Hop til indhold

Anders kan rulle! :D


Gæst Unknown99
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99

tak for det.. :P det er sikkert nemt og lære sin hund det, men jeg syns nu alligevel jeg har brugt lidt tid på det hehe.. men anders er en klog hund, der har en hang til godbidder, så han forstår det sådan rimeligt hurtigt, hvad det er man vil have ham til.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

tak for det.. :P det er sikkert nemt og lære sin hund det, men jeg syns nu alligevel jeg har brugt lidt tid på det hehe.. men anders er en klog hund, der har en hang til godbidder, så han forstår det sådan rimeligt hurtigt, hvad det er man vil have ham til.. :)

 

 

Det må være skønt med en hudn der er glad for godbidder *drømmende icon*

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Det er faktisk ikke så nemt endda - synes jeg i hvert fald ikke :genert: Jeg formåede aldrig at lære mine hunde det. Men jeg er sikkert også en klovn til det :oops:

 

jeg tror ikke mine metoder er så avanceret.. :P jeg bliver bare ved, og ved, og ved og ved og ved og ved og ved indtil han kan det.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg tror ikke mine metoder er så avanceret.. :P jeg bliver bare ved, og ved, og ved og ved og ved og ved og ved indtil han kan det.. :P

Så er jeg nok bare for utålmodig :hmm: Kunne i hvert fald kun få dem om på siden eller på ryggen.. Og den trejde hund skred, når han synes det blev for åndsvagt at ligge nede på gulvet og rulle rundt :lol: Så kunne jeg stå der med alle mine talenter :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor sejt er det ikke lige ??? Det er bare rigtig flot :5up: !!! Det er bare sådan noget jeg aldrig har kunne finde ud af at lære mine hunde. Nu dækker jeg mig ind under at jeg har hørt, at de store racer slet ikke må :mrgreen:

Nå det er derfor mine hunde ikke ville - de måtte slet ikke.. Så var de alligevel ikke så dumme :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Hvor sejt er det ikke lige ??? Det er bare rigtig flot :5up: !!! Det er bare sådan noget jeg aldrig har kunne finde ud af at lære mine hunde. Nu dækker jeg mig ind under at jeg har hørt, at de store racer slet ikke må :mrgreen:

 

hehe.. jeg er iværtilfald stolt af min hund.. :P nok ikke ligeså stolt som en træner der lige har bestået en blinde hund, eller vundet en agility konkurrence.. :P men lidt stolt blev jeg nu alligevel.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe.. jeg er iværtilfald stolt af min hund.. :P nok ikke ligeså stolt som en træner der lige har bestået en blinde hund, eller vundet en agility konkurrence.. :P men lidt stolt blev jeg nu alligevel.. :P

 

Det kan jeg godt forstå. Det er altid fedt, når man pludselig opdager, at kræet faktisk har fattet, hvad man har prøvet at lære den og det kan man roligt sige, at Anders har begrebet til fulde !!! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Det kan jeg godt forstå. Det er altid fedt, når man pludselig opdager, at kræet faktisk har fattet, hvad man har prøvet at lære den og det kan man roligt sige, at Anders har begrebet til fulde !!! :5up:

 

når det så er sagt tror jeg kun han gør det fordi han ved jeg har hånden fuld af goodie goodies til ham.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe.. jeg er iværtilfald stolt af min hund.. :P nok ikke ligeså stolt som en træner der lige har bestået en blinde hund, eller vundet en agility konkurrence.. :P men lidt stolt blev jeg nu alligevel.. :P

 

 

Man skal da også helst være stolt over at have formået at fralærer sig noget nyt :blink: Jeg syntes I har været dygtige, :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Dyygtiiii... Så kunne næste trin være at han skal rulle to omgange :lol:

 

Eller lave en twist (som han viser før rullet på videoen) ruller og endnu en twist, hvis du mangler ideer

 

laver han et twist? :S hehe han laver noget som jeg ikke har lært ham.. der er potentiale.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...