Hop til indhold

Harry Potter tråden! -spoiler advarsel!-


Tonks
 Share

Recommended Posts

Jeg synes, at det allerværste var, at Fred døde - fordi det bare er så frygteligt for George! :megaked: Det er jo nærmest som om, at han har mistet sin ene halvdel. :megaked:

 

Det var også derfor, jeg synes det var så slemt :megaked:

 

Jeg elskede de to karakterer, men ikke på højde med Sirius Black, ved ikke hvorfor? Men Freds død var bare så meget slemmere ift. Georde :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også derfor, jeg synes det var så slemt :megaked:

 

Jeg elskede de to karakterer, men ikke på højde med Sirius Black, ved ikke hvorfor? Men Freds død var bare så meget slemmere ift. Georde :megaked:

 

Synes da det var værre da Tonks og Lupus døde :cry: stakkels Teddy helt forældreløs ligesom sin gudfar :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da det var værre da Tonks og Lupus døde :cry: stakkels Teddy helt forældreløs ligesom sin gudfar :cry:

 

Jo, men han var jo ikke så gammel, og kan derfor heller ikke savne dem på samme måde. Selvfølgelig er det synd, at han er forældreløs, men han vokser jo op i et kærligt hjem med sin bedstemor. George har derimod fået amputeret en del af sig selv. :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes da det var værre da Tonks og Lupus døde :cry: stakkels Teddy helt forældreløs ligesom sin gudfar :cry:

 

Selvfølgelig er det også trist og det gør det jo ikke bedre at Lupin og Tonks var to af mine yndlingskarakterer :cry:

 

Men som Sonja skriver:

 

Jo, men han var jo ikke så gammel, og kan derfor heller ikke savne dem på samme måde. Selvfølgelig er det synd, at han er forældreløs, men han vokser jo op i et kærligt hjem med sin bedstemor. George har derimod fået amputeret en del af sig selv. :megaked:
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
For 2. aften i træk er der Harry Potter-film på TV3 - uhhhh, hvor får jeg dog lyst til at læse bøgerne igen, når jeg ser filmene. Det er også næsten et år siden, jeg har læst dem sidst, så det er da ved at være på tide med en gen-gen-genopfriskning :mrgreen::engel:

 

:lol: hihi..jeg læser 7'eren på engelsk :mrgreen: det var min undskyldning for at læse den igen :lol:

 

Så kom du bare igang :klap:jeg læser et kapitel hver aften, for at få den til at holde bare liidt længere :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: hihi..jeg læser 7'eren på engelsk :mrgreen: det var min undskyldning for at læse den igen :lol:

 

Så kom du bare igang :klap:jeg læser et kapitel hver aften, for at få den til at holde bare liidt længere :engel:

 

hehe - jeg læste dem jo (igen igen igen) i sommers og da jeg var færdig og havde lyst til mere... så læste jeg dem alle sammen på engelsk - for så var det jo ok at læse dem engang til :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg læser et kapitel hver aften, for at få den til at holde bare liidt længere :engel:

 

Det kunne man selvfølgelig gøre. Hvis jeg nu læser ét kapitel hver aften inden jeg lægger mig til at sove, så kan jeg godt læse Harry Potter, selvom jeg også har gang i andre bøger :hmm: :engel: Jeg har nemlig lige reserveret 2 bøger på biblioteket + jeg har en plan om at bruge juleferien på at genopfriske Ken Folletts "Uendelige verden" (da den er så tyk, at den alligevel ikke er til at have med nogle steder og jeg læser normalt i min frokostpause på arbejdet, og dér gider jeg ikke slæbe en bog på 800 sider med), så det er ikke fordi, jeg mangler læsestof :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...