Hop til indhold

Nollike driller!


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

HOV k020.gif Jeg synes at det her begynder at ligne en sammensværgelse a045.gif Husk nu på at det var PinPoynter vi stemte om ik'??? :engel::engel::engel:

 

 

Ja, men nu stemmer vi ligesom også om dig nu, og PP er med os, så du er bare ude og tabe og skal lave en billedtråd med Noomi og helt vildt MANGE billeder, ikke kun sølle 3 eller 4, nej MANGE!

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, men nu stemmer vi ligesom også om dig nu, og PP er med os, så du er bare ude og tabe og skal lave en billedtråd med Noomi og helt vildt MANGE billeder, ikke kun sølle 3 eller 4, nej MANGE!

 

Hov hov, altså jeg kan jo ikke sætte nogen i jeg ikke har :genert: Men jeg har faktisk nogle nyere liggende, så hvis jeg lige må få min lur først, så lover jeg at lægge nogen ind senere, er det ok? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

HOV, charlie har ikke sin lange snor på længere :klap2:

 

Så må det bestyde han er blevet en stor dreng :lun:

 

 

Hvad kan man sige andet end "som altid, dejlige billeder" :hjerte:

 

 

 

PS: total drille charlie der bider i pige numser :5up:

Charlie har stadig nogle gange sin lange snor på, men han kender nu denne her mark så godt at vi ikke er bange for at han skal "blive væk" :blink:

Han bider dem i halerne, hvis de pr¢ver at l¢be fra ham, uartige dreng! :lol:

 

Efter træning i dag, legede han med en af de andre instrukt¢rers hunde, en 7 mdr gammel bokserdreng, n¢j hvor der blev tumlet voldsomt omkring!! Det var lige noget for sådan et par drenger¢ve :banan: :klap: :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...