Hop til indhold

Hvem passer hunden hjemme hos jer?


Gæst Rosa og Eva
 Share

Hvem står for træning og gåture hjemme hos jer  

78 stemmer

  1. 1. Hvem står for træning og gåture hjemme hos jer

    • Jeg bor alene, jeg står derfor for det hele
      20
    • Jeg sørger for at sende min bedre halvdel afsted når det er koldt og regnvådt
      1
    • Jeg står for træning og gåture, de andre tager sig af hyggen indendørs
      12
    • Jeg går med hunden når det regner, men når solen skinder hjælper de andre :o)
      1
    • Det er mest mig, men de andre hjælper da også til i hverdagen
      24
    • Vi skiftes alle ligeligt til at tage os af hunden/hundene
      20


Recommended Posts

Gæst BongoJungle

Mine hunde, så klart jeg tager det største ansvar.

 

Men Michael er super god til at prøve at hjælpe til, og beder jeg om hjælp gør han alt for at hjælpe så godt som muligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 62
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vi deler det er VORES hund :blink: men altså når sandheden skal frem er jeg nok ude 80% af turerne :engel: jeg lufter om morgen, kærsten på morgentur i weekenden altså hvis Zacko ikke har lavet skov/sø aftaler, og ja nok egentlig også 4 el 5 af eftermiddagene er også mine (hmm mon ikke der lige er noget som skal tages op der :slem:) nå men synes nu også det er rigtig hyggeligt med de tur, får lige sat dagen på plads osv og de fleste dage er vi i dejligt selskab med Zackos hundevenner og deres mennesker :banan: fodering er bare den som lige har en hånd fri skal jo bare finde tørfoder så det er nemt klaret. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oskar er jo MIN hund, så jeg står for det meste, dog med hjælp fra mine forældre, fordi jeg er syg og ikke må være alt for fysisk aktiv.

 

Men jeg fodrer ham, går mindre ture og lufter ham, træner de basale kommandoer, leger, putter, nusser og hygger mig med ham :-) Regnvejr kan Oskar ikke lide, kan jeg egentlig heller ikke - Men jeg går med ham ud alligevel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...