Hop til indhold

Forum forslag


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 458
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kunne godt tænke mig et forum hvor man kan søge tips til gode billeder, billedbehandlingsprogrammer, kameraer, ekstra udstyr m.m.

Vi er en del amatørfototgrafer her inde, så måske det kan bruges?

 

Så er forum oprettet, hvor vi kan hjælpe hinanden med alle de andre problemstillinger der opstår i dagligdagen, som ikke er hunderelateret :-)

 

Forum finder du her under Hyggehjørnet:

Hyggehjørnet - Tips og Tricks om alt hos Hunde-forum.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

what she said :genert:

 

Den der "Støt Forum"-boks, der lige nu ligger i venstre side, når man går ind og læser en tråd... skal den blive ved med at ligge der? For det irriterer mig godt nok grusomt, at alle indlæggene bliver rykket ud til højre. :genert: Hvis den SKAL ligge i trådene, kan den så ikke komme til at ligge i højre side i stedet for?

 

Jeg beklager at den blev vist til medlemmer der allerede var sponsor medlem, det var ikke meningen, undskyld.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sider lige og tænker, flere og flere "hygge historier" om hunde ender i løst snak og bliver væk dernede (SYNTES JEG). Og nogle ender i en lang gang spam (jeg er ikke selv uskyldig :engel: ).

 

Ville der måske være plads til et "hverdags historier" forum, hvor man bla kan poste de små succe historier osv?

for de bliver jo også væk i om alt og intet tråden, hvor jeg også syntes at flere og flere posts (brugbare også) bliver væk.

 

 

Forum for "Hygge historier" er oprettet :-)

 

Du finder forum her:

Hundehuset - Hunde historier hos Hunde-forum.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Når jeg ikke er logget på, er siden fyldt med reklamer. Det er ret vildt. Tror nogle gange, at nye folk bliver skræmt væk, fordi de ikke aner, at mængden forsvinder, hvis man opretter sig. Men man har da stadig annoncerne fra Google, når man er logget på. Men dem ser man da ikke rigtig?

 

Og ellers må man bruge Firefox, så man slipper for reklamer. Har jeg hørt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

og siden "slipper" for reklame kroner ;-)

Bare rolig, det er ikke mig, der bruger den slags nymoderne pjat. Det er kæresten. Og han kommer alligevel ikke herind, og han kan også bare holde sig væk, når han ikke vil have reklamer :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ikke er logget på, er siden fyldt med reklamer. Det er ret vildt. Tror nogle gange, at nye folk bliver skræmt væk, fordi de ikke aner, at mængden forsvinder, hvis man opretter sig. Men man har da stadig annoncerne fra Google, når man er logget på. Men dem ser man da ikke rigtig?

 

Og ellers må man bruge Firefox, så man slipper for reklamer. Har jeg hørt :D

 

hmm...:hmm: altså jeg bruger firefox og jeg har aldrig set nogen reklamer herinde :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når jeg ikke er logget på, er siden fyldt med reklamer. Det er ret vildt. Tror nogle gange, at nye folk bliver skræmt væk, fordi de ikke aner, at mængden forsvinder, hvis man opretter sig. Men man har da stadig annoncerne fra Google, når man er logget på. Men dem ser man da ikke rigtig?

 

Og ellers må man bruge Firefox, så man slipper for reklamer. Har jeg hørt :D

 

Vi får ca. 10 nye brugere hver dag, så de bliver ikke skræmt væk :-)

 

Sagen er simpel, uden reklamer ingen hunde forum, det er desværre for dyrt til at køre rundt uden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke noget med at når man skriver sig op på forum slipper man or alle de reklamer?

 

Og gælder det ikke også reklamer fra google oppe i hjørnet? :engel::engel::engel:

 

Jo når du er sponsor ser du ikke reklamerne, men er det ikke også kun google i toppen du ser i øjeblikket? Årsagen er at jeg er ved at skifte program der viser reklamerne.

 

Jeg vil mene det kunne være meget værre med reklamer her på siden, mange kører med en kæmpe 830x160 i toppen af siden, det gør vi dog ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo når du er sponsor ser du ikke reklamerne, men er det ikke også kun google i toppen du ser i øjeblikket? Årsagen er at jeg er ved at skifte program der viser reklamerne.

 

Jeg vil mene det kunne være meget værre med reklamer her på siden, mange kører med en kæmpe 830x160 i toppen af siden, det gør vi dog ikke.

 

Jeg har ingen problemer med reklamerne i toppen af siden :genert:

 

Synes, de er rimelige "usynlige" og på ingen måde dominerende - og er de nødvendige for, at forum kan køre rundt, udvikles og tilpasses vores ønsker og behov som hidtid, har jeg ingen indvendinger :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo når du er sponsor ser du ikke reklamerne, men er det ikke også kun google i toppen du ser i øjeblikket? Årsagen er at jeg er ved at skifte program der viser reklamerne.

 

Jeg vil mene det kunne være meget værre med reklamer her på siden, mange kører med en kæmpe 830x160 i toppen af siden, det gør vi dog ikke.

 

Jeg har ingen problemer med reklamerne i toppen af siden :genert:

 

Synes, de er rimelige "usynlige" og på ingen måde dominerende - og er de nødvendige for, at forum kan køre rundt, udvikles og tilpasses vores ønsker og behov som hidtid, har jeg ingen indvendinger :engel:

 

 

 

Joe det er kun google reklamerne, og ja de er næsten usynlige, men kunne lige blive nødt til at spørge jo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg savner en udførlig side på dansk, hvor der står hvordan de forskellige ord osv. bruges.

 

Jeg ved ikke hvrdan jeg skal få skrumpet mine billeder ind til mikrostørelse.

 

Jeg mangler svar på ovenstående og hvad en URL er for en dims. Jeg har fået lidt hjælp, men det er for uoverskueligt til en ikke nørd! :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg savner en udførlig side på dansk, hvor der står hvordan de forskellige ord osv. bruges.

 

Hvilke ord tænker du på?

Har du evt. set i FAQén?

 

Jeg ved ikke hvrdan jeg skal få skrumpet mine billeder ind til mikrostørelse.

 

Tænker du på de små billeder som Avatar og Profil billede?

 

 

Jeg mangler svar på ovenstående og hvad en URL er for en dims. Jeg har fået lidt hjælp, men det er for uoverskueligt til en ikke nørd! :vedikke:

 

En URL er den du ser i adresselinien i din browser. Browseren er den du ser denne side i. Du kan kopiere en URL når du er på den side du, ved at markere linien i adresselinen og trykke CTRL+C (eller højreklikke og vælge kopier)

 

En URL eksempel:

http://www.hunde-forum.dk/debat

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
En kategori eller hvad det nu hedder for de unge :engel:

 

Jeg stemmer i :-D Så kunne det vel også have noget at gøre med hundetræning for de "lidt yngre" osv ;-) ..og self en masse tøsehygge! :blink:

 

Det kunne være fedt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...