Hop til indhold

Diarré og opkast. :-(


Gæst AnneBauerJohansen
 Share

Recommended Posts

Gæst AnneBauerJohansen

Baloo er syg. Han har diarré, og kaster op. :( Det startede i går aftes og vi har mistanke om at han måske har spist et eller andet. Heldigvis har vi en klog hund som selv kom og vækkede os.

 

Nu prøver vi med ris i hans tørfoder og kogt vand. Det der er mest synd er at han for første gang i går blev passet hos mine forældre, som nu er bange for at de har gjort noget forkert.

 

Forhåbentlig er det bare noget han har spist.

 

Bare lige lidt ynk herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Baloo er syg. Han har diarré, og kaster op. :( Det startede i går aftes og vi har mistanke om at han måske har spist et eller andet. Heldigvis har vi en klog hund som selv kom og vækkede os.

 

Nu prøver vi med ris i hans tørfoder og kogt vand. Det der er mest synd er at han for første gang i går blev passet hos mine forældre, som nu er bange for at de har gjort noget forkert.

 

Forhåbentlig er det bare noget han har spist.

 

Bare lige lidt ynk herfra.

 

 

Øv øv god bedring med ham:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig god bedring med ham *S*

 

Som regel fjerner jeg også tørkosten ved dårlig mave og holder mig til godt udkogte ris, med enten kylling eller fiskeboller (med pro-kolin i) og så en 4-6 små måltider om dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...