Hop til indhold

Påklædning til os 2 benede!


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

Jeg har lige investeret en mindre formue i et sæt tøj fra Geoff Anderson:

 

Geoff_Anderson_Dozer_2_jakke.jpgBeskrivelse af jakkeGeoff_Anderson_Urus_2_bukser_mneopren.jpgBeskrivelse af bukser

 

Desuden har jeg hamstret termo- og fleeseundertøj i Aldi, sokker fra Smart Wool, "fingeløse" tynde fingervanter i merino uld, så nu kan vinteren bare komme an - jeg burde kunne holde varmen :5up: - specielt når jeg tager mine nye sorell støvler på osse :cool:

 

Det sæt bliver du rigtig glad for, de bukser jeg har er modellen før dem du har købt og mine holder stadig :-)

 

Der er lagersalg hvis man er interreseret i Arrak-tøj, har intet med firmaet at gøre, fik den bare på mailen

Safedog.dk - livsstilsprodukter til kaeledyr og deres ejere...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 154
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Arrak Lagersalg - Sjælland og Jylland

 

Dato: Lørdag d. 12. December & Søndag d. 13. December

 

Kom og ryd hylderne for udgåede modeller og reststørrelser fra Arrak Outdoor. Spar 10% på alle de nye varer samt andre gode tilbud der kun gælder denne weekend.

 

SJÆLLAND:

Arrak Outdoor - Søhesten 5 - 2635 Ishøj Havn

Lørdag og Søndag, kl. 12.00 - 16.00

Tlf.: 55 733 733 (Det grønne hus på havnen, nabo til havneshoppen)

 

JYLLAND:

Hirtshals Hundepension - Sdr. Ringvej 1 - Hirtshals

Lørdag og Søndag, kl. 10.00 - 18.00

Tlf.: 98 943 498

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Sådan nogle vanter har jeg også købt i en jæger-butik. Jeg kan slet ikke holde ud at have dem på, synes de er alt for uhåndterlige :genert:

 

Jeps helt enig, de røg retur med det samme. Det duede slet ikke :???: Til gengæld har jeg fundet på det trick, at jeg har købt nogle tynde løbehandsker, som man kan fumle med godbidder osv uden besvær og uden på dem har jeg sådan nogle torvehandsker, som ikke går helt ud over fingrene. Det er en smart kombination :klap:

Tak for tippet med Hurtta Pro bukserne :5up: De er lige kommet på min ønskeseddel :klap:

 

Og jeg fik bukserne i julegave :banan: Dem er jeg også glad for :-) Ikke så varme som jeg havde forestillet mig, men holder vind og vand ude og så er der plads til gamacher eller lange underbukser indenunder :klap:Min mand syntes godt nok, at det var noget uromantisk at komme med et par hunde-luftnings-bukser, men det var det eneste jeg ønskede mig :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps helt enig, de røg retur med det samme. Det duede slet ikke :???: Til gengæld har jeg fundet på det trick, at jeg har købt nogle tynde løbehandsker, som man kan fumle med godbidder osv uden besvær og uden på dem har jeg sådan nogle torvehandsker, som ikke går helt ud over fingrene. Det er en smart kombination :klap:

 

 

Og jeg fik bukserne i julegave :banan: Dem er jeg også glad for :-) Ikke så varme som jeg havde forestillet mig, men holder vind og vand ude og så er der plads til gamacher eller lange underbukser indenunder :klap:Min mand syntes godt nok, at det var noget uromantisk at komme med et par hunde-luftnings-bukser, men det var det eneste jeg ønskede mig :slem:

 

Tak for tippet, det må jeg prøve! Lige nu ligger de fingerløse jægervanter og samler støv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor cool der stadigvæk er liv i denne tråd! :klap: - det vælter jo bare ind med gode råd og ideer! :vuf:

 

Jeg var lige inde i spejdersport og kigge efter nye bukser idag, og faldt selvf for dem der kostede 1200kr og ikke kom på udsalg! :roll: Det er næsten en hel foder-jungel med de "rigtige" bukser! :stupid:

 

Bergans Breheimen Dermisax Bukser - Spejder Sport - Samme buks fås også i herremodel.

