Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Og hvilken race?
  2. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Hos mig må man besøge så tit man vil.. Forudsat at man ringer inden man kommer så vi ikke er taget på gågaden eller noget.. Løverne får små kuld 2-3 stk og for det meste beholder jeg mindst en og tit flere i kuldet.. Så får mig er det fint at der komer nogle og kigger.. Det er jo som regel de samme mennesker jeg ellers inviterer til hvalpenus, men dem kender de voksne hunde jo. Og jeg kan godt lide at hvalpene møder menensker som er fremmede for de voksne også..Ligesom jeg lader folk på gågaden snakke med hvalpene. Løverne er selskabshunde, avlet med det eneste formål at holde mennesker med selskab! Altså er det alfa og omega at de kan lide mennesker. Vi holder også klappe-dage, hvor folk som ikke ved bestemt om de skal have en løve kan komme. Dem deltager hvalpene i når de er store nok. Jeg prøver som regel også at tage på hjemmebesøg med (Alle) hvalpene hos de hvalpekøbere som skal have hvalp fra et givent kuld. Dem som bor rigtig langt væk forventer jeg ikke kommer (som f.eks Troglodyt fra Færøerne). til gengæld snakker jeg ofte og længe i tlf med dem..Og hvis jeg føler kemien ikke duer mellem os så siger jeg nej tak til et salg. Men der er jo tale om gensidig tillid. De skal stole på at jeg vælger den bedste hvalp til dem! Og før nogen flipper ud over at jeg beholder mange hvalpe, så lad mig forklare: En hvalp kan se god ud når den bliver født - og nu taler jeg i udstillingsøjemed..Og udvikle sig til ikke at blive så god som forventet. Så sælger jeg den når den bliver 10 uger (den kan jo sagtens blive en god familiehund). Andre hvalpe bliver ved med at se gode ud, men får måske et kedeligt bid eller bliver for lave - så sælger jeg dem når jeg beslutter at løbet ift udstilling er kørt for den hvalp. Andre hvalpe kan jeg have en fornemmelse af (så snart jeg ser den) at den bare skal bo hos xx..Og så kontakter jeg xx og spørger om der er interesse for den hvalp.. Dem der køber en ældre hvalp er aldrig utilfredse iom at det ikke er hvalpe jeg er "brændt inde med", men hvalpe jeg har valgt at beholde. Så de behøver ikke at være bange for at hvalpen ikke er kommet ud i verden. Jeg beholdt den jo mhp udstilling, og så er det vigtigt at de er psykisk stærke og har prøvet lidt af hvert - også på alene-pote.. F.eks havde jeg besluttet at kuldet Lions of Denmark Perfect Heartbeat/Universal soldiers Angel of Mercy ville jeg beholde alle i (5 stk)..Der kom så 4 hannner og en tæve..Tæven var parti og Bimsens søster (som også var parti) var kommet af dage på en sørgelig måde i sommers. Hos sine menneske-forældre. Så der beluttede jeg hurtigt at hun skulle ned til dem og bo.. SÅ var der 4 hanner tilbage... Kalle blev ikke min yndlingstype løve, så han blev solgt.. Så var der Boris, Willow og Elvis tilbage.. Boris var Dexter mor og far vilde med, så han røg derover..Med udstillingspligt selvfølgelig .. Nu er der Willow og Elvis tilbage... Begge ser rigtig gode ud. Men så har jeg fået en henvendelse fra Canada på en udstillingshvalp. Og jeg sender kun det bedste ud som ambassadør for kennelen, så hvis Willow bliver super efter tandskiftet så ryger han den vej..Og så endte jeg alligevel op med kun en. Medmindre selvfølgelig han så får dårligt bid
  3. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Hun var hvertfald vild med den..og farven jeg aner intet om hår..Så aner ikke hvorfor og hvad Min ven er en hårelastik..Og når jeg endelig reder mit hår og spørger "ser jeg ud som om jeg har redt mig idag?" Så siger de altid "du ser aldrig ud som du har redt dig" Og jed hader at rede hår..Det gør ondt og stritter til alle sider :damn:
  4. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    nemlig..Faktisk burde de være blondiner allesammen :slem:
  5. Jeg sagde det jo 2 år (og så mangler jeg en smiley der tørrer sveden af sin pande) Nu kan jeg godt flytte dig over i samme kategori som Bodil med Silver ligger i..Den kategori som synes opdrætter er såååååå klog Husk jeg reddede hendes hund fra forstoppelse engang :slem:
  6. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Hun er også (delvis) klog..hun kræver altid en elevator ind af vinduet heroppe..dumme hund Faktisk tror jeg alle DIckes babyer er sådan lidt :hmm: flegmatiske og ikke så kloge men de er søde :klap:
  7. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Fnis jeg har tjekket ham på nettet..kunne jo godt huske han snakkede om den serie..Og vi er så stolte af ham! især Natascha som praler til hvem som helst med ham..HAm og så din frisure :klap:
  8. Mange tak - også fra Natascha Og tillykke med Luffe-dyret..nå ja og oskar..Han er jo ikke kommet retur, så jeg regner med at han er blevet roligere Med de to dejlige hunde er du jo snart klsr til en til Faktisk har jeg den helt perfekte til dig intern joke :slem::klap:
