Hop til indhold

Gåture hundevenlige steder nær ÅRHUS?


Gryn
 Share

Recommended Posts

Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

 

Jeg tror også du skal starte i det mindre, fx Dolph hvis han vil?

Og måske Pero?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

 

Jeg tror også du skal starte i det mindre, fx Dolph hvis han vil?

Og måske Pero?

 

Pero kan nemt blive "over-kåd" når han er sammen med nogle på hans egen størrelse. Tror han er for voldsom i øjeblikket... Det ligger nok helt tilbage fra da han først lærte at andre hunde var søde og sjove - det var jo de små chihuahuaer, som var samme størrelse som ham. Han er overlykkelig når han ser en lille hund :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

 

Jeg tror også du skal starte i det mindre, fx Dolph hvis han vil?

Og måske Pero?

 

Pero kan nemt blive "over-kåd" når han er sammen med nogle på hans egen størrelse. Tror han er for voldsom i øjeblikket... Det ligger nok helt tilbage fra da han først lærte at andre hunde var søde og sjove - det var jo de små chihuahuaer, som var samme størrelse som ham. Han er overlykkelig når han ser en lille hund :)

 

Det var også en rigtig god time, jeg tror ikke at Cookies mor fik meget ud af træningen den dag - men du kan tro vi alle sammen sad og fulgte spændt med på hvordan det gik med Pero :D

 

Og ja - mht. My, så er en lille rolig chihuahua eller lign. nok det bedste bud som første legekammerat..

Min Bitten vil nok bare jage hende en evig skræk i livet - men Dolph, han vil være en super duper hvis My er lidt nervøs.

Så du siger bare til, viviansen, hvis det er noget du har mod på :)

 

Glæder mig til på torsdag :D Især til at se Pero igen, kender INGEN andre hunde som på den måde kan komme flyvende med numsen først.. :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

 

Jeg tror også du skal starte i det mindre' date=' fx Dolph hvis han vil?

Og måske Pero?[/quote']

 

Pero kan nemt blive "over-kåd" når han er sammen med nogle på hans egen størrelse. Tror han er for voldsom i øjeblikket... Det ligger nok helt tilbage fra da han først lærte at andre hunde var søde og sjove - det var jo de små chihuahuaer, som var samme størrelse som ham. Han er overlykkelig når han ser en lille hund :)

 

Det var også en rigtig god time, jeg tror ikke at Cookies mor fik meget ud af træningen den dag - men du kan tro vi alle sammen sad og fulgte spændt med på hvordan det gik med Pero :D

 

Og ja - mht. My, så er en lille rolig chihuahua eller lign. nok det bedste bud som første legekammerat..

Min Bitten vil nok bare jage hende en evig skræk i livet - men Dolph, han vil være en super duper hvis My er lidt nervøs.

Så du siger bare til, viviansen, hvis det er noget du har mod på :)

 

Glæder mig til på torsdag :D Især til at se Pero igen, kender INGEN andre hunde som på den måde kan komme flyvende med numsen først.. :D

 

Haha :lol: Han er altså også den første hund jeg har set gøre det i så stor stil! Det er virkelig hans måde at sige "åååh, jeg vil så gerne lege og jeg er ikke spor farlig". Han er sørme så høflig at komme med numsen først 8)

Jeg glæder mig også til at møde søde Dolph igen :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

 

Jeg kunne godt tænke mig at Toffi mødte din lille My.

Toffi er ikke glad for alt for livlige hunde, og skal sommetider se hunde an, også selvom de er små, for sæt nu de er for vilde! Vi har af og til mødt yorkshire-terriere i snor på gaden, og det virker som om hun er 100% tryg ved dem, nærmest som om hun kender dem, hvilket hun ikke gør.

Nu bor vi jo på Sjælland, men vi vil i fremtiden komme til Århus af og til pga dyrlægebesøg, så måske en dag :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Gryn med Groa, 2 år (Minipudel)

Jan med Speedy, 17 år ( gravhund/Pudel)

 

Tweesa med Dolph, "stor hvalp" (Chihuahua)

 

Ekaterina med Stella, 21 måneder (Cairn Terrier)

 

Luckyluna med mysla, islænder 4 år og 7 dage :lol:

 

PPP-Pero (Elisabeth) med Pero, 5 1/2 mdr. (Podengo Portugues)

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja tangkrogen kan vi finde, men ellers har jeg jo dit mobilnummer :wink:

Jeg kommer med Groa, Speedy og Jan :lol:

Spedy elsker strande, så vil gerne hun skal have den oplevelse.

 

Jamen fra Tangkrogen kører du bare ligeud og ligeud og lidt mere ligeud - Det er igennem en heeel masse skov. Når du kommer ud for enden af vejen, er du ved en rund p-plads. På venstre side er der en iskiosk - og det er så dér vi mødes!

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Ja tangkrogen kan vi finde, men ellers har jeg jo dit mobilnummer :wink:

Jeg kommer med Groa, Speedy og Jan :lol:

Spedy elsker strande, så vil gerne hun skal have den oplevelse.

 

Jamen fra Tangkrogen kører du bare ligeud og ligeud og lidt mere ligeud - Det er igennem en heeel masse skov. Når du kommer ud for enden af vejen, er du ved en rund p-plads. På venstre side er der en iskiosk - og det er så dér vi mødes!

 

Nemlig - når du tror du nærmest er kommet ud af skoven.. så fortsætter du bare..

 

Jeg troede ikke jeg kunne finde det første gang, men som min kæreste sagde

"Du kører bare... du kommer derud automatisk"

"Hvad så hvis jeg kører for langt?"

"Det gør du ikke"

"Du kender mig"

"Hvis du kører for langt får du våde fødder og sand mellem tæerne.."

"... årh"

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh hvor det kribler i mig for at komme med og møde jer og jeres hunde! føler næsten jeg kender jer alle fordi jeg har læst om jer og hundene :D

Jeg har også længe ledt efter små legekammerater til My.

 

Meeen jeg tror det vil blive for overvældene for hende med SÅ mange hunde på en gang :shock: måske når vi er startet hos Pia og hun har fået lidt "hår på brystet" :D

 

God påske tur :D

 

Jeg kunne godt tænke mig at Toffi mødte din lille My.

Toffi er ikke glad for alt for livlige hunde, og skal sommetider se hunde an, også selvom de er små, for sæt nu de er for vilde! Vi har af og til mødt yorkshire-terriere i snor på gaden, og det virker som om hun er 100% tryg ved dem, nærmest som om hun kender dem, hvilket hun ikke gør.

Nu bor vi jo på Sjælland, men vi vil i fremtiden komme til Århus af og til pga dyrlægebesøg, så måske en dag :)

 

Det kunne være hyggeligt! Toffi lyder til at være som My på det område - My er heller ikke meget for vilde hunde. Derimod kan hun godt selv blive lidt vild/kåd hvis den anden hund trækker sig lidt fra hende.

 

Jeg under hende sådan at få lov til at lege med en anden lille hund og øve sit hundesprog så jeg glæder mig rigtig meget til vi starter hos Pia den 6.april.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...