Hop til indhold

Påklædning til os 2 benede!


Gæst n1nna
 Share

Recommended Posts

  • Svar 154
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
:lol::lol::lol:

 

De er altså virkelig gode! gode store lommer, de sidder godt, er vandtætte, vindtætte, de larmer ikke når man går!

 

Jeg lyder lidt som en sælger, gør jeg ikk? :oops::genert::mrgreen:

 

Men eeeeeeeeelsker mine! :hjerte:

 

 

hehe...overvejer sådan nogen efter min tur i mosen...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst The dogfather

der ligger en bazar i Kolding hvor man kan få nogen soft shell jakker for 229kr...de er vist sat ned fra 600kr...synes jeg har læst at de jakker er populære...ved dog ikke hvad mærke...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht. gummistøvler, har jeg sådan et par her Le Chameau - a natural heritage

 

Det er simpelt hen det bedste fodtøj jeg nogen sinde har haft, men jeg bruger dem så også, næsten hver dag året rundt, også om sommeren, da jeg går i højt græs og skovbund.

De støvler og mit Fjällräven tøj, så føler jeg mig godt tilpas :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mht. gummistøvler, har jeg sådan et par her Le Chameau - a natural heritage

 

Det er simpelt hen det bedste fodtøj jeg nogen sinde har haft, men jeg bruger dem så også, næsten hver dag året rundt, også om sommeren, da jeg går i højt græs og skovbund.

De støvler og mit Fjällräven tøj, så føler jeg mig godt tilpas :blink:

 

De ser også lækre ud! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par korte La Crosse gummistøvler med neopren for ( det man laver våddrager af). Det er den bedste investering jeg har gjort - super pasform. Fik engang en sok og 1 min. efter var støvlen varm og føltes tør, selvom den var pladder våd.

 

Jeg bruger også mine sommer og vinter, så jeg er rigtig smart når jeg kommer vadende i shorts og røjser :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har for øvrigt købt en Arrak Fox jakke.

 

Den er rigtig blevet testet disse dage, i forhold til hvor regntæt den er.

Og den er bestået - jeg bliver slet ikke våd og jeg sveder heller ikke i den :5up:

 

Jeg er også evigt glad for at have en regntæt jakke! og vindtæt! Min er bare en Hurtta, og den er såå lækker :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har et par korte La Crosse gummistøvler med neopren for ( det man laver våddrager af). Det er den bedste investering jeg har gjort - super pasform. Fik engang en sok og 1 min. efter var støvlen varm og føltes tør, selvom den var pladder våd.

 

Jeg bruger også mine sommer og vinter, så jeg er rigtig smart når jeg kommer vadende i shorts og røjser :mrgreen:

 

Sådan nogle har jeg også -fik dem i fødselsdagsgave sidste år. Jeg er så glad for dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der forresten nogen der kan fortælle mig noget om de der Hunter gummistøvler? :engel:

 

De er jo sygt dyre! :shock::genert:

 

Men er de bedre end andre gummistøvler? :engel:

 

Jeg har et par Hunter gummistøvler og jeg elsker mine... Især at skaftet er så højt. Mine går helt op til knæene - smart når man skal i vandet med hunden, fordi han ikke vil selv... :roll::-D

 

Kvaliteten er bedre end mine gamle fra Føtex eller sådan noget og så er de pæne :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Lige for tiden er jeg totalt hooked på at få et par hunde/træningsbukser og en hundetrøje :genert:

 

Har lidt gik på FjällRäven bukser, nogen der har et par?

 

Og så en Arrak trøje, nogen der har en sådan?

 

Jeg har de fjællræven bukser der hedder 'Karla' er super glad for dem, pasformen er god og de er dejlig lette i kvaliteten.

 

Kender flere der har araak hættetrøjen (Grizzly Zip-Hoody)- jubilærumsudgaven, den kunne jeg også godt tænke mig. Meget praktisk med alle lommerne (apportlomme bag på) og kraftig/ lækker i kvaliteten. Godt nok unisexmodel.. :???: Men synes den sidder pænt på dem, jeg har set. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har de fjællræven bukser der hedder 'Karla' er super glad for dem, pasformen er god og de er dejlig lette i kvaliteten.

 

Kender flere der har araak hættetrøjen (Grizzly Zip-Hoody)- jubilærumsudgaven, den kunne jeg også godt tænke mig. Meget praktisk med alle lommerne (apportlomme bag på) og kraftig/ lækker i kvaliteten. Godt nok unisexmodel.. :???: Men synes den sidder pænt på dem, jeg har set. :-)

 

Også Karla modellen jeg har gik på :mrgreen:

Men så kom jeg til at kigge på Arrak's hjemmeside, og deres bukser er billigere :genert: Så er det bare om de er bedre :blink:

 

Har du set den nye Arrak fleece? Den er floooot! :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Også Karla modellen jeg har gik på :mrgreen:

Men så kom jeg til at kigge på Arrak's hjemmeside, og deres bukser er billigere :genert: Så er det bare om de er bedre :blink:

 

Har du set den nye Arrak fleece? Den er floooot! :engel:

 

 

Den her? http://arrakoutdoor.dk/product.asp?product=74

 

Ja, den er virkelig lækker, men synes også det bliver lidt maskulint hvis den skal bruges sammen med karla bukserne. .. kan man ikke få noget i rødt og gerne taljeret. :engel:

 

Men til cowboybukser ville den sikkert være ret fin.. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den her? http://arrakoutdoor.dk/product.asp?product=74

 

Ja, den er virkelig lækker, men synes også det bliver lidt maskulint hvis den skal bruges sammen med karla bukserne. .. kan man ikke få noget i rødt og gerne taljeret. :engel:

 

Men til cowboybukser ville den sikkert være ret fin.. :-)

 

Men den er bare dyr like hell! :shock:

 

Hvad med Arrak bukserne? Tror du de er gode? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men den er bare dyr like hell! :shock:

 

Hvad med Arrak bukserne? Tror du de er gode? :hmm:

 

Det tror jeg da helt bestemt. Men jeg kender kun nogen, der har vintermodellen http://arrakoutdoor.dk/product.asp?product=20 med tilhørende jakke. Og de er utrolig glade for dem og ville ikke være foruden.

 

Karla bukserne fik jeg med 20% rabat, så er vi nede i 700 kr (det samme som arrak). Det kan være der stadig er tilbud, det er der af og til..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tror jeg da helt bestemt. Men jeg kender kun nogen, der har vintermodellen Arrak Outdoor - 10 aar med beklaedning til hundens bedste ven med tilhørende jakke. Og de er utrolig glade for dem og ville ikke være foruden.

 

Karla bukserne fik jeg med 20% rabat, så er vi nede i 700 kr (det samme som arrak). Det kan være der stadig er tilbud, det er der af og til..

 

Hvor fik du dem til 700? :slem:

 

Nu er jeg total i vildrede! :genert: Hvilke skal jeg vælge? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...