Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har set annoncen flere gange og jeg forstår simpelthen ikke hvordan den virker. Er der nogen der kan forklare "fidusen"?

Jeg tror at den sorte kasse er en lille støjsender, den bliver så tændt af træk i snoren og giver en eller anden lyd der så skulle genere hunden tilstrækkeligt til at den holder op med at trække.

Udover det, så kan man vist sætte den til at afspille støj hele tiden, og på denne måde skulle din hund ikke kunne høre hvad der foregik omkring den, og derfor ville den stoppe med at reagerer på andre hunde.

Hvad angår fløjten og indlæring af forskellige øvelser, ja der rakte min fantasi altså ikke til at finde ud af hvad det gik ud på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

:damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og man kan træne agility med den åbenbart :banan::banan:Ikke mere tid på træningsbanen, næ nej, du går en tur med hunden. I love it :klap:

Den er fantaaaastisk :mrgreen:

Ja, det er helt vildt ikke :banan:

Jeg tror bestemt at jeg må ud og have mig sådan en, aldrig mere skal jeg bekymre mig om noget som helst, snoren gør det hele :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at den sorte kasse er en lille støjsender, den bliver så tændt af træk i snoren og giver en eller anden lyd der så skulle genere hunden tilstrækkeligt til at den holder op med at trække.

Udover det, så kan man vist sætte den til at afspille støj hele tiden, og på denne måde skulle din hund ikke kunne høre hvad der foregik omkring den, og derfor ville den stoppe med at reagerer på andre hunde.

Hvad angår fløjten og indlæring af forskellige øvelser, ja der rakte min fantasi altså ikke til at finde ud af hvad det gik ud på :lol:

Tak for forsøget på forklaring:-D Det er godt nok ufatteligt hvad man kan bruge til at kratte penge ud af folk. Du godeste altså:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Ja, det er nemt at være spydig og fordømmende.:hmm:

Jeg kender ikke dette produkt, men hvem ved, måske er der nogen der får glæde af det.:-)

Hvis jeg skal undre mig, har jeg sværere ved at forstå, hvordan vi overlevede dengang klikkere og helt specielle godbidder ikke var "hvermand eje". Det var også dengang at Poul Thomsen var den eneste "hundemand" på tv. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja Ja, det er nemt at være spydig og fordømmende.:hmm:

Jeg kender ikke dette produkt, men hvem ved, måske er der nogen der får glæde af det.:-)

Hvis jeg skal undre mig, har jeg sværere ved at forstå, hvordan vi overlevede dengang klikkere og helt specielle godbidder ikke var "hvermand eje". Det var også dengang at Poul Thomsen var den eneste "hundemand" på tv. :lol:

Det står da folk frit for at bruge alle de penge de overhovedet gider (og har) på mystiske specialprodukter. Men ud fra produktbeskrivelsen må jeg stille mig meget tvivlende overfor effekten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det står da folk frit for at bruge alle de penge de overhovedet gider (og har) på mystiske specialprodukter. Men ud fra produktbeskrivelsen må jeg stille mig meget tvivlende overfor effekten.

Jeg må også indrømme at jeg kun ser dette produkt som spild af penge, men hvis andre finder det nyttigt, så skal de da være velkomne til at bruge 400 kroner på en hundesnor med indbygget radio...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også kun beskrivelsen, vi griner af. Hallo, hvis den virker, så skal jeg da have den :lol:

Men nu er det bare sådan, at nogle gange bliver produkter måske oversolgt lidt meget og selve ideen med dem er lidt fjollede og overflødig. Tag et kig på TV-shop, og du vil se mange tilsvarende produkter. Som f.eks løbebåndet på hjul, så du kan løbe en rute udenfor (på dit løbebånd! :hmm:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er da også kun beskrivelsen, vi griner af. Hallo, hvis den virker, så skal jeg da have den :lol:

Os mig, os mig :banan:

Måske skulle jeg købe en, og på mandag kan jeg så lægge en video ind så I alle kan se hvor perfekt Luna nu går i snor, og ikke nok med det, så kan hun agillity :klap:

Ha, så kan det nok være i alle ville trække jeres hånende ord i jer igen :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Os mig, os mig :banan:

Måske skulle jeg købe en, og på mandag kan jeg så lægge en video ind så I alle kan se hvor perfekt Luna nu går i snor, og ikke nok med det, så kan hun agillity :klap:

Ha, så kan det nok være i alle ville trække jeres hånende ord i jer igen :fornaermet:

LOL :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men nu er det bare sådan, at nogle gange bliver produkter måske oversolgt lidt meget og selve ideen med dem er lidt fjollede og overflødig. Tag et kig på TV-shop, og du vil se mange tilsvarende produkter. Som f.eks løbebåndet på hjul, så du kan løbe en rute udenfor (på dit løbebånd! :hmm:)

findes det :shock::lol:

der er også den her klassiker:

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Det samme gælder jo for træningsredskaber til os selv.... alle de mystiske maskinerier man kan få - det er jo vanvittigt :stupid::mrgreen:

Vi vil bare let om tingene altid :slem::mrgreen:

Jeg har haft sådan en vibratortingest man sætter på maven :oops: Den gjorde pææææænt AV :shock:

Her er de dummeste tv-produkter

The 15 Stupidest Products Of All Time (PHOTOS)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg er skuffet den burde da osse kunne lufte hunden.

tror ikke rerktig på det virker på den genemsnetligehund tror nermere man bliver død trat af at hørepå hyle lyde hele tiden.:lol:

Ja, helt ærlig, det kunne de da godt lige have tilføjet, nu er jeg rent faktisk lidt skuffet og er alligevel ikke helt sikker på at jeg gider købe den :fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing
jeg er skuffet den burde da osse kunne lufte hunden.

tror ikke rerktig på det virker på den genemsnetligehund tror nermere man bliver død trat af at hørepå hyle lyde hele tiden.:lol:

Ja og samle pøller op. Så er hele "debatten" om stomi overflødig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites