varme deromme nedsætter sædkvaliteten :slem: Jeg er spændt på at høre hvad hans forældre siger når de henter ham på søndag.. De kan bestemt ikke kende ham
  5. Nåja og så lige et billede af det der røg af :slem:
  6. Samme hund et par timer senere... Nu ligner han sq en Löwchen
  7. Macho, Lions of Denmark Quite an Ego,8½ måneder gammel og aldrig berørt af en saks
  8. :slem: Så vil de allesammen have en Löwchen
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Som du selv er lidt inde på er lhasaen ikke så vild med børn.. Den kan sagtens vænne sig til børn, selvfølgelig, men jeg regner med at hunden (også) skal være en ven til jeres barn? At det også meget er samspillet og oplevelsen af at vokse op sammen (hund og barn), som I har lyst til at give jeres barn? Jeg har selv Löwchen..Og det er en kanon hund til børn.. Selvom der kommer mange børn her (også små) og vi besøger både børnehave og dagpleje, tror jeg aldrig løverne bliver trætte af at være sammen med børn.. Jeg har aldrig set en af løverne markere eller knurre af et for vildt barn..Heller ikke af små børn som er lynhurtige til at gribe fat i pels og ører (selvom vi selvfølgelig griber ind).. Løverne elsker at være tæt på mennesker.. blive krammet og kælet.. De er enormt sociale og elsker alle mennesker og dyr.. De fælder ikke, og kan jo klippes i hvalpeklip hvis man ikke bryder sig om løveklippet. De er ret aktive og er altid frisk på en gåtur.. De er gode til at aktivere sig selv fx i haven, hvor de hjælpsomt flytter blade fx Og hjælpsomme det er de! Vores den ene er næsten uddannet VVS-hund..Hun sad da hvertfald på første parket (læs helt nede i rørene) da vi satte vask og blandingsbatteri op :klap: DU kan kigge lidt på billeder på min hjemmeside www.lions-of-denmark.dk men vi er ved at lave lidt om på den så ikke alle "knapper" virker.. Og så er du selvfølgelig velkommen til at spørge om alt vedrørende racen
  10. Ja det var kærlighed ved første blik... Han var totalt forelsket med det samme :hmm: Han så godt nok elegant ud da han sprang lige op i luften og landede på jeres sofabord..Totalt uden at være pinlig berørt :klap: Så skal Koda og Zoya også snart inviteres ind i soveværelset :slem: De er klar...
  11. Det lyder rigtig godt Dejligt at dine bange anelser med Laika ikke holdt stik:engel: Og herligt at Farfar også vil gå til træning... Da jeg så Farfar vidste jeg bare at ham og Jack passer så godt sammen... Begge 2 ser rigtig søde og pæne ud og når man så kigger dem i øjnene så kan man se latteren og humoren ligge derinde og lure.. Og så er Farfar allerede bidt af en løve.. Jeg regner da stærkt med at der inden for et par kommer en Farfar-løve mere :slem: Og Pegasus skal jo låne alle løverne til foråret, så han kan få renset ud i skvalderkålen Jeg vidste hun ville nyde at være med på arbejde..Løverne tror at alle mennesker er skabt til glæde for dem Det ender vel med at arbejdet ansætter hende.. I USA er løverne meget brugt som terapihunde og besøgshunde fx på plejehjem og hospitaler... Og de er gode til det... Elsker jo mennesker og nyder at blive holdt tæt.. Og samtidig er de utrolig hurtige til at vurdere et menneske..Kan han lide mig? Kan jeg være ivrig eller skal jeg nærme mig ham roligt? Må jeg hoppe op på hans skød? Sover Queen Camilla stadig i sengen?:slem:
  12. Ja de nåede da hvertfald at pisse op til flere steder på gulvtæppet Men selvfølgelig kun dem vi tog med hjem..de andre kunne ikke finde på den slags :slem: Nå ja og så har Kiss sovet hele vejen..Han tissede lige i græsset da vi kom hjem og nu er han gået i seng... Jeg tror jeg kommer ned forbi dine børn med tøse-hvalpene når de bliver lidt ældre.. Så kan de blive godt trætte og socialiseret på børn Dine børn er bare :lun::hjerte:
  13. Altså du kunne da bare gå på internettet..Jeg så jo både kunst, og fik endda kunst med hjem, og havde 2 "dates" til maden :klap:
  14. måskeeee eller også smitter det bare ikke og det ved begge dyrlæger :klap:
  15. nu snakkede jeg lige med min dyrlæge.. Og rigtig Gastroenteritis findes kun hos mennesker ikke hunde... Mave/tarmbetændelse hos hunde smitter ikke medmindre der er tale om fx Parvo eller salmonella og den slags...
  16. Gastroenteritis smitter hvertfald mellem mennesker.. Det er almindelig "rundesyge" du ved eller maveinfluenza...
  17. Jeg tror da ikke tarmbetændelse smitter? Så burde vi da nærmest få en epidemi når en af mine har, men det er aldrig sket.. Og dyrlægen har heller ikke nævnt noget om smitte så jeg tror ikke det smitter
  18. Det smager sq ellers ikke godt!!! Meget bittert.. Jeg fik det i munden en dag da jeg gav hundene det.. 15 min??:shock:
  19. Man får det på recept hos dyrlægen.. Det tager ALT, også øremider og selvfølgelig flåter...Det er ikke så meget dyrere end Bayvantic.. Jeg giver 1300 for Advocate til alle mine (1000 kr for Bayvantic)
  20. Vi bruger Bayvantic.. Det virker meget bedre end Frontline..og så virker det selvom hundene hopper i vandet/kommer i bad.. 2 gange om året (1 maj og 1 november) bruger vi advocate som også tager orm.. Så slipper vi får at give dem ormekur oveni.. Frontline bruger vi kun til kattene(fordi dyrlægen siger de dør af Bayvantic) og mod øremider..
  21. Så sent kan man ikke nå det.. Jeg ringede til DKK dagen efter tilmeldingsfristen var udløbet.. Og da var det allerede for sent
  22. ja jeg mener det koster 125 kr incl et menneske
  23. Bare vent... jeg forudser at det ikke varer mange år før Tyson og Shabi får en babylillesøster :klap: Sådan går det altid når man først har fået en :banan:
  24. :pift: :pift::pift:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.