Hop til indhold

Stakkels lille Soeys pote...


Gæst Soey
 Share

Recommended Posts

Hey alle sammen.

 

Så var det Soeys tur til at skære sig på et glasskår:cry:

 

Vi var ude og gå en god tur på som vi plejer og da manden har lidt dårlig knæ, ville vi gå over en fodbold bane i stedet for op af en bakke.

Men en eller anden ..... har tabt en flaske uden at samle op:confused:

Soey løber rundt som hun plejer og da jeg vender mig for at kalde på hende ser jeg glasskårne, der var ikke noget at se på hende, men da vi kommer ind i bilen står blodet bare ud:shock:

Så turbo afsted til dyrlægen som ikke er der:shock::confused::???:

Vi for af vide at han kommer om ikke så lang tid og hun skal i narkose så de ordne såret, men at det altid ser værre ud en det er, og det virker lidt som om at hun syntes jeg er lidt for pylret.

Men der er meget blod og det er helt lyserødt:megaked:

Da vi henter hende igen får vi så af vide at det var noget slemmer end det så ud til.

Hun havde skåret pulsåren over i poten så hun måtte have 3 sting og en kæmpe forbindning med kompras på i 2 dage og skal gå med sok på i en uge efter:shock: plus en masse penselin.

Nå ja så må hun heller ikke gå tur i en uge, så at få hende aktiveret er sin sag, men tror vi klare den:blink:

Og så er man glad for at man har en forsikring:mrgreen:

 

Havde bare lige brug for at fortælle om vores øv dag:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej mange tak alle sammen.:blink:

Er også bare glad for at vi for til dyrlægen.

Plejer ellers ikke at være så pivet, men lyserødt blod og at det flød ud af hende, det syntes jeg altså var for alvorligt.

Hun virker til at klare det helt fint end til nu, men hun kan bare ikke fatte at det gør ondt når hun hopper for vildt:stupid:.

 

Så går ud fra at vi nok skal klare den næsten smærte frit:rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mullergris

Nej sikke noget, puha noget af en grim oplevelse, den har ikke været rar. Håber det går meget bedre:ae:

 

Men nej hvor kan man da blive gal, når sådanne nogle fjolser smider flasker rundt omkring som det passer dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har jeg også prøvet. Selvfølgelig så hun også skulle i narkoce og blive natten over.Der var stor tvivl om noget vitalt, sener , muskler var ramt. Forbinding og ro i 10 dage, derefter eftersyn , igen i narkose og så en uge med den nye forbinding.Heldigvis blev hun OK.

 

Puha det var da en grim omgang din lille vovse var ude for der, så galt gik det jo heldigvis ikke for os.

 

Soey fik forbindningen af i går aftes, og det går rigtig godt med poten, så glæder mig til i næste uge hvor hun kan komme ud og gå tur igen:klap:

 

Men jeg kan godt sige at hvis jeg se nogle smide flasker eller andet glas, uden at samle op så får jeg ski et anfald:evil:

Kan da ikke passe at man ikke kan samle op efter sig selv, men måske nogle mennesker er døve:hmm:

 

Men nøj vi er glad for at vi er kommet igennem det så nemt:-D

Håber aldrig det sker for nogle af jeres små engle:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...