Alt der er opslået af HNP
-
Lopper...hvorfor forsvinder de ikke? :(
Her behandlede vi kat og hus med frontline i over et halvt år uden effekt.. Fik apoteket til at bestille advantage hjem, og bum 2 dage senere så vi ingen levende lopper mere.. Og det var uden støvsugning! Vi har haft lopper 2 gange imens vi har haft hund (har vi haft i 1 år), men det er fordi vi ikke giver forebyggende. Vi giver bare dyrene en omgang og vupti så er de væk uden vi gør andet.
-
Stor "doven" hund?
Min ville have det ganske fint med det du skriver. Hun er dog ikke en stor hund, men sådan en mellemting str.
-
Passer jeres udstyr altid sammen?
Nooo... Jeg fortæller hende aldrig at der er voksne der gør det samme spm hende, for så stopper hun helt sikkert aldrig
-
Passer jeres udstyr altid sammen?
Min 10-årlige datter har aldrig ens strømper på. Det har stået på i over 3 år, og havde i mit stille sind håbet på det snart var ovre. Det er en meget lang fase!
-
Passer jeres udstyr altid sammen?
Hun havde også engang sort i sort. Praktisk. Men så fik jo det hele med hjerter på og en helt sort sele. Det var ok. Nu er selen sort med rød/orange reflekser og det er bare ikke pænt til det andet. Men selen sidder godt!
-
Passer jeres udstyr altid sammen?
Jeg har det bedst når Mollys udstyr passer sammen:oops: Idag har hun fået en ny sele og jeg er allerede ved at få fnidder over den jo ikke passer med halsbånd, hundetegn og snoren Hunden er jo ligeglad, så det er jo noget pjat! Ny sele betyder åbenbart også ny snor, halsbånd og hundetegn Hun har da helt bestemt brug for et fuldt sæt med refleks. Det er ikke nok kun med en sele med refleks Jeg synes det er så dumt, men jeg kan bare ikke have det. Hvilket egentlig irriterer mig..
-
Er tørrede ting farligt ?
Det må de vel godt. Min hund har smagt det, men hun vil helst have ben med kød på.
-
Er tørrede ting farligt ?
Så ville du ikke kunne lide at besøge os. Der ligger "klamme" ting over det hele. Jo, klammere det lugter jo bedre er det Jeg synes det er sjovt og morer mig over når jeg har købt en tyrepenis, og skal have den med hjem i bussen. Halvdelen stikker jo op af posen :slem:
-
Hvad gør vi af?
Og her har jeg en hund der ikke kan forstå det der med at gø. Møder vi andre hunde der gøer, så vil hun allerhelst sætte sig ned og skiftevis kigge på den gøende hund og mig. Leger hun med en gøende hund så fatter hun bare ingenting... Hun er helt blank!
-
Hvornår er det varmt nok til at bade?
Det lyder til hun bare skal have lov.. Hun består nærmest kun af underuld og vi bor vel max 5 min i gang derfra, så hun kan komme hjem og blive skyllet
-
Hvornår er det varmt nok til at bade?
Seriøst? Jeg er bare en pivskid der ikke vil have hun bliver syg Hun fik dog lov til at soppe i et par min. Og var meget sur da vi gik væk derfra!
-
Hvornår er det varmt nok til at bade?
Jeg har idag fundet et super godt sted, med den fineste sø. At jeg ikke har set det før er mig en gåde.. Molly mente hun skulle bade, men jeg var ikke enig :stupid: Hvornår begynder jeres hunde at få lov til at bade? Der er jo ret koldt her i januar.
-
Hvordan gik jeres nytår ?
Her gik det super godt. Men havde egentlig heller ikke forventet hun ville være bange. Vi bor midt i fyrværkerimekka, sådan føles det ihvertfald i december og januar.. Så det er hverdagskost for hende..
-
hvor langt er du villig til at køre?
Vi går ikke til træning mere, for der er slet ikke noget ordentlig hvor vi bor. Så det er bare mega træls!! Her må hunden ikke komme med bussen, så vi kan slet ikke gå til træning.
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Vi har købt et hundehalstørklæde hvor der står Merry Christmas. Nøøj, hvor har hun ondt af sig selv! Men det er så fint til hende Vi købte også et lammeben og en hov med lammefedt i som hun skal have til nytårsaften. Hun mener dog at hun da godt kan spise det nu
-
Hund - kræ
Vi bruger det også. Men kun kærligt Når hun er dum så er hun et Møgdyr! Eller også truer jeg hende med hun bliver solgt til et internat Hun er sjovt nok ligeglad og vil bare leges eller nusses med
- Bamse til hunden
-
Kommer gæster imøde med noget i munden?
Sjovt så mange hunde der gør det. Har aldrig mødt en anden hund der gør sådan. Og nej der er ingen tvivl om hun gør det fordi hun er glad
-
Skraber du sne - til din hund ?
Nej, det ville være spild af tid. Hun ville ikke gide bruge "gangene".. Hun synes jeg er vældig dum hvis vi skal gå på stierne, hun vil ind på markerne og hoppe rundt i sneen :banan:
-
Kommer gæster imøde med noget i munden?
Det ringer på døren. Løøber ud og ser hvem det er... Er det en der skal ind i huset, så løøøøber hun rundt i huset og finder så legetøj eller tyggeben. Og SÅ skal gæsten/gæsterne tages imod, selvom det er liiidt svært med legetøj eller tyggeben i munden og samtidig glade lyde. Det bedste er selvfølgelig så hvis gæsten/gæsterne gider lege med hende eller holde hendes tyggeben Det er rigtig sødt når hun gør det og der er selvfølgelig ingen der kan stå for det :hjerte: Men hvorfor gør hun det? Hvor kommer den adfærd fra?
-
Vis din hund som hvalp
½ samojede ½ golden/husky/new foundlænder. Hun er kun lyserød helt inderst i øjenkrogen nu, noget man ikke rigtig ser. Vi synes ellers det var så sødt
- Vis din hund som hvalp
-
Hvilken Kingsmoor ville i vælge?
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal vælge Havfisk, Pure Kylling eller Sport... Hun må gerne tage på, men er jo ikke så aktiv hun "burde" få sportsfoder.. Havfisken lyder også god, men så får hun jo kun fisk :hmm: Hun er vild med sport og havfisken som vi har haft som prøver.
- Hvor meget sover jeres hunde her i vintermørket?
-
Hvilken Kingsmoor ville i vælge?
Jeg skal vælge hvilken Kingsmoor Molly skal have. Hvilken ville i vælge og hvorfor lige den?