Produkt AnnonceringBanner annonceringFacebook FanklubLæs hunde artiklerLink Guide

Hvalpe til salgHunde til salgHunde produkterOpret annoncer her

Hjem Dagens Indlæg Foto Albums Annoncemarked
Gå Tilbage   Hunde Forum > Hundehuset > Debat
Bliv medlem Blogs Medlems Liste Søg Marker Fora Læst

GULD annoncer
boxer hvalpe
af Ninette
Dejlig Alaska malamute Hvalp til salg
af Niinah
Tennisbold m/Katapult 67 cm
af tekno
Löwchen hund sælges med stambog
af slaursen
Flat coated retriver, 7 mdr.
af birk

Facebook bruger eller ikke?

Hunde debat om Facebook bruger eller ikke? i Debat forummet, som er en del af Hundehuset kategorien; Bruger folk herinde andre forums,chatsider, msn og facebook ? Hvorfor gør man det? Hvad er det sjove ved det? Er ...

Svar

LinkBack Tråd Værktøjer Visnings metode
Gammel 10.03.2010, 19:20
Gæst

Standard Facebook bruger eller ikke?

Bruger folk herinde andre forums,chatsider, msn og facebook ?

Hvorfor gør man det?

Hvad er det sjove ved det?

Er selv på Facebook og faktisk også hundegalleri, Facebook synes jeg er meget sjovt hvis der lige er nogle man kender på, lidt tidsfordriv med de spil som er der, og ja så har jeg fundet folk som jeg ikke har set/talt med i mange år.

Hundegalleri bruger jeg aldrig
Svar med Quote
Sponsor
Gammel 10.03.2010, 19:25
RSB's Avatar
RSB RSB er offline
Permanent beboer

Tilmeldings Dato: 29-09-09
Køn: Kvinde
Tak: 943
Modtaget tak 522 gange i 184 indlæg
Standard Re: Facebook bruger eller ikke?

Citat:
Oprindeligt skrevet af Pia J Se indlæg
Bruger folk herinde andre forums,chatsider, msn og facebook ?

Hvorfor gør man det?

Hvad er det sjove ved det?

Er selv på Facebook og faktisk også hundegalleri, Facebook synes jeg er meget sjovt hvis der lige er nogle man kender på, lidt tidsfordriv med de spil som er der, og ja så har jeg fundet folk som jeg ikke har set/talt med i mange år.

Hundegalleri bruger jeg aldrig
Jeg er også på Facebook Af de samme grunde som dig
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:25
JeanetteH's Avatar
Guddommelig

Tilmeldings Dato: 13-02-08
Beliggenhed: Ølby v Køge
Tak: 7.750
Modtaget tak 4.217 gange i 2.389 indlæg

Jep, jeg er på facebook, hundegalleriet, et par andre danske hundefora, et engelsk hundefora (som jeg har været på siden det åbnede i 2004) samt et amerikansk labradorforum

Hmm, hvorfor? Fordi jeg synes det er sjovt, og fordi jeg lærer en masse mennesker at "kende". HG, Hunde-forum og facebook har jeg altid åbne. Og hopper fra fane til fane

Jeg bruger HG mindst lige så meget som Hunde-Forum. Facebook også, der har jeg gang i en masse spil (aner ikke hvordan jeg nåede det hele, da jeg havde job)

Og Messenger har jeg også altid åben.. Samt skype
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:29
Gæst

Citat:
Oprindeligt skrevet af JeanetteH Se indlæg
Jep, jeg er på facebook, hundegalleriet, et par andre danske hundefora, et engelsk hundefora (som jeg har været på siden det åbnede i 2004) samt et amerikansk labradorforum

Hmm, hvorfor? Fordi jeg synes det er sjovt, og fordi jeg lærer en masse mennesker at "kende". HG, Hunde-forum og facebook har jeg altid åbne. Og hopper fra fane til fane

Jeg bruger HG mindst lige så meget som Hunde-Forum. Facebook også, der har jeg gang i en masse spil (aner ikke hvordan jeg nåede det hele, da jeg havde job)

Og Messenger har jeg også altid åben.. Samt skype
Messenger har jeg aldrig helt forstået og Hg faktisk heller ikke synes det virker somom der er mere "kød" på det som skrives herinde? men som dig så åbner jeg Hf og facebook når jeg sidder ved pcen
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:32
Gæst