  9. Børnearbejde er jo forbudt..Det var ellers grunden til at jeg fik dem Kan man ikke sælge nogen af dem? eller er der ikke salg i sådan nogle teenagenogen De er ret godt opdragede :blink:
  10. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Gør det..SÅ køber jeg sq et tv..ærger mig også over jeg ikke har set den serie, men den kommer vel på dvd..Kloghedsstandin :slem: en der er mere sulten end Halfdan..FAtter simpelhen ikke han ikke er mere lærenem..Han er en Dicke baby..Dicke kan alt når der er mad med i spillet..Hun er vores bedste hund til spor..Hun misser aldrig en godbid smidt på jorden! Det må være efter Danne de 2 har fået deres sovende hjerner
  11. Når nu jeg blvier rig..eller bare kommer til lidt penge nogle af de oenge som der ikke står hund eller udstilling på :damn:
  12. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Måske han kan komme med i en film? Og blive kendt og alt muligt og hvis der skal bruges en standin til nogle klogere scener så har jeg en I kan låne..Bare det involverer mad
  13. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    :lun:
  14. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Det lyder dejligt hvis tyskerne er gode til eurasier..Så kan det være det spreder sig til de små hunde også.DU må blive opdrætter! Hvis du er heldig kan du ændre de andre opdrætteres opfattelse af godt opdræt.. Og ellers kan du sikkert godt få solgt dine hvalpe..Der er mangel på gode og ansvarsbevidste opdrættere indenfor alle racer
  15. Det gør jeg og jeg tager de 2 med :klap:
  16. Milo Det minder mig om at ham den ene med brandbilerne spurgte mig forleden hvordan det går med det lille pjok vi kom slæbende med, som skulle socialiseres på sirener Jeg sagde han var blevet en stor dejlig hund
  17. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    mine trækker ikke..Det så også det eneste de kan..Gå pænt og står pænt på et bord..Og så kan de se smukke ud :slem:
  18. Så må vi komme igen..Og næste gang så SKAL jeg altså møde Kim C ordentligt og hans små hunde :slem:
  19. Vi må tage stærkere midler i brug :hmm: Toffee!! Medinas mor..Han må simpelhen have besøg af hende engang..Hun har omvendt en mand som sagde "hunde skal ikke fodres ved bordet og de skal ikke have opmærksomhed når de kræver det..Og jeg kan ikke lide små hunde" 5 dage var hun på ferie hos dem, og hun formåede at kræve nus mig på maven, og han lagde sig på gulvet hos hende og nussede..Hun lå i møblerne og den sidste aften delte han sin kyllingefilet med hende..ved bordet, forstås og var så forelsket at han ville betale 4 gange normalpris for hende..Men man kan jo ikke sælge en ambassadør, vel? :damn:
  20. Sådan en græsmark uden sne ville have været perfekt!! Løvernes store force er at de kan vende på en 5-øre... Det tror jeg Bonnie ville have elsket
  21. Er den mand ikke snart overbevist?
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Lowchen
    Ja jeg bruger Hurrta y-selen i bilen (til sikkerhedsseler) og til de hunde som er hvalpeklippede eller kortklippede.. Men udstillingshundene, især dem med de "perfekte" udstillingspelse, filtrer alt for meget af y-selen, og så får jeg en ødelagt pels.. Men den sidder godt og ligger også trækket perfekt (hvis de altså trækker)
  23. Næ..men det kunne være jeg skulle til det Der er nu også et par stykker der er ret utilfredse.. Den ene var det næsten fra starten.. Den anden var tilfreds og blev så siden utilfreds..Sjovt nok er det de 2 som har trukket allermest på min hjælp og min tid. Og som jeg har kørt mange km (gratis selvfølgelig) for at hjælpe... Men størstedelen af hvalpekøberne er nu meget tilfredse selvom de ikke bliver betalt for det :klap:
  24. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Nu kan jeg jo kun snakke om min race, og om dem jeg har købt i Tyskland..Og så har jeg snakket med andre Löwchen kenneler i Danmark som har købt andre steder i Tyskland. Og tyskerne er så elendige til at socialisere..Løverne kommer ikke uden for en dør og må ikke modtage gæster (jo dem der har købt dem, men når løverne som regel får 2-3 stk og de beholder en og en kommer fra udlandet, ja så får de ikke mange fremmede at se). SAmtidig anbefaler VK/VDH at de små hunde først bliver solgt som 16 ugers..Og så forestår der køber et kæmpearbejde når de kommer hjem..EN anden ting man skal huske er at købeloven ikke gælder for køb i udlandet..Og opdrætteren lader altid som om det regner når man pludselig står med en hund med et eller andet problem Jeg køber ALDRIG i Tyskland igen!
  25. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Hvalpe
    Hvis du synes det er en supergod opdrætter så ville jeg vente.. Selvom det er irriterende når man går og venter og glæder sig...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.