Splinten, mor og mig Skrevet Oktober 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2009 He... vi holdt store spordag i dag. Vi er i denne sammenhæng Ekaterina, Asta, Stella, Dolph, Vilya, Splint, Kimmi og jeg... dvs. to Sabrotøser og 6 hunde. Det er nok ikke stifindere, vi skal slå os ned som - heldigvis havde vi dog enkelte sporhunde med os (Asta og Kimmi). Vi for vild op til flere gange - sjovest var næsten, da Ekaterina skulle følge et hegn tilbage... jeg stod ca. 10 meter fra hende - alligevel vælger hun at dreje ind i skoven istedet for ud på stien Jeg satser så på at ingen nævner noget om de adskillige belønninger, der blev væk for mig i dag.... :pift::pift::pift::stupid: Bedst var, da Kimmi gik den forkerte vej rundt om en bunke grene på slutningen af sporet og jeg hårdnakket påstod, at nogen måtte have stjålet bøtten med hendes kattemad. Men ellers havde vi en god (og lang) dag.... og vi er nu adskillige klemmer fattigere, men alle skind og ben kom med hjem - takket være Asta I øvrigt kan jeg tilsyneladende blive en glimrende schweisshund.... Splint med belønning Asta på sporet Asta med løb Asta med skindet fra Dolph's spor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 Volume II Kimmi på spor Kimmi med den nu fundne bøtte: Mig og Kimmi Kimmi :hjerte: Find en terrier Stella på spor: Stella med løb: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 Ahem, mja... Vi var kun lidt håbløse i dag Godt vi har Asta og Kimmi Omend jeg er noget skuffet over terrierens præstation! Fine billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 Ahem, mja... Vi var kun lidt håbløse i dag Godt vi har Asta og Kimmi Omend jeg er noget skuffet over terrierens præstation! Fine billeder Okay... hvis det her kun var lidt håbløst.... så vil jeg ikke med, når det for alvor bliver slemt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret Oktober 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 Gode billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 Okay... hvis det her kun var lidt håbløst.... så vil jeg ikke med, når det for alvor bliver slemt Orke.. bare vent, det kan blive meget værre!!! Tror du ikke på mig, så prøv at sætte mig på opgaven som stifinder alene´ Sidst det skete, havnede "nogen", der ikke var mig, i et hul med mudder til knæene et udefinérbart sted ved Moesgård, hvorefter det tog os 1+ time at finde tilbage til vores biler (der holdte parkeret max 300 meter derfra). Jep, det kan blive meget meget værre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret Oktober 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 :lol: i har dælme heller ikke gjort det nemt for hundene da.. Et spor i renfældet skov.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 11, 2009 :lol: i har dælme heller ikke gjort det nemt for hundene da.. Et spor i renfældet skov.... He - det talte vi faktisk om på Astas spor... men det gik da alligevel Kimmis var lidt et tilfælde, at vi endte der - hun gik så forkert omkring en bunke grene (og jeg for vild....) - ellers gik det ok. Kimmi og Splint går i øvrigt ikke schweiss men bare fodspor. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 kimmi er en lækker vaps :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 kimmi er en lækker vaps :hjerte: Kimmi rødmer Og takker! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Dejlige billeder Nårh, så ved jeg hvor vi aflevere Aslan næste gang vi skal til Århus! Så mens han oplever spor og andre hunde, så kan martin og jeg slappe af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Kimmi rødmer Og takker! gu gør hun ej du tør ikke sige det til tøsen jo :blink: tror nu også Cujo er mere vild med hende end mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Oktober 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 gu gør hun ej du tør ikke sige det til tøsen jo :blink: tror nu også Cujo er mere vild med hende end mig He... nej, ingen af mine hunde gør sig i det der med farver Er ikke et øjeblik i tvivl om at Cujo vil være vild med Kimmi - det er hanhunde gerne At hun så er en total mokke er en anden sag.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts