Hop til indhold

Så er det Noomi der skal krydses fingre for


Nollike
 Share

Recommended Posts

  • Svar 188
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, så sidder man her og venter... d015.gifDet skal nok gå, det skal nok gå, det skal nok gå, det skal nok gå, det skal nok gå.... :genert:

 

Selvfølgelig skal det nok gå, som du selv sagde, du har en dygtig dyrlæge og de ved hvad de gør. Så det varer ikke længe før de ringer og fortæller at det er gået godt, og at du snart kan få hende hjem :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det faktisk ikke, omkring 12.30-13.00 tiden tænker jeg... Jeg bad dem om at ringe så snart hun havde blinket en gang med øjnene, for hun skal ikke være alene dernede når hun er vågen, for hun er så bange for at være der :(

 

Åhh det er jo heldigvis snart :-D Selvom det sikkert føles som en evighed. Glæder mig til at høre godt nyt senere på dagen :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sidste nyt er at det er gået fint og de var ved at lukke hende sammen da jeg talte med dem. Så NU kan det da ikke gå galt :banan::klap: Nu vil jeg bare rigtig gerne ned og hente hende!!! :ivrig:

 

HUrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

 

 

Vi sagde jo det nok skulle gå :blink:

 

 

 

Hvornår kan du så hente hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris
Sidste nyt er at det er gået fint og de var ved at lukke hende sammen da jeg talte med dem. Så NU kan det da ikke gå galt :banan::klap: Nu vil jeg bare rigtig gerne ned og hente hende!!! :ivrig:

 

 

Nej hvor er det bare dejlig og høre:-P jeg har siddet og været så nervøs og har sendt alle mine tanker til hende og dig, sidder helt og tuder nu af glæde. Hvor er jeg glad for at det er gået godt :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej hvor er det bare dejlig og høre:-P jeg har siddet og været så nervøs og har sendt alle mine tanker til hende og dig, sidder helt og tuder nu af glæde. Hvor er jeg glad for at det er gået godt :-P

 

Nårh hvor er du sød :kys: Jeg er også rigtig glad, nu skal jeg bare have lov til at hente hende, så er alt godt igen :lun: (Så håber jeg bare at hun ikke har for ondt og at det hele vokser fint sammen igen. Men hun er jo ung og frisk, så det skulle der jo være gode muligheder for :-D)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

jamen nollike jeg glemmer aldrig som du var over for mig da jeg mistede lille nuser. Så jeg ved hvor grimt det er og sidde og vente på at de ringer, men som sagt alle mine tanker har bare kørt på jer to tøser idag, og jeg kan virkelig godt forstå at du ikke kan vente på og hente hende.

 

Men mon ikke du får noget smertestillende med hjem til hende, men håber at hun kommer sig rigtig hurtig oven på den her omgang :-P.

 

gud fri mig vel nu sidder jeg squ og tuder igen he he he, er bare så glad for at det er gået så godt :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen nollike jeg glemmer aldrig som du var over for mig da jeg mistede lille nuser. Så jeg ved hvor grimt det er og sidde og vente på at de ringer, men som sagt alle mine tanker har bare kørt på jer to tøser idag, og jeg kan virkelig godt forstå at du ikke kan vente på og hente hende.

 

Men mon ikke du får noget smertestillende med hjem til hende, men håber at hun kommer sig rigtig hurtig oven på den her omgang :-P.

 

gud fri mig vel nu sidder jeg squ og tuder igen he he he, er bare så glad for at det er gået så godt :-P

 

 

h050.gif Det er rigtig sødt af dig, tusind tak!!! :-D Skønt at få trøst, støtte og :x: herinde, det gør det altså noget nemmere at komme igennem :5up:

 

Jeg regner egentlig også med at få noget smertestillende med hjem til hende. De har sikkert givet hende, så hun er dækket ind i dag, men der går jo nok lige nogle dage før hun er Autonoomi igen. Måske jeg skulle forsøge bare at nyde det? :slem: :mrgreen: Nej, jeg håber virkelig at hun stadig er lige så autonom som hun hele tiden har været efter alt det her (dog med den lille ændring at hun er blevet lidt mere madglad, så hun kommer når jeg kalder fremover :engel::mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

Det var så lidt Nollike, men jeg glæder mig til og hører nærmere om hvordan det går de næste par dage, så hvis du har tid og energi så skriver du bare til mig :-P, men jeg bliver nød til og rende skal lige ud og ha betalt nogle regninger øv dem hader jeg he he, min vi snakkes ved min ven stort knus og kram

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt Nollike, men jeg glæder mig til og hører nærmere om hvordan det går de næste par dage, så hvis du har tid og energi så skriver du bare til mig :-P, men jeg bliver nød til og rende skal lige ud og ha betalt nogle regninger øv dem hader jeg he he, min vi snakkes ved min ven stort knus og kram

 

Jeg har lige sendt dig en pb og du skal selvfølgelig nok blive holdt opdateret :5up: :kys:

 

Jeg er heller ikke vild med regninger og dengang jeg lige havde fået Futte ødelagde han lidt når han var alene hjemme, så jeg foreslog ham at æde regningerne i stedet for så meget andet, for så var der da kommet noget godt ud af det... Lydig som han var :engel: så gjorde han selvfølgelig som han var blevet bedt om, hvilket så gav mig en masse bøvl i stedet for, fordi jeg skulle kontakte de forskellige steder og bede dem om at sende en ny, fordi hunden havde ædt dem :oops::lol: Så nogle gange skal man passe på med hvad man beder om :lol:

 

Vi snakkes ved :vinken: Knus

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...