Hop til indhold

Fodersøg her i kulden


Lonny
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg jo korthårs racer, og de bryder sig absolut ikke om at det er så koldt som det er i øjeblikket...

 

Så Luna har fået ny jakke, og Baldur havde sin fra sidste år, og så er vi klar til fodersøg her i kulden :-D

 

4075305208_3071ba9358.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

De er rigtig gode, og de beskytter rigtig meget her i kulden. Efter Baldur fik sin sidste vinter, så ville han igen med ud på de lange skovture i frostvejr, indtil da ville han bare hjem fordi han frøs

 

De er nemlig rigtig gode :5up: desværre bare temmelig dyre, men fandt min på nettet til 399 kr :mrgreen: fordi det var en demonstrationsvare :lol:

 

Bissen skal bare lige lære at man altså ikke er ved at dø når man har sådan en væmmelig dims på :rolleyes::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er nemlig rigtig gode :5up: desværre bare temmelig dyre, men fandt min på nettet til 399 kr :mrgreen: fordi det var en demonstrationsvare :lol:

 

Bissen skal bare lige lære at man altså ikke er ved at dø når man har sådan en væmmelig dims på :rolleyes::lol:

 

Begge min affinder sig heldigvis med dem uden problemer, dog mener Luna ikke at man kan besørge med sådan en på, men det kommer forhåbentlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg fokuserede mest på bileldet - så jeg mente det var "vis os din perle" :-D men ja, du har sikkert ret

 

Det kan da godt være at den skulle have været under "vis din perle", men jeg syntes bare ikke lige det var sådan et "se hvor smuk min hund er" billede, og når jeg ikke ved hvor noget bør postes, så havner det bare under "debat" :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

he fedt... jeg smider dem under løst snak :lol:

 

Jamen under beskrivelsen til "løst snak", der står der at det er til emner der overhovedet ikke drejer sig om hunde, og det syntes jeg jo alligevel nok det gjorde :lol:

 

Så du kan nok se at det ikke har været let, jeg har siddet længe og spekuleret over hvor jeg skulle poste det henne :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...