Hop til indhold

Schæfer/rottweiler-mix


Gæst Tessa&Molly
 Share

Recommended Posts

Gæst ThomasTBO

Jeg har kendt nogle stykker på internatet. Dia her, var den allersidste hund som fik nyt hjem inden ombygningen (hun rejste 19.10.08, håndværkerne kom 20.10)

 

Dia var... :hjerte::lun: Åh, nu kommer jeg helt til at savne hende :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kendt nogle stykker på internatet. Dia her, var den allersidste hund som fik nyt hjem inden ombygningen (hun rejste 19.10.08, håndværkerne kom 20.10)

 

Dia var... :hjerte::lun: Åh, nu kommer jeg helt til at savne hende :megaked:

 

Thomas, jeg tror faktisk ikke at det er så slemt at være hund og havne på et internat, hvis det bare er der hvor du er :lun: :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Åh, hun er dejlig... :lun:

 

Grunden til at jeg spørger er, fordi vi har snakket lidt om at Mollys hale er meget Rottweiler-agtig, eller ja, vi synes der er mange træk..

Vi er ikke i tvivl om at hun er halvt schæfer (mor)... Vi har aldrig set hendes far, men har fået at vide at han er labrador og det er ikke fordi vi bare går og tror at sælger har løjet, men vi kan bare ikke se labradoren i hende... Måske er det bare os der ikke kan se det...

Vi er ikke i tvivl med Tessa, da vi så begge forældre, men også kan se begge dele i hende..

 

Jeg må lige tage et nyt billede af hende en af dagene, så kan det være at I kan give jeres mening til kende.. Måske er det bare os der ikke kan se de fine labrador-træk.. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, hun er dejlig... :lun:

 

Grunden til at jeg spørger er, fordi vi har snakket lidt om at Mollys hale er meget Rottweiler-agtig, eller ja, vi synes der er mange træk..

Vi er ikke i tvivl om at hun er halvt schæfer (mor)... Vi har aldrig set hendes far, men har fået at vide at han er labrador og det er ikke fordi vi bare går og tror at sælger har løjet, men vi kan bare ikke se labradoren i hende... Måske er det bare os der ikke kan se det...

Vi er ikke i tvivl med Tessa, da vi så begge forældre, men også kan se begge dele i hende..

 

Jeg må lige tage et nyt billede af hende en af dagene, så kan det være at I kan give jeres mening til kende.. Måske er det bare os der ikke kan se de fine labrador-træk.. :vinken:

 

Hvordan er en hale rottweiler agtig ?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha.. Ja, du ved da godt.. Gør du ikke......? :oops: :klap:

 

Ej, hendes hale minder om en Rottweiler-hale.. Dog lidt mere langhåret..

 

Nåååå sådan:5up:

 

Jeg har også haft en labrador der havde sådan en hale:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly

Okay.. :)

 

Det er ikke kun halen vi tænker på.. Vi har rigtig svært ved at se labrador i Molly, men det kan jo være det bare er os der er lidt distræte :hmm:

 

Jeg må altså lige have taget et billede og så må I altså lige udpege områder hvor I synes labradoren skinner igennem.. :5up:

 

Uanset hvad så ændrer det ikke på at det er vores "lille" uldne Prinsesse Kluntegøj :hjerte: Hun er jo skøn uanset..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
Ha ha.. Ja, du ved da godt.. Gør du ikke......? :oops: :klap:

 

Ej, hendes hale minder om en Rottweiler-hale.. Dog lidt mere langhåret..

 

En Rottehale skal faktisk helst ikke se ud som på det billede :blink:

 

Desværre kunne jeg fristes til at sige, for jeg har jo selv en rotte med teacup-hale :mrgreen::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly
En Rottehale skal faktisk helst ikke se ud som på det billede :blink:

 

Desværre kunne jeg fristes til at sige, for jeg har jo selv en rotte med teacup-hale :mrgreen::oops:

 

 

Nå, der kan man bare se.. Alle de Rotter jeg har set, har sådan en hale (dem, hvis hale ikke er kuperet selvfølgelig)..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
En Rottehale skal faktisk helst ikke se ud som på det billede :blink:

 

Desværre kunne jeg fristes til at sige, for jeg har jo selv en rotte med teacup-hale :mrgreen::oops:

 

hehe...halefejl...lidt ligesom med amstaffens ørefejl, noget der overset og avlet videre på pga. kupering, eller hvordan?:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Tessa&Molly
jeg laver lige en note, har nogle billeder på jobbet, en kammerats. så vender tilbage i morgen.:5up:

 

Det ville være rigtig super..

 

 

 

Må også hellere få taget et nyt billede Molly, så I kan vurdere om det er os der bare ikke kan se hendes labrador-træk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst lillefod
hehe...halefejl...lidt ligesom med amstaffens ørefejl, noget der overset og avlet videre på pga. kupering, eller hvordan?:-D

 

Jep.. I min lille piges aner i tævelinien er alle fra og med mormor kuperede. Så det har selvsagt ikke været nemt at tage det hensyn i avlen.. Men det kan jeg jo så evt vælge at gøre :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...