Hop til indhold

Furie på to sekunder!!


Gæst MariePylaia
 Share

Recommended Posts

Gæst MariePylaia

Jeg sidder i min sofa og snakker i mobiltelefonen. En lille hunds skrigeri nede fra gaden får mig til at sige i min samtale 'gad vide om der er nogen der er ved at slagte en lille hund?', grinende går jeg over til vinduet, og nede på gaden ser jeg to unge piger. Mellem 17-20 år, med to små hundehvalpe - kunne ikke se race, de var langt væk og jeg bor på 3. sal. Men de var ikke en dag over 8 uger.

 

Den ene pige holde hendes hvalp i snor på fortorvet. Den anden pige har hunden i favnen. Den vrider sig og hviner, fordi den vil ned på jorden - og garanteret ned til den anden hvalp - og så sker det. Pigen hiver i hele hundens nakkeskind og ører med, hun hiver hårdt, råber af den. Jeg står indtil videre bare og har tabt mæle og kæbe.. Men så begynder hun at give den reelle og hårde lussinger i dens lille ansigt..

 

Jeg åbner vinduet og skriger af mine lungers fulde kraft..furien fra 3. sal var løs!

 

Jeg kan snart ikke huske hvad jeg råbte, men essensen var at man selvfølgelig ikke slår en hund, og hvad tænker hun på at decideret tæske en så lille hvalp - for at ville ned fra hendes favn. Jeg fik sagt at jeg holder øje med dem, og hvad jeg nu ellers fik slynget ud. Jeg er rasende.

 

Hver gang jeg ser mishandling finde sted, dunker hele min krop - jeg bliver ikke ked af det, jeg bliver fucking rasende. Adrenalinen pumper, og jeg er forarget. ARGH. Lorte mennesker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
:evil::evil::evil::evil:

Håber du gav den hele armen - sådan en møgtøs! :evil::evil::evil::evil:

 

Det kan du tro jeg gjorde! Jeg ville totalt meget have fået en voldsdom, havde jeg været i nærheden under episoden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Øh blåøjet må jeg spørge, hvad er ak81 ? Gætter lidt på gevær / pistol

 

Hvis jeg gætter rigtigt vil jeg kun bakke dig op. Møj unger, stakkels hvalpe

 

 

hehe..AK81 er Hells Angels supportergruppe...det hed vist Red and white før...ihvertfald her hvor jeg bor...

 

Det du tænker på er nok en AK47 som er det maskingevær som er mest populært blandt militser og guerillakrigere etc. verden over... http://en.wikipedia.org/wiki/File:Rifle_AK-47.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe..AK81 er Hells Angels supportergruppe...det hed vist Red and white før...ihvertfald her hvor jeg bor...

nu stopper du? indrømmer du også du har relationer til dem :evil: du er så meget ude på dyb vand unge mand

 

 

til trådestarter? godt gjort :klap: næste gang du ser, så henvend dig til dem og spørg om det er dem og deres hund der skasl i medierne næste gang og aflives? og hvorfor fanden de har en hund, pardon me, men k*llinger...

Link til indlæg
Del på andre sites

Øh blåøjet må jeg spørge, hvad er ak81 ? Gætter lidt på gevær / pistol

 

Hvis jeg gætter rigtigt vil jeg kun bakke dig op. Møj unger, stakkels hvalpe

 

Vi har bandekrig, her hvor Maria og jeg bor, har en formodning om, at hun ikke er solbrændt nok til at være på indvandrersiden, derfor jeg håbede hun var AK81-bandemedlem (de pløkker løs til højre og venstre)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...