Hop til indhold

Ny tatoo til jul?


Gæst The dogfather
 Share

Ja eller?  

18 stemmer

  1. 1. Ja eller?

    • God idé
      4
    • God idé
      2
    • God idé
      6
    • Ved ikke...
      6


Recommended Posts

Gæst The dogfather

Har overvejet at få lavet en tatovering hvor der står "Victoria"...har jo allerede "Pablo" tatoveret med store bogstaver på underamen...

 

Godt nok på siden af halsen....med en håndskrift-agtig type...

 

Men er det en dum idé? Pros and cons? Jeg er i forvejen rimeligt tatoveret, så "hvad nu hvis du engang bliver gammel" eller "...direktør" er for sent....:mrgreen:

 

Det er fordi jeg er ved at prøve at finde ud af hvad jeg skal ønske mig i julegave af den gamle...hehe...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
"And it was Victoria, Voctoriaaaaa,

And she took his hart awayyyyyyyy,

And it was Victoria,Victoriaaaaa,

She had poisend his sweet miiiiiiind"

:mrgreen:

 

Skammer mig over mig selv nu, har lige citeret en popsang:stupid:

 

 

hehe...den kender jeg ikke...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Stemmer for - men ikke på halsen!

Hvad med den anden underarm - eller under eller over Pablo?

 

 

hehe...jamen jeg har jo nærmest begge underarme fyldt...der står Pablo og mit mellemnavn på venstre og jeg har et stort flammemotiv opad højre...

 

:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

Man kan da ikke tatovere noget man holder af på røven eller under foden...:fornaermet:

pt. har jeg faktisk en del hår, men det var nok ikke længe før jeg er skaldet igen...hehe...og synes alligevel at det er pænere på siden af halsen end på hovedet...:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jamen det synes jeg ikke - og hvis du bliver vinterbader med Petrine og mig, så kan du flashe bagdelen :slem: synes virkeligt jeg har nogle gode argumenter!

 

 

hehe...nej jeg dør af kulde....:confused:(er ikke forvirret, men det er den enste frossen-blå smiley udover den der ruller med øjnene...:mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...nej jeg dør af kulde....:confused:(er ikke forvirret, men det er den enste frossen-blå smiley udover den der ruller med øjnene...:mrgreen:)

Så er du vel sikkert også en af de kyllinger der ikke tør at nøgenbade på stranden om natten, nb. lad være med at gøre dette med middelaldrende kvinder, jeg har stadig traume efter det stunt:vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...