Hop til indhold

Et billede der siger mere end tusind ord


Adele
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Dette foto synes jeg siger mere end ord.

 

Pelle var lige blevet 5 måneder og Miss Mille som kom alt for tidligt fra sin mor og derfor havde et stort putte og diebehov var ca. 8 uger på dette tidspunkt.

 

Hun "diede" og sov hos Pelle flere gange dagligt til hun var et år, derefter nedtrappede, hun selv som behovet blev dækket, og det sidste år har hun ikke vist behovet, hun er nu 3 år.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 101
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noget jeg altid ser på i fotos af dyr er øjnene.

 

Det der er rigtig dejligt at se her er Fies "indre blik", hvis man kan sige det sådan - hun er fuldt fokuseret på at bære den dummy og intet opkørthed.

 

Giver det mening?

 

Dejligt roligt blik som man ser hos hunde i balance

 

Ja det giver fin mening, hun glemmer stort set alt omkring sig, når dummyén kommer frem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette foto synes jeg siger mere end ord.

 

Pelle var lige blevet 5 måneder og Miss Mille som kom alt for tidligt fra sin mor og derfor havde et stort putte og diebehov var ca. 8 uger på dette tidspunkt.

 

Hun "diede" og sov hos Pelle flere gange dagligt til hun var et år, derefter nedtrappede, hun selv som behovet blev dækket, og det sidste år har hun ikke vist behovet, hun er nu 3 år.

 

Hvor er de dog bare kære sammen :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvor er de dog bare kære sammen :-)

 

Joe.. Og nu kan jeg jo ikke lade være med at poste flere.. det er så din skyld :mrgreen:

 

dette foto er taget 15 måneder efter og man kan jo godt se at sofaen er krøbet en anelse ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Joe.. Og nu kan jeg jo ikke lade være med at poste flere.. det er så din skyld :mrgreen:

 

dette foto er taget 15 måneder efter og man kan jo godt se at sofaen er krøbet en anelse ;-)

 

Ja der er blevet mindre plads, men det ser ikke ud til de genere dem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: en hund efter Hjalte's hoved, han har længe snakket om en lille hund kan sidde med på skødet :lun:

 

Uh ja, Stella passer som fod i hose på den beskrivelse! Sidde i skød er det bedste man kan, og hvis det er på et barn - ak, så er det endnu bedre!

 

Pågældende billede er dog ikke standarden for vores gåture. Stella var med mig ude og løbe, og besluttede sig efter et par km at den klapvogn da var stor nok til to.

:mrgreen: Dovne kræ :mrgreen:

Begge parter var slemt tilfredse med Stellas løsning på situationen, så hun fik lov til at køre med de sidste km hjem!

 

Jeg elsker dette billede, det opsumerer bare alt det der definerer Stella!

Link til indlæg
Del på andre sites

Uh ja, Stella passer som fod i hose på den beskrivelse! Sidde i skød er det bedste man kan, og hvis det er på et barn - ak, så er det endnu bedre!

 

Pågældende billede er dog ikke standarden for vores gåture. Stella var med mig ude og løbe, og besluttede sig efter et par km at den klapvogn da var stor nok til to.

:mrgreen: Dovne kræ :mrgreen:

Begge parter var slemt tilfredse med Stellas løsning på situationen, så hun fik lov til at køre med de sidste km hjem!

 

Jeg elsker dette billede, det opsumerer bare alt det der definerer Stella!

 

Hun hoppede selv op? :klap:

 

Det er også et super kært billede!! Kan godt forstå du er vild med det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hoppede selv op? :klap:

 

Det er også et super kært billede!! Kan godt forstå du er vild med det :lun:

 

Hun hoppede selv derop-af, ja :-)

 

Hun blev ved med at skiftes til at hoppe op af mig og op af klapvognen imens vi løb - ret generende. Da vi så stoppede forsøgte hun at hoppe helt op i vognen, så jeg hjalp hende op i den og hun satte sig til rette med et vældigt selvtilfredst udtryk :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun hoppede selv derop-af, ja :-)

 

Hun blev ved med at skiftes til at hoppe op af mig og op af klapvognen imens vi løb - ret generende. Da vi så stoppede forsøgte hun at hoppe helt op i vognen, så jeg hjalp hende op i den og hun satte sig til rette med et vældigt selvtilfredst udtryk :lol:

 

Hehe -hun lyder til at være en klog hund :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov :hmm: er reglen lavet om :engel: må vi have mere en ét billede?? :blink:

 

Synes altid der er nogen der skal forsøge at snyde sig til flere billeder :lol:

 

1 billede blev der sagt! :stupid: :blink:

Ups, er det en konkurrence? Skal nok fjerne dem igen så, det er bare så længe siden jeg har vist billeder af hende. Glemte at læse første indlæg. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...