Hop til indhold

Tisser hvor tit?


Aslan
 Share

Recommended Posts

Aslan har flere gange bevist at han godt kan holde sig i 16 timer :shock:

 

 

Så en dag kommer kæresten hjem og siger at han har snakket med en, som siger at en hund SKAL tisse 4 gang ei løbet af et døgn, og at resten, TEORETISK set er unødvendig.

 

Det er vel også hvad man vender hunden til, eller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen en normal hund drikker vel 30 -40 ml /kg i døgnet. Og det skal ud. Og blæren har vel en grænse for sit indhold, så 4 gange er ikke meget, nærmest lidt.

Tæver tømmer ofte blæren godt, undtagen i løb og op til løbetid. Hanner skvattiser jo ofte så meget at en gåtur tager tid.

Der skal vel skælnes mellem at tømme blæren og så urinering i forbindelse med markering

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Signe Og Vapsen

Joey har også en gang holdt sig i 12 timer imellem tisninge. Og nogle gange er han kun ude en gang om dagen og viser ingen trang eller ønske om at komme ud for at komme af med noget.

Det er utrolig lidt, men det virker ikke som om det går ham på at han får lov til at hygge sig inden for den ekstra tid.

Link til indlæg
Del på andre sites

Sascha kan faktisk holde sig meget længe - der har været nogle gange hvor min kæreste har været "alene hjemme" sammen med hende (og ærligt: han er fa*nme en sløv banan!), hvor hun har kunnet holde sig næsten et helt døgn! :shock:

 

(Forklaring: Jeg lufter hende kl 15 og tager afsted - hun bliver så ikke luftet før kæresten engang er stået op dagen efter og har fået kaffe og har spillet computer og jeg ved ikke hvad, og så kan klokken snildt være blevet 14-15 igen...)

 

Det er så naturligvis ikke noget jeg går ind for, skal lige siges... men hun KAN, og det var vel det tråden gik på? Normalt tisser hun én gang hver 6. time (undtagen om natten, der sover vi jo alle sammen :roll:)... når vi går med hende mere end det er det kun sjældent at hun tisser der, så det må vel ikke være nødvendigt for hende. :rolleyes:

 

PS: Kæresten er blevet skældt ud for den dovenskab! :evil::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...