Citat:
Oprindeligt skrevet af RSB Se indlæg
Jeg er også på Facebook Af de samme grunde som dig
OT men altså jeg troede altså jeg så dig og vovse idag, vi har været i kbh og skulle hjem idag så så jeg en med en dejlig Golden basse og tænkte straks på dig, mon bare det var fordi jeg savnede min egen basse men ja tænkte at det lige kunne være dig og bassedrengen
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:33
JeanetteH's Avatar
Guddommelig

Tilmeldings Dato: 13-02-08
Beliggenhed: Ølby v Køge
Tak: 7.750
Modtaget tak 4.217 gange i 2.389 indlæg

Citat:
Oprindeligt skrevet af Pia J Se indlæg
Messenger har jeg aldrig helt forstået og Hg faktisk heller ikke synes det virker somom der er mere "kød" på det som skrives herinde? men som dig så åbner jeg Hf og facebook når jeg sidder ved pcen
Hehe det er der jeg sludrer med mange af vennerne

Jeg ved ikke om der er mere "kød" på hg, men det var der, jeg var først og det er der jeg har lært mange at kende. Jeg var også på Jubii og der fandt jeg så link til Hunde-Forum (og har ikke været på Jubii siden).. Og så er der jo så efterfølgende et par venner, der er kommet herind også, så det er rent hygge
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:37
Umulia's Avatar
Helgen

Tilmeldings Dato: 03-11-08
Beliggenhed: Fyn
Tak: 3.176
Modtaget tak 5.106 gange i 1.985 indlæg

Jeg er med i et utal af Yahoo grupper, men er pt. på no mail i de fleste, undtagen to om fraktalkunst, som er min hobby.
Jeg er med på 4 - 5 3D fora, men er kun regelmæssigt aktiv på ét.
Og så er der hunde - der er jeg med på et australsk forum, Hundegalleri (men er der ikke så meget mere), og her.
Jeg har en facebook bruger fordi en gammel ven fra USA tiggede og bad mig om at oprette en, så vi kunne holde kontakten ved lige. Nu har han slettet sin egen
Jeg logger kun ind på facebook ca. en gang om måneden for at se billeder og beskeder fra familien i USA. Ellers er det spild af tid synes jeg, og jeg bliver irriteret når personer, jeg kun kender fra job el. lign, søger venskab.
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:37
freya3010's Avatar
Uden liv
Redaktør

Tilmeldings Dato: 09-02-09
Beliggenhed: Djursland
Tak: 1.175
Modtaget tak 1.832 gange i 896 indlæg
Send en besked via MSN til freya3010

Jeg er herinde... og en overgang brugte jeg Vi med hunds debat side... men nøøøøøj den er kedsommelig...

Er for ikke så lang tid siden kommet på FB, fordi at så mange var begyndt at spørge mig om jeg ikke skulle på, så jeg kunne lave reklame for mine liner.. som sagt så gjort...hihi.. Men gider ikke sidde og udlevere hele min hverdag..

Hvis jeg vil spille spil så bruger jeg komogvind.
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 19:59
Dimsen's Avatar
Holdbar

Tilmeldings Dato: 07-02-10
Beliggenhed: Ringkøbing-skjern kommune.
Tak: 139
Modtaget tak 630 gange i 263 indlæg

Jeg er her inde, på et papegøjeforum, på hestegalleri, og på FB.

FB for at holde øje med venner og hvad der sker.

Resten for tidsfordriv.
Svar med Quote
Gammel 10.03.2010, 20:19
Jørgen Larsen's Avatar
H-F afhængig

Tilmeldings Dato: 17-11-08
Beliggenhed: Brønderslev
Køn: Mand
Tak: 496
Modtaget tak 613 gange i 281 indlæg

Jeg er her på H-F og Facebook
Facebook fordi jeg har familie spredt ud over der lille Danmark og Norge så det spare lidt på Tlf. regningen
at vi kan snakke over Facebooken og skrive meddelelser til hinanden uden at skulle hænge der hele tiden
og der også nogle fra H-F på så kan jeg også følge lidt med dem og hvad de har af interesser
er som jeg har skrevet før Vendelbo og ret nysgerrig
Svar med Quote
Svar

Bogmærker

Tråd Værktøjer
Visnings metode