 

Nogen der kender disse bukser, evt. ved om man kan få nogle cirka tilsvarende lidt billigere et sted? :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Om efteråret/vinter bruger jeg en jakke der er af mærket Engel, fra trælasten til 400 kr. Samme jakke bruger de på min kærestes arbejdsplads, og af alle vinterjakker jeg nogensinde har haft, er det den eneste jeg kan holde varmen i. Derudover bruger jeg bare et par regnbukser udover mine alm. bukser (har altid strømpebukser indenunder om vinteren), så der går ingen vind igennem. Og så fik jeg et par lækre Ecco vinter/vandrestøvler af kæresten sidste år, som jeg bare ikke kan leve uden. Dejlig varme og behagelige at gå i, også laaaange ture :mrgreen: handskerne er bare et par thinsulate, men det er ikke så nemt at fiske godbidder op af lommen med dem, men det går da :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Linda-fifi
Om efteråret/vinter bruger jeg en jakke der er af mærket Engel, fra trælasten til 400 kr. Samme jakke bruger de på min kærestes arbejdsplads, og af alle vinterjakker jeg nogensinde har haft, er det den eneste jeg kan holde varmen i. Derudover bruger jeg bare et par regnbukser udover mine alm. bukser (har altid strømpebukser indenunder om vinteren), så der går ingen vind igennem. Og så fik jeg et par lækre Ecco vinter/vandrestøvler af kæresten sidste år, som jeg bare ikke kan leve uden. Dejlig varme og behagelige at gå i, også laaaange ture :mrgreen: handskerne er bare et par thinsulate, men det er ikke så nemt at fiske godbidder op af lommen med dem, men det går da :-D

Her i den kolde vintertid er det bare på med det uldne og så på med Harboøre-habitten. Kønt er det ikke, men nemt. Jeg bruger også de tynde ridehandsker med gummidupper på(tryllehandsker kalder børnene dem, fordi de kan passe næsten alle). De er ikke så varme men sidder godt på hænderne.

Jeg bruger mine nevøers aflagte ecco støvler med velcrolukning og goretex, dejlig nemme at tage på og varme nok til mig.

Jeg mangler derimod en god hue der er varm og som bliver siddende på hovedet uden at stramme. Jeg har tyndt og glat hår, så almindelige huer sidder hurtigt oppe over ørerne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninna-Oline

Jeg holder mig varm med en Arrak jakke (på mit profil billede) og fusserne holder jeg varme med Sorel støvler eller LaCrosse gummistøvler der er kortskaftet derudover har jeg en lækker angora parkahue som varmer dejligt om hovedet og ørene.

 

De dage hvor det er rigtig koldt har jeg da osse langærmede og langbenede Helly Hansen undertøj på plus evt. osse Arrak windbreaker bukser også kan selv jeg holde varmen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mangler derimod en god hue der er varm og som bliver siddende på hovedet uden at stramme. Jeg har tyndt og glat hår, så almindelige huer sidder hurtigt oppe over ørerne.

 

Jeg kan anbefale denne her:

 

COLD Kentuckey Bomberhat

 

Den er super varm og sidder godt på plads (velcrobånd om hagen) - strammer ikke - og så synes jeg den er sød :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan en har jeg også, de er nemlig helt fantastiske :klap:

 

Det er godt nok billigt med de 100 kr - kan dog ikke se hvad pelsen er af?

 

Det er kunstpels, så den kan vaskes på 30 grader :klap:og så er der ikke nogle søde små væsener, der har måttet lade livet til den :5up: jeg har lige bestilt en ekstra, så jeg har en, når den anden bliver vasket :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan anbefale denne her:

 

COLD Kentuckey Bomberhat

 

Den er super varm og sidder godt på plads (velcrobånd om hagen) - strammer ikke - og så synes jeg den er sød :blink:

 

Wow den er fed! Jeg fryser egentlig ikke ørerne, men altid mine kinder. Og så kan den fås i lyserød :lun:

Jeg bliver da bare den sejeste og i hvert fald mest iøjenfaldende på træningspladsen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninna-Oline
72_s.jpg

 

20_s.jpg

 

Der var nogen herinde der sendte mig til lagersalg :blink: og så kunne jeg altså ikke lade være :oops: Jakken var en julegave til mig selv og så fik jeg efterfølgende fat i tilhørende bukser.

 

Jeg har været ude i -8 grader - og kunne holde varmen :klap: :5up:

 

 

Jeg har osse jakken, den er så gennetænkt med at de lommer man har brug for plus den er dejlig varm

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hvad har hundefolket på fødderne, når det bliver varmere i vejret?

 

Jeg leder efter nogle gode sandaler, som er gode at gå i og praktiske - men samtidig ikke alt for ufikse og "kluntede". :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad har hundefolket på fødderne, når det bliver varmere i vejret?

 

Jeg leder efter nogle gode sandaler, som er gode at gå i og praktiske - men samtidig ikke alt for ufikse og "kluntede". :blink:

 

Jeg har et par Merrell-sko, som sidder s.....godt - men det er nu først, når det bliver så varmt, at strømperne også ryger.

 

Jeg er også på udkig efter et par gode outdoor-sko.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...