Hop til indhold

Månedens hund november 2009 "Hund i bad"


Administrator
 Share

Recommended Posts

Når man tager til stranden om sommeren, så er det da for at bade, er det ikke?

 

Hedder det ikke badetøj?

 

Jo det hedder at BADE - det er det du gør ved stranden. Og var det tilfældet havde kategorien nok være "Hunde ude og bade"

 

At gå i BAD er det du gør på badeværelset med sæbe og varmt vand.

 

Hvis vi skal helt ud og kløve hårene :drille:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 94
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tolker også hund i bad (og ikke hund ude at bade) som at vapsen skal vaskes. Enten med eller uden sæbe - tror umiddelbart at en gennemskyldning af pelsen efter en tur i det beskidte efterårsvejr ville være ok. Og hvis I har en hund, som er selvrensende, så er det SNYD!!! :fornaermet: Hehe...tro på Lumis hår sluuuger snavs til sig :stupid:

 

 

:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du mille.... ja jeg ændre ikke mit billede... godt nok sidder hun med nyvasket rumpette (hvilket jeg da godt kunne have taget et foto af:stupid: hvis der SKAL være VÅD hund ) og enhver kan da lade hunde rende 5 min ude i regnen og bagefter tage et foto i brusekabinen eller på bryggers gulvet... Hvem kan se om der er brugt rent vand og sæbe ? :blink:

 

Hund i bad :hmm:.. der er nogle gode foto som er taget i naturen og der vil jeg da også mere det er "hunde i bad". En del foto er jo også blot hunde der ligger våde på håndklæder og tæpper... de er dælme også gode .. og hunden er jo våd fordi de lige har været i bad eller ude osv osv..

Link til indlæg
Del på andre sites

ADMIN:

Inden jeg poster billede vil jeg være helt sikker:

Hunde i bad = i bad, altså bruser eller badekar? Må det godt være hunde der bader i sø eller ved stranden?

 

Ja hunden skal være i "gammeldags bad" - om det ligefrem indebærer at der skal være sæbe som en nævnte, vil jeg nu ikke sige :-)

 

Det er debatteret i redaktørgruppen om hvordan vi begrænser antallet af indsendte billeder, så der ikke er 50+ hver gang, og mange hunde derfor ikke får stemmer.

 

Vi er kommet frem til, at kategorierne fremover bliver mere specifikke og ikke så brede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hunden skal være i "gammeldags bad" - om det ligefrem indebærer at der skal være sæbe som en nævnte, vil jeg nu ikke sige :-)

 

Det er debatteret i redaktørgruppen om hvordan vi begrænser antallet af indsendte billeder, så der ikke er 50+ hver gang, og mange hunde derfor ikke får stemmer.

 

Vi er kommet frem til, at kategorierne fremover bliver mere specifikke og ikke så brede.

 

Tak, så lader jeg være med at smide et af Groa ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...