Hop til indhold

Søger Hvalpe i April til projekt


Flaffy,Zozo,Luna
 Share

Recommended Posts

Hej HundeVenner :D

 

Jeg er under uddannelse til adfærdsbehandler hos Irene Jarnved. Vi har pt. om hvalpe og jeg søger derfor et hvalpekuld som blir født i april måned.

 

Jeg skal følge hvalpene fra de er små(klar til besøg) og til de er 8 uger, jeg skal lave projekt om dem.

 

Er der nogen der kender nogen der venter hvalpe og som vil have besøg af mig ? :wink:

 

Racen er underordnet, det må meget gerne være i Odsherred området, men ikke et must.

 

Hilsen Susanne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stjernetosse Det var da en god ide´ Tak for det :wink:

 

Men de skal jo helst være små fra starten, er de ikke først tæt på 8 uger når de kommer på listen ?

 

Hilsen susanne.

 

Hvis den fungerer ligesom beagleklubbens, så kommer de allerede derpå som forventet en-eller-anden dato, så der kan man jo være med heeelt fra start. Ellers kig på opdrætterlisten, og se om der er nogle i dit område. Så kan du jo lære opdrætterne at kende og hundene.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej HundeVenner :D

 

Jeg er under uddannelse til adfærdsbehandler hos Irene Jarnved. Vi har pt. om hvalpe og jeg søger derfor et hvalpekuld som blir født i april måned.

 

Jeg skal følge hvalpene fra de er små(klar til besøg) og til de er 8 uger, jeg skal lave projekt om dem.

 

Er der nogen der kender nogen der venter hvalpe og som vil have besøg af mig ? :wink:

 

Racen er underordnet, det må meget gerne være i Odsherred området, men ikke et must.

 

Hilsen Susanne.

 

Skal jeg forhøre mig i Pudelklubben?

Link til indlæg
Del på andre sites

Stjernetosse Det var da en god ide´ Tak for det :wink:

 

Men de skal jo helst være små fra starten, er de ikke først tæt på 8 uger når de kommer på listen ?

 

Hilsen susanne.

 

Jo, DKK's liste er som regel over hvalpe, der er eller snart er klar til at flytte hjemmefra.

 

Men på specialklubbernes hjemmeside er der nogle gange en hvalpeanvisning, hvor kuldet tit bliver skrevet på FØR tæven er nedkommet.

 

Specialklubberne finder du her:

 

http://www.dansk-kennel-klub.dk/414

 

Mange af dem har hvalpelister, -og parringslister-- på deres hjemmesider......

Så der er nok at gå i gang med... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...