Gæst Nhøpse&Walter Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Arghhh, Walter skal til dyrlæge (har meget blod i afføringen) og jeg kan ikke finde Gudruns tlf. Troede jeg havde det, men nej, og samtidig er jeg gået en smule i panik. Håber I kan hjælpe.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 86352589 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 God bedring med lille Walther Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Bette pusling da :ae: Jeg ringer lige til dig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nhøpse&Walter Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Tak skal I have - men ak og ve, den gode dyrlæge har ferie !! Tis osse... Men mange tak for den hurtige respons... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Stjernetosse Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Sikke noget... God bedring til ham... :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 :ae: God bedring, du holder os jo lige opdateret :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Øv for pokker da Rigtig god bedring med ham :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Nhøpse&Walter Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Fik akut tid hos dyrlægerne i Frijsenborg. Havde en pose med optørret afføring med og der var igen en del blod i. Walter blev undersøgt i hoved og røv - måtte bekræfte Walter i, at han er en lille maskulin hund, trods dyrlægens lillefinger i hans bagdel. Fik taget blodprøver og skal komme med en afføringsprøve så snart han kommer af med noget igen. Dyrlægen ville gerne indlægge ham, men der gik jeg helt i baglås - ikke om min lille 9 ugers hvalp skal ind og ligge ved siden af de stakkels hunde der både gøede og hulkede. Vi lod væsketallet afgøre situationen, og tak gud for at den lille vaps var langt fra dehydreret. Fik selvfølgelig antibiotika, Zoolac og Diarsanyl med. Walter er stadig frisk og klar på lidt af hvert, deler lige nu pude med Nhøpse. Venter på svar fra blodprøven til eftermiddag... Suuuk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Fik akut tid hos dyrlægerne i Frijsenborg. Havde en pose med optørret afføring med og der var igen en del blod i. Walter blev undersøgt i hoved og røv - måtte bekræfte Walter i, at han er en lille maskulin hund, trods dyrlægens lillefinger i hans bagdel. Fik taget blodprøver og skal komme med en afføringsprøve så snart han kommer af med noget igen. Dyrlægen ville gerne indlægge ham, men der gik jeg helt i baglås - ikke om min lille 9 ugers hvalp skal ind og ligge ved siden af de stakkels hunde der både gøede og hulkede. Vi lod væsketallet afgøre situationen, og tak gud for at den lille vaps var langt fra dehydreret. Fik selvfølgelig antibiotika, Zoolac og Diarsanyl med. Walter er stadig frisk og klar på lidt af hvert, deler lige nu pude med Nhøpse. Venter på svar fra blodprøven til eftermiddag... Suuuk. :ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Fik akut tid hos dyrlægerne i Frijsenborg. Havde en pose med optørret afføring med og der var igen en del blod i. Walter blev undersøgt i hoved og røv - måtte bekræfte Walter i, at han er en lille maskulin hund, trods dyrlægens lillefinger i hans bagdel. Fik taget blodprøver og skal komme med en afføringsprøve så snart han kommer af med noget igen. Dyrlægen ville gerne indlægge ham, men der gik jeg helt i baglås - ikke om min lille 9 ugers hvalp skal ind og ligge ved siden af de stakkels hunde der både gøede og hulkede. Vi lod væsketallet afgøre situationen, og tak gud for at den lille vaps var langt fra dehydreret. Fik selvfølgelig antibiotika, Zoolac og Diarsanyl med. Walter er stadig frisk og klar på lidt af hvert, deler lige nu pude med Nhøpse. Venter på svar fra blodprøven til eftermiddag... Suuuk. Masser af herfra :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 God bedring til det lille pus:ae::ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 God bedring til den lille og et STORT :ae: til dig... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Rigtig GOD bedring :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Stakkels Walter og stakkels hundemor ikke mindst. God bedring med ham ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts