Hop til indhold

Graver din??


Gæst freya3010
 Share

Recommended Posts

Jeps det gør hun:lol::lol::lol:...

 

Og her taget på fersk gerning i færd med at grave muldvarper op.:lol:

 

Og by the way - Samson fangede faktisk en muldvarp i skoven den anden dag:shock:

Ingen anelse om hvordan det kunne lade sig gøre, men pludselig stod han med den døde muldvarp i munden.

 

... og er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan få billederne til at være over hinanden med tekst imellem i samme indlæg:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Tyson opfører sig jo på mange måder ikke som en "rigtig" spidshund. :rolleyes: Han graver ikke (skraber bare lidt i jorden, hvis det er) og elsker at samarbejde. :mrgreen: Til gengæld har han det der med spidshundenes tendens til at gø helt på plads. :5up: :lol:

 

Har Samson og Freya mødt hinanden? De kunne vist blive et godt gravemakkerpar - og måske kunne der komme lidt amoriner i luften? :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

... og er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg kan få billederne til at være over hinanden med tekst imellem i samme indlæg:oops:

 

I teksteditorens værktøjslinje klikker du på ikonet, der ligner et brevklips. Der kan du uploade dine billeder. Når de er uploadet, klikker du på den lille pil ved siden af klipsen. Der kan du se de vedhæftede filer og klikke på den, du vil indsætte. Du kan også vælge "indsæt alle". På den måde kommer billederne til at ligge i selve indlægget, og du kan skrive tekst imellem. Gav det mening? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og nu er han ved at lære en ny samojed op i gravningens ædle kunst... (billede lånt af Buddha, håber det er ok)

 

Du må da få det - det jo også din hund :-D

 

Og by the way - Samson fangede faktisk en muldvarp i skoven den anden dag:shock:

Ingen anelse om hvordan det kunne lade sig gøre, men pludselig stod han med den døde muldvarp i munden.

 

Aaaaad stakkels muldvarp - godt han ikke slugte den :lol:

 

 

Har fået mit kamera igen, skal se om jeg kan få filmet næste gang Buddha møder en bunke jord!

Ellers har vi mange beviser på hans gravhundegener:

 

Gør man det med kinden?

 

[ATTACH]15552[/ATTACH]

 

Gør man det med øret?

 

[ATTACH]15553[/ATTACH]

 

Gør man det med næsen?

 

[ATTACH]15554[/ATTACH]

 

Nååååh sådan! Tak Samson :mrgreen:

 

[ATTACH]15555[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, tak Nana graver meget og gerne.

 

Vores have ligner et krater, så jeg skal ud imoregn med skovlen og dække huller. Hun graver muldvarpe gangene fri, så et af hullerne er vel godt en meter stort :(

 

I onsdags stoppede hun op på vores morgentur og gravede i ca. 5 sek.og vupti stod hun der med en levende muldvarp i munden :-).

Jeg kom i den forbindelse til at tænke på om de små kræ er fyldt med alskens baktusser?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske en smule en gang imellem ,men Mille vores tidligere hund gjorde det en del, og nu vi er ved fangsterne har Victor fanget mus på vores gåture, 1 gang kiggede jeg lige en ekstra gang og tænkte det må være held:hmm: ,men han har gjort det 1 gang siden så det er ikke held det hele:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Nej desværre, jeg tror ellers også de hurtigt kunne få gravet den længe ventede forbindelse mellem Jylland og Sjælland:blink:

 

Hihi... måske vi bare skal sætte dem til at grave en tunel:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...