Alt der er opslået af HNP
- SÅ ER DET NU! Forkortelse af affyringsperioden af fyrværkeri.
-
Roser du din hund, når...
Næ, det gør vi ikke. Synes det virker forkert :hmm:
-
Hvordan leger jeres hunde ?
Vores hund leger ikke ret meget med andre hunde mere, tror hun er ved at blive voksen.. Men møder vi en hund som leger som hende, så gider hun godt. Hun leger trækkeleg med fx. en pind og den der får den løber og den anden skal løbe efter og tage den og så løbe igen :banan: Så skal hundene skiftes til at løbe efter den anden. Løbeleg er også fint hvis den anden hund er med på at de skal skiftes til at løbe efter hinanden :5up: Men allerhelst så vil hun lege med MIG
-
Vinterhvalpe (billeder)
Er forelsket i den første og sidste. Ej altså
- Hun bliver ikke tykkere!
-
Hun bliver ikke tykkere!
Molly får foder med 442 kcal pr. 100 g. Havde håbet hun ville tage på af det. Jeg er glad for hun har en del pels, for hun ville se skrækkelig ud med kort pels Hun kan tåle alt, men nægter at spise rejer. Hun får lakseolie men det hjælper heller ikke. Hvis hun selv kunne vælge så ville hun helst bare bare frugt og grønt :kanin:
- Hun bliver ikke tykkere!
-
Sterilisere eller ej?
Sikke mange spændende svar. Hvis hun skal steriliseres så skal det hele væk. Ellers kan jeg ikke helt se meningen med det :hmm: Noget andet vi har tænkt på. Hænger en evt. Sterilisation sammen med den psykiske modning? Molly er bare slet ikke voksen på nogen måde endnu... Hun er stadig meget hvalpet i sin opførelse Altså ikke sådan helt lille hvalp opførelse, men bare ikke sådan voksenagtig.. Hvis en sterilisation stopper det hele, så er det nok bedst at vente 1 eller 2 gange, hvis hun altså nogen sinde bliver rigtig voksen :blink: Hvad for noget tænker du på jeg kam gøre? Lyder spændende.
- Advarsel : Hund død pga. koklove.
-
Sterilisere eller ej?
Vi overvejer meget kraftigt at få Molly steriliseret! Hun har det virkelig svært i hendes nu 2. Løbetid, den er meget værre end den sidste. Hun piver dagen lang og er kun i ro når hun er helt tæt på mig. Hun sover nærmest ikke, normalt sover hun sådan normalt og tager en del lure i løbet af dagen. Hun har ikke engang ro til at spise selv det lækreste tyggeben. Det værste er hendes piveri. Hun virker som om hun vil have hjælp, men vi kan jo ikke gøre noget for hende.. Normalt er hun en meget "snakkende" hund som jeg kan føre lange samtaler med og hun "spørger" ofte om diverse ting. I løbetiden kan hun kun pive og måske er det ekstra slemt for hende fordi vi jo ikke lige kan forstå/hjælpe hende. Molly er meget knyttet til mig, nok lidt for meget.. Ved ikke om det kan gøre hendes løbetid værre? Men er jo ret svært at lave om på.. Hvorfor har i valgt at sterilisere og hvorfor har i valgt at lade være?
- Kan 14 årig gå tur med en schæferhund?
-
I gætter det aldrig - endnu en tråd om hunderacer ;)
I skal have en Molly hund, for hun passer perfekt ind i jeres beskrivelse bortset fra hun er blandingshund
-
Forbrugertrends i markedet for hundeejere
Det er helt vildt som det har ændret sig Vores gamle hund døde i 2005 og han gik altid kun med kvælerhalsbånd. Ser jeg nogle gøre det idag bliver jeg forarget... Han havde kun tennisbolde, fodbolde og viskestykker som legetøj. Han fik mad fra supermarkedet, for det fik alle hunde vi kendte dengang. Vi trænede aldrig. Men alligevel fungerede han og han kunne da sit, dæk, rulle og bliv. Han fik ikke lange gåture på flere timer, det var der ingen vi kendte der gjorde. Godbidder fik han heller ikke og tyggeben gad han ikke. Han fik masser af menneskemad, som mange hunde ikke får nu om dage. Vores hunds liv er så meget modsat vores gamle hund, men begge dele er et godt hundeliv.
-
"Okseklove er fulde af stafylokokker, streptokokker og andre bakterier"
Hmm.. Altså.. Hvad skal man efterhånden tro på? Ej, altså.. Min tygger i en hov næsten hver dag, det har jeg virkelig ikke lyst til at tage fra hende. Og har lige købt 10 nye fordi de gamle var blevet lidt for små. Mener det er om ører jeg har hørt det samme engang?
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
http://media.mediazs.com/bilder/hundespielzeug/doggy/brain/train/cube/1/300/158521_karlie_intelligenzspielzeugcube_1.jpg http://media.mediazs.com/bilder/hundespielzeug/dog/activity/poker/box/4/300/113073_dog_activity_poker_box_topseller_05_2012_4.jpg Og 2 flexiliner på 5 og 8 meter. Nogle bolde og resten er diverse snacks. Også lige lidt lidt frk. Viva (En fugl) . Manden mener Molly har nok legetøj og snacks til 1/2 år. Han bliver klogere :blink:
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Kan kun gøre sådan hmm
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
http://media.mediazs.com/bilder/hundespielzeug/doggy/brain/train/cube/1/300/158521_karlie_intelligenzspielzeugcube_1.jpg
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Det er jo det jeg ikke kan med en iPad. Må gøre det når jeg er ved den almindelige pc.
- Elefantøvelsen (?)
-
Fest og ballade tråden - Alt om tricks og ballade træningen
Godt det ikke kun er vores hund. Idag har hun hentet og splittet 2 af. Hun kan godt lide at dekorere vores gulve med hjemmelavet konfetti:lol:
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Det ville jeg have gjort, men kan ikke finde ud af at kopiere billedadressen fra IPad... ?
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Jeg har lige køt for 147 euro på zooplus Der var pludselig 20% på ikke spiselige ting..
- Min næste hund skal være lille!
- Min næste hund skal være lille!
- Min næste hund skal være lille!