Alt der er opslået af HNP
-
Nytåret er på vej!!!!
Det har vi også tænkt lidt på. Vi fik Molly i starten af Januar, og i Januar oplevede hun en del dage med fyrværkeri. Hun var ligeglad. Der har væretfyrværkeri nogle enkelte gange de sidste mdr, det reagerede hun heller ikke på. Men det er jo også lagt fra nytårsaften. Vi har tænkt at lade børnene lege med truthorn, og prøver nok lige at skyde et par bordbomber af når de kommer frem i butikkerne. Hun er vant til høje lyde og er kold som en kiks når jeg sætter 3 børn til at skrige, klappe og larme inde i en tunnel fx. Men det er bare så vigtigt hun bliver totalt ligeglad med det, så vi skal have mange guffer med ude og rose hende når der er fyrværkeri. Torden er hun også kold overfor heldigvis.
- Billedtråd oktober 2012
-
Hvalp jagter blade osv
Min er 11 mdr og synes også blade er spændende. Har aldrig set det som et problem, synes da bare det er smart hun faktisk kan belønnes med et blad man kaster med Jeg kan da godt finde på at opfordre hende til at vi leger lidt med et blad. Kan læse på de andre svar jeg nok gør det helt forkert, men det fungerer fint for os. Men måske fordi hun ikke gider gøre det ret lang tid, når bladet er fanget er hun videre i programmet.
-
Hvor godt er din hunds indkald?
Det kommer an på rigtig meget. I hundeskove er hendes indkald i blandt de bedste, kommer hun ikke så gør hun når hun kan høre pivedyret :slem: En ting jeg fandt på i sommers fordi jeg ikke kunne se hende altid i hundeskoven, bare hun var 3 meter væk fra mig pågrund af buske og skove. Hun er faktisk kun løs i hundeskove, ved vores lille sø, ved en forladt strand, i skoven eller ude på nogle marker i "ingenmandsland". Ganske enkelt fordi hun er alt for menneskeglad. Hun er mere intereseret i at hilse på mennesker end hunde. Vi har kun mødt en hare, der var jeg glad for hun var i snor. En enkelt gang har vi mødt et dådyr, det opdagede hun heldigvis ikke..
- Pelles første "kill"
- Foder med mange kalorier?
-
Jeg er gået død i træningen..
Jeg kan slet ikke finde på hvad vi skal træne? Det blev så til jeg igår klikkede hende for "bid dig selv i benet imens du ruller rundt" Men altså helt ærligt Men okay vi havde det hylende sjovt:klap: Kan i ikke komme på nogle ting som en hund bare SKAL kunne? Og som er noget mere vigtigt? Vi har det med at lave alle mulige åndsvage ting, istedet for lydighed..
- Rally baner?
-
Hvor mange hunde er for mange?
Jeg synes at når jeg ser folk med 3-4 hunde, så er det vildt mange!! Jeg ville gerne selv have så mange dog.. Men det ville aldrig gå, og vi må også kun have 2 dyr i vores bolig (selvom det er et hus, men det er boligforening..) Men når vi ikke har kat mere om mindst 10 år!! Så vil jeg gerne have 2 hunde tror jeg nok..
-
Cykeltrailer til hund.. Bruger i den?
Jeg kan slet ikke vælge hvilken jeg skal købe :damn:
- Træningsbob 1 og 2
- Træningsbob 1 og 2
-
Cykeltrailer til hund.. Bruger i den?
Hvad med dem de har på Zooplus? Skal cykle med 21 kg hund.
-
Cykeltrailer til hund.. Bruger i den?
Altså jer der har en :blink: Hvor cykler i hen? Hvor langt? Er den pengene værd? Er det tungt? Hvad så når i er fremme, stiller i så bare cyklen og går en tur og kommer tilbage? Trækker i den med? Har jeg glemt nogle spørgsmål? Sikkert Nå, jo. Vi har ingen bil.
-
Lidt billeder af Hogan
Det jo lige det. Vi har jo ingen bil.. Men ved sørme heller ikke hvor jeg ville cykle hen?? Der er 5 km til "strand" og 5 til skoven :hmm:Hvor cykler i hen? Skal jo have overtalt mig selv til at bruge noget nær 1 million på sådan en anhænger...
-
Lidt billeder af Hogan
Haha. Søgte efter cykeltrailer og sjovt at der også var billeder af Kato Hvad for en cykeltrailer har du? Den ser fin ud og jeg vil gerne have en til Molly..
- Indkaldskursus, kunne det have nogen interesse?
-
Hjælp til træning - Aalborg
Ok. Tror da godt vi kan finde ud af noget så
-
Hjælp til træning - Aalborg
Hvorhenne i Aalborg?
-
burre snarer i pels
Sådan nogle er vores fyldt med næsten hver dag, ofte flere gange om dagen. suk! Men en karte tager de fleste af uden problemer
- Penny-tråd!
- Penny-tråd!
- Okseben...!
-
Hjælp til god hundeshampoo
Jeg har købt sådan en shampoo til hvide hunde. Det er helt vildt så blød hendes pels bliver, og den er altså meget blød i forvejen Kender ikke mærket, men der er en samojede på forsiden..
-
Er en hund bare en hund?
Altså hvis jeg bliver spurgte om det, så er min hund bare en hund... Men det er ikke sandheden Hun er min hundebaby, og jeg vil virkelig gøre alt for hende!