Hop til indhold

Turid Rudgaas kursus 15-16/5 2010


jes
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Her er et nyt kursus som der måske var flere der kunne være interesseret i, det er åbent for alle;

 

Invitation til Turid Rugaas kursus

 

 

 

Vi fra www.softagilityklubben.dk er utrolig glade for, at det er lykkedes os at få en aftale med Turid Rugaas om afholdelse af et kursus i weekenden den 15 - 16. maj 2010 kl. 9-17 lørdag og kl. 9-16 søndag.

 

Turid Rugaas har arbejdet med hunde i mere end 30 år og holder foredrag om en meget bred vifte af emner som f.eks. dæmpende signaler, problemløsning, hvordan man vælger den rigtige hund, stress i hunde og konsekvenserne heraf