Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Hahaha i er sjove!

 

TOTAL lækker hvalp - eeeej han er sååå blød og har vildt meget pels, han har taget køreturen rigtig pænt, men syntes motorvejen (ironisk nok) var lidt skummel :lun: Han er en ordentlig lille basse (5700 gram i går) og altså, virkelig meget pels..

 

Håber de få billeder virker, for sidder på svigerfars stationære, vi har self glemt det trådløse net.

 

Undskyld ventetiden! Men vi holdt jo tissepauser på vejen og han var virkelig sulten da vi endelig kom hjem... i vil ikke ha' forklaringer, billeder!

 

 

Og ja, velkommen hjem - SE HVA JEG KAN :vuf:

[ATTACH]17403[/ATTACH]

IMG_8155.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Hahaha i er sjove!

 

TOTAL lækker hvalp - eeeej han er sååå blød og har vildt meget pels, han har taget køreturen rigtig pænt, men syntes motorvejen (ironisk nok) var lidt skummel :lun: Han er en ordentlig lille basse (5700 gram i går) og altså, virkelig meget pels..

 

Håber de få billeder virker, for sidder på svigerfars stationære, vi har self glemt det trådløse net.

 

Undskyld ventetiden! Men vi holdt jo tissepauser på vejen og han var virkelig sulten da vi endelig kom hjem... i vil ikke ha' forklaringer, billeder!

 

 

Og ja, velkommen hjem - SE HVA JEG KAN :vuf:

[ATTACH]17403[/ATTACH]

 

 

Hvor er han sød på det første (det efter lorten) billed.

 

HUrraaaaaaaaaaa vi har fået hunde hvalp.

 

Han ser vamse dejlig ud ham motor drengen :lun::lun::lun:

 

Og tillykke med vaps :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hårh, jeg skulle lige til at skælde Buju ud for at have et billede af en samojede og så samtidig starte med "Bu" så jeg blev snydt :mrgreen: men så opdagede jeg at du havde skrevet længere nede, så det var godt at jeg ikke gik direkte til "besvar" :mrgreen::engel:

 

Hvor ER han dog skøøøøn :lun::hjerte::lun: Ihh altså s030.gif KÆMPE TILLYKKE med ham (til os alle :mrgreen:) :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: Hahaha i er sjove!

 

TOTAL lækker hvalp - eeeej han er sååå blød og har vildt meget pels, han har taget køreturen rigtig pænt, men syntes motorvejen (ironisk nok) var lidt skummel :lun: Han er en ordentlig lille basse (5700 gram i går) og altså, virkelig meget pels..

 

Håber de få billeder virker, for sidder på svigerfars stationære, vi har self glemt det trådløse net.

 

Undskyld ventetiden! Men vi holdt jo tissepauser på vejen og han var virkelig sulten da vi endelig kom hjem... i vil ikke ha' forklaringer, billeder!

 

 

Og ja, velkommen hjem - SE HVA JEG KAN :vuf:

[ATTACH]17403[/ATTACH]

 

Nu kooom deeeeeee!!! :klap:

 

Øerj! Sikke en deearjlig (stor) vaps!:banan: Han er FOR kær!!:banan::banan::banan:

 

Hunde kor også til ham!

:vuf:

:vuf::vuf:

:vuf::vuf::vuf:

:vuf::vuf::vuf::vuf:

:vuf::vuf::vuf::vuf::vuf:

:vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf:

:vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf:

:vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen! Han er simpelthen også for kær... ihh hele ventetiden værd. Han piber lidt, men vil helst ligge op af en af os og sove - stik modsat Buddha :hjerte:

 

Nåårh opdrætter var helt ked af det da vi skulle køre :ae:

 

Freya og Bernerazuro, tror virkelig i har valgt totalt godt :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak allesammen! Han er simpelthen også for kær... ihh hele ventetiden værd. Han piber lidt, men vil helst ligge op af en af os og sove - stik modsat Buddha :hjerte:

 

Nåårh opdrætter var helt ked af det da vi skulle køre :ae:

 

Freya og Bernerazuro, tror virkelig i har valgt totalt godt :lun:

 

Årh det lyder rigtig godt :hjerte: Han bliver en lille stjerne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan er det gået efter han kom hjem? Er han ked eller er det for spændende? :-D

 

Lidt af begge - uh uh? Ej hvad er det - mmh mad, mmh sutsko, zzzzzzz, uh uh, bide i legetøj, sove....

Han logrer med den lillebitte hale og vil gerne kysse.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt af begge - uh uh? Ej hvad er det - mmh mad, mmh sutsko, zzzzzzz, uh uh, bide i legetøj, sove....

Han logrer med den lillebitte hale og vil gerne kysse.

 

Nårh altså :hjerte: Ham kan man da ikke andet end blive forelsket i på stedet :lun::hjerte: Man må også godt være lidt ked når man lige er flyttet hjemmefra, bare ikke for meget, får så får far og mor ondt i maven :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den lille Motor Bølle! Han er da godt nok bare for lækker smækker altså :lun: :hjerte:

 

Hvor må det bare være vidunderligt for jer! Og nu glæder jeg mig bare helt vildt meget til at følge ham herinde og møde :ivrig: :banan:

 

Tusind tak allesammen! Han er simpelthen også for kær... ihh hele ventetiden værd. Han piber lidt, men vil helst ligge op af en af os og sove - stik modsat Buddha :hjerte:

 

Nåårh opdrætter var helt ked af det da vi skulle køre :ae:

 

Freya og Bernerazuro, tror virkelig i har valgt totalt godt :lun:

 

Hvor er det godt at høre - det hele! :-D:-D:-D

 

Lidt af begge - uh uh? Ej hvad er det - mmh mad, mmh sutsko, zzzzzzz, uh uh, bide i legetøj, sove....

Han logrer med den lillebitte hale og vil gerne kysse.

 

Ååhrhååå :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...