Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331768 Bruger folk herinde andre forums,chatsider, msn og facebook ? Hvorfor gør man det? Hvad er det sjove ved det? Er selv på Facebook og faktisk også hundegalleri, Facebook synes jeg er meget sjovt hvis der lige er nogle man kender på, lidt tidsfordriv med de spil som er der, og ja så har jeg fundet folk som jeg ikke har set/talt med i mange år. Hundegalleri bruger jeg aldrig Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331769 Bruger folk herinde andre forums,chatsider, msn og facebook ? Hvorfor gør man det? Hvad er det sjove ved det? Er selv på Facebook og faktisk også hundegalleri, Facebook synes jeg er meget sjovt hvis der lige er nogle man kender på, lidt tidsfordriv med de spil som er der, og ja så har jeg fundet folk som jeg ikke har set/talt med i mange år. Hundegalleri bruger jeg aldrig Jeg er også på Facebook :5up: Af de samme grunde som dig :blink: Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331770 Jep, jeg er på facebook, hundegalleriet, et par andre danske hundefora, et engelsk hundefora (som jeg har været på siden det åbnede i 2004:-D) samt et amerikansk labradorforum Hmm, hvorfor? Fordi jeg synes det er sjovt, og fordi jeg lærer en masse mennesker at "kende". HG, Hunde-forum og facebook har jeg altid åbne. Og hopper fra fane til fane:lol: Jeg bruger HG mindst lige så meget som Hunde-Forum. Facebook også, der har jeg gang i en masse spil (aner ikke hvordan jeg nåede det hele, da jeg havde job:lol:) Og Messenger har jeg også altid åben.. Samt skype Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331773 Jep, jeg er på facebook, hundegalleriet, et par andre danske hundefora, et engelsk hundefora (som jeg har været på siden det åbnede i 2004:-D) samt et amerikansk labradorforum Hmm, hvorfor? Fordi jeg synes det er sjovt, og fordi jeg lærer en masse mennesker at "kende". HG, Hunde-forum og facebook har jeg altid åbne. Og hopper fra fane til fane:lol: Jeg bruger HG mindst lige så meget som Hunde-Forum. Facebook også, der har jeg gang i en masse spil (aner ikke hvordan jeg nåede det hele, da jeg havde job:lol:) Og Messenger har jeg også altid åben.. Samt skype Messenger har jeg aldrig helt forstået og Hg faktisk heller ikke synes det virker somom der er mere "kød" på det som skrives herinde? men som dig så åbner jeg Hf og facebook når jeg sidder ved pcen Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331775 Jeg er også på Facebook :5up: Af de samme grunde som dig :blink: OT men altså jeg troede altså jeg så dig og vovse idag, vi har været i kbh og skulle hjem idag så så jeg en med en dejlig Golden basse og tænkte straks på dig, mon bare det var fordi jeg savnede min egen basse men ja tænkte at det lige kunne være dig og bassedrengen Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331776 Messenger har jeg aldrig helt forstået og Hg faktisk heller ikke synes det virker somom der er mere "kød" på det som skrives herinde? men som dig så åbner jeg Hf og facebook når jeg sidder ved pcen Hehe det er der jeg sludrer med mange af vennerne:-D Jeg ved ikke om der er mere "kød" på hg, men det var der, jeg var først og det er der jeg har lært mange at kende. Jeg var også på Jubii og der fandt jeg så link til Hunde-Forum (og har ikke været på Jubii siden).. Og så er der jo så efterfølgende et par venner, der er kommet herind også, så det er rent hygge:-D Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331779 Jeg er med i et utal af Yahoo grupper, men er pt. på no mail i de fleste, undtagen to om fraktalkunst, som er min hobby. Jeg er med på 4 - 5 3D fora, men er kun regelmæssigt aktiv på ét. Og så er der hunde - der er jeg med på et australsk forum, Hundegalleri (men er der ikke så meget mere), og her. Jeg har en facebook bruger fordi en gammel ven fra USA tiggede og bad mig om at oprette en, så vi kunne holde kontakten ved lige. Nu har han slettet sin egen Jeg logger kun ind på facebook ca. en gang om måneden for at se billeder og beskeder fra familien i USA. Ellers er det spild af tid synes jeg, og jeg bliver irriteret når personer, jeg kun kender fra job el. lign, søger venskab. Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331780 Jeg er herinde... og en overgang brugte jeg Vi med hunds debat side... men nøøøøøj den er kedsommelig... Er for ikke så lang tid siden kommet på FB, fordi at så mange var begyndt at spørge mig om jeg ikke skulle på, så jeg kunne lave reklame for mine liner.. som sagt så gjort...hihi.. Men gider ikke sidde og udlevere hele min hverdag.. Hvis jeg vil spille spil så bruger jeg komogvind. Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331792 Jeg er her inde, på et papegøjeforum, på hestegalleri, og på FB. FB for at holde øje med venner og hvad der sker. Resten for tidsfordriv. Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331797 Jeg er her på H-F og Facebook Facebook fordi jeg har familie spredt ud over der lille Danmark og Norge så det spare lidt på Tlf. regningen at vi kan snakke over Facebooken og skrive meddelelser til hinanden uden at skulle hænge der hele tiden og der også nogle fra H-F på så :vuf: kan jeg også følge lidt med dem og hvad de har af interesser er som jeg har skrevet før Vendelbo og ret nysgerrig Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331802 HG er jeg ikke så vild med, men har da en bruger på face fordi jeg blev tvunget...hehe...ellers er jeg på bilgalleri med min polo, cykelgalleri og bmx-forum.com med min gt og diverse forums hvis der er noget der lige interesserer mig... Men face er go, for der kan du melde dig ind i diverse grupper uden at skulle oprette dig på ny, er f.eks. med i gruppen "100.000 imod medielicens"(87.000+ medlemmer)... Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331803 Jeg er her og på facebook, samt nogle få andre hundeforums. De sidste par dage har jeg brugt en del tid på Facebook. Har lige fundet ud af hvor man finder spil. Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331805 Jeg er på facebook, har fået mere kontakt til familie på fyn og lolland, dejligt:-D hestenettet og joras bruger jeg også lidt Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331806 Bruger folk herinde andre forums,chatsider, msn og facebook ? Hvorfor gør man det? Hvad er det sjove ved det? Er selv på Facebook og faktisk også hundegalleri, Facebook synes jeg er meget sjovt hvis der lige er nogle man kender på, lidt tidsfordriv med de spil som er der, og ja så har jeg fundet folk som jeg ikke har set/talt med i mange år. Hundegalleri bruger jeg aldrig Ditto :5up: Nåååe jow... Hestenettet og BG !! Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331816 Der er fora, jeg er inde på og tjekker dagligt. Det er: herinde :blink: Heste-nettet Facebook (har en masse venner jeg holder kontakt med derinde, og så spiller jeg et par spil dagligt) HundeGalleri Og så er der nogle fora som jeg besøger sjældnere som fx HesteGalleri, Hygge-Debatten og sådan. Og messenger er jeg på hver aften, primært for at sludre med min søster, men har også en rigtig god veninde som jeg faktisk kun har kontakt med via messenger pt. EDIT: Og kattegalleri, komogvind, king.com, youtube og modthesims2.com forresten. Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331846 Jeg er herinde.. Bruger næsten mere tid på youtube end på H-F:oops: Facebook er jeg 2talt narkoman af alle spilne køre 24-7:roll: Jeg skulle overveje noget afvænning Er slet ikke til Hg Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331849 OT men altså jeg troede altså jeg så dig og vovse idag, vi har været i kbh og skulle hjem idag så så jeg en med en dejlig Golden basse og tænkte straks på dig, mon bare det var fordi jeg savnede min egen basse men ja tænkte at det lige kunne være dig og bassedrengen Nej, hvor sjovt, hvis det var mig. Jeg lagde faktisk mærke til en som smilede til mig i dag, måske var det dig? Hvor var det henne? Jeg har jo i hvert fald været ude at gå flere gange i dag (Jeg ved i øvrigt ikke, hvad OT betyder ) Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331853 ot= off topic jeg er på hf fjæsbogen ecig-forum en sjælden gang imellem hol.dk .... det er det :klap: msn er jeg "vokset" fra ... hg har jeg en bruger, som jeg ikke rigtig bruger kan ikke hitte rundt i deres design. Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331862 ot= off topic Nårh, sådan Men så var mit indlæg vist også OT :blink: Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331863 ot= off topic jeg er på hf fjæsbogen ecig-forum en sjælden gang imellem hol.dk .... det er det :klap: msn er jeg "vokset" fra ... hg har jeg en bruger, som jeg ikke rigtig bruger kan ikke hitte rundt i deres design. min far er over 50 og han bruger sgu da stadig msn:drille: Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331870 Jeg er herinde flere (mange )gange om dagen Facebook er jeg en del på i øjeblikket, men kun fordi jeg spiller et spil derinde Jeg skriver så godt som aldrig hvad jeg fortager mig på FB, jeg spiller mit spil og glaner lige en gang ned af startsiden for at se hvad venner og familie fortager sig, og hvis jeg anstrenger mig kan jeg lige svinge mig op til at trykke "syntes godt om", det er yderst sjældent at jeg rent faktisk kommenter... HG kigger jeg lige forbi 2-3 gange om dagen, for at se om der er sket noget, men jeg er ikke særligt aktiv derinde. MSN er jeg også på, men jeg står stortset altid som offline på MSN, selv om jeg rent faktisk er online :slem: Og så går jeg så officelet online hvis der kommer én på jeg vil snakke med Kom og vind, er jeg også på, hvis jeg ikke lige ved hvad jeg skal lave, men det er temmelig længe siden jeg har været derinde sidst. Og så er der to-tre andre forums af forskellig art jeg besøger nogle gange om ugen, men sjældent selv er aktiv på. Og endelig så er der en håndfuld almindelige hjemmesider, jeg tjekker på næsten daglig basis og en håndfuld mere jeg tjekker ca. en gang om ugen. Alt i alt har jeg vist egentlig temmeligt faste rutiner på nettet Rapporter
Besvaret Marts 10, 201016 år comment_331878 Har aldrig kunnet lide messenger, jeg brugte ICQ, men er efterhånden skiftet til skype og så fora for hunde, katte (der er jeg helt ny og idiot), chili, orkideer, fjerkræ, har været på ufatteligt mange rotte-fora, fugle/gøje...og flere, som kan få lov at være hemmelige lidt endnu. Er kun på HF, HG gik jeg helt kold over krævede betaling (betaler gerne, men ikke hvis det er et krav), så fandt jeg HF og her er så meget gang i den, at jeg ikke føler behov for at lede efter andre hundefora. Petrine (hund) er på facebook, personligt synes jeg det er afskyeligt, rodet, uoverskueligt, men ret sjovt at snage i gamle bekendtes privatliv og mange fine billeder man kan kigge på. Rapporter
Besvaret Marts 11, 201016 år comment_331956 Nej, hvor sjovt, hvis det var mig. Jeg lagde faktisk mærke til en som smilede til mig i dag, måske var det dig? Hvor var det henne? Jeg har jo i hvert fald været ude at gå flere gange i dag (Jeg ved i øvrigt ikke, hvad OT betyder ) Vi kørte forbi, så en dejlig golden vovse med sit menneske lagde mærke til det fordi ja det var en lys golden og den fjollede med at bide i snoren så helt vildt sød ud så kom jeg til at tænke på at det lige kunne være jer :blink: men ville da være utroligt hvis det var jer Rapporter
Besvaret Marts 11, 201016 år comment_331959 Jeg er på HF, et amerikansk forum for kælekaniner, og så Facebook. Men nu hvor jeg ikke længere spiller Farmville, så kommer jeg sjældent ind på Facebook (sjældent = 1 gang om ugen ). Jeg har også fået mig en profil på HG for at kunne lure på hundebilleder, men jeg har aldrig været inde på deres fora, for jeg fatter hat og briller af undergrupperne. Rapporter
Besvaret Marts 11, 201016 år comment_331960 Jeg er lettere afhængig af Facebook . Når jeg er hjemme, er der stort set altid en browser åben med Facebook - der skal jo høstes Derudover er jeg her, på diverse convention sites (mest på en kigger) og har da også en bruger på HG, men læser mere derinde ind jeg poster. I "gamle dage" var jeg på fanforum.com og har stadig kontakt til nogle af dem, jeg lærte at kende på Roswell-foraet derinde. Rapporter