Hop til indhold

Sabro tøser Gone Wild... denne gang bogstaveligt talt ;o)

Splinten, mor og mig
 Share

Recommended Posts

He... vi holdt store spordag i dag. Vi er i denne sammenhæng Ekaterina, Asta, Stella, Dolph, Vilya, Splint, Kimmi og jeg... dvs. to Sabrotøser og 6 hunde.

Det er nok ikke stifindere, vi skal slå os ned som - heldigvis havde vi dog enkelte sporhunde med os (Asta og Kimmi). Vi for vild op til flere gange - sjovest var næsten, da Ekaterina skulle følge et hegn tilbage... jeg stod ca. 10 meter fra hende - alligevel vælger hun at dreje ind i skoven istedet for ud på stien :mrgreen: Jeg satser så på at ingen nævner noget om de adskillige belønninger, der blev væk for mig i dag.... :pift::pift::pift::stupid: Bedst var, da Kimmi gik den forkerte vej rundt om en bunke grene på slutningen af sporet og jeg hårdnakket påstod, at nogen måtte have stjålet bøtten med hendes kattemad.

Men ellers havde vi en god (og lang) dag.... og vi er nu adskillige klemmer fattigere, men alle skind og ben kom med hjem - takket være Asta :mrgreen: I øvrigt kan jeg tilsyneladende blive en glimrende schweisshund....

Splint med belønning

DSC_0211.JPG

DSC_0213.JPG

Asta på sporet

DSC_0217.JPG

DSC_0223.JPG

DSC_0225.JPG

DSC_0227.JPG

DSC_0229.JPG

Asta med løb

DSC_0235.JPG

Asta med skindet fra Dolph's spor

DSC_0247.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay... hvis det her kun var lidt håbløst.... så vil jeg ikke med, når det for alvor bliver slemt :mrgreen:

Orke.. bare vent, det kan blive meget værre!!!

Tror du ikke på mig, så prøv at sætte mig på opgaven som stifinder alene´:mrgreen: Sidst det skete, havnede "nogen", der ikke var mig, i et hul med mudder til knæene et udefinérbart sted ved Moesgård, hvorefter det tog os 1+ time at finde tilbage til vores biler (der holdte parkeret max 300 meter derfra).

Jep, det kan blive meget meget værre :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol::lol:

i har dælme heller ikke gjort det nemt for hundene da..

Et spor i renfældet skov....

He - det talte vi faktisk om på Astas spor... men det gik da alligevel :mrgreen:

Kimmis var lidt et tilfælde, at vi endte der - hun gik så forkert omkring en bunke grene (og jeg for vild....) - ellers gik det ok.

Kimmi og Splint går i øvrigt ikke schweiss men bare fodspor.

Link til indlæg
Del på andre sites

gu gør hun ej :lol: du tør ikke sige det til tøsen jo :blink: tror nu også Cujo er mere vild med hende end mig :oops:

He... nej, ingen af mine hunde gør sig i det der med farver :mrgreen:

Er ikke et øjeblik i tvivl om at Cujo vil være vild med Kimmi - det er hanhunde gerne :engel: At hun så er en total mokke er en anden sag....

Link til indlæg
Del på andre sites