Hop til indhold

Anders har fået en kæreste


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

Hun kommer til at hedde Sofie, og kommer fra kennel svejgaard, vi skal hente hende d. 21 juli forhåbentligt der bliver hun 8 uger.. :)

 

sofie1.jpg

sofie2.jpg w511.png

sofie3.jpg w511.png

sofie7.jpg w511.png

sofie8.jpg w511.png

sofie9.jpg w511.png

 

Billederne er lånt fra kennel svejgaard og hun er 5 uger.. det er ikke fordi vi glæder os.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hun ser da ret sød ud :lun:

 

 

Er det med henblik på avl?

 

egengtligt ikke nej, primært som legekammerat til anders. Han var ude og blive passet ved min svoger og de har en hund også, og når de er sammen, ja så kan min kæreste og jeg rende ham et langt stykke hehe, det er bare så rart at se de to sammen, så derfor bestemt vi os for, at få en anden, og nu da vores udlejer sagde ja til det, er det bare at gøre det før hun ombestemmer sig hehe.. men ville da indrømme, hvis Anders eller sofie var raske nok til det, så ville vi ikke udelukke det.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
:lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun: :hjerte: :lun:

 

sådan var vi også da vi så hende.. :) min kæreste var sådan lidt da vi kørte derud, har vi nu plads til hende, hvordan og hvor ledes med anders. Udlejeren skal også give go for det osv osv osv. og da vi kørte hjem sagde hun, "nå skal vi får ringet til udlejer imorgen og høre ad" :D

 

Det var er en super melding vi fik fra udlejer... vi havde ikke troet vi fik lov, men vi har alt spillet med åbne kort, og været ærlige overfor dem, så tror det var det som der gav pote.. :D plus at vi snakker meget med vores naboer omkring det med hunden, hvis han larmer osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

sådan var vi også da vi så hende.. :) min kæreste var sådan lidt da vi kørte derud, har vi nu plads til hende, hvordan og hvor ledes med anders. Udlejeren skal også give go for det osv osv osv. og da vi kørte hjem sagde hun, "nå skal vi får ringet til udlejer imorgen og høre ad" :D

 

..

Kunne ikke lade være med at grine af det fremhævede.. :lol: hvordan har man IKKE plads til en chihuahua??

 

Stort tillykke, hun ser rigtig s¢d ud! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Kunne ikke lade være med at grine af det fremhævede.. :lol: hvordan har man IKKE plads til en chihuahua??

 

Stort tillykke, hun ser rigtig s¢d ud! :hjerte:

 

hehe det ved jeg ikke.. :P der skal jo være plads til to hunde når vi bor i lejlighed hehe.. :P jo tak vi glæder os også rigtigt meget.. bliver spændende og se hvordan anders reagere på den lille nye... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg husker rigtigt er ander jo bare en stor hvalp selv, eller hvad? Så mon ikke en "permanent legekammerat" bliver et hit hos den bette mand :mrgreen:

 

Vi bor i en et meget lille hus; stue, soveværelse, k¢kken, bad... med tre hunde og to katte. Tror næsten ikke man kan bo i noget der er så lille, at det er for småt til chihuahuaer :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hvis jeg husker rigtigt er ander jo bare en stor hvalp selv, eller hvad? Så mon ikke en "permanent legekammerat" bliver et hit hos den bette mand :mrgreen:

 

Vi bor i en et meget lille hus; stue, soveværelse, k¢kken, bad... med tre hunde og to katte. Tror næsten ikke man kan bo i noget der er så lille, at det er for småt til chihuahuaer :lol:

 

Jo det håber jeg da han gør, bare han ikke bliver jaloux på den bette pige... :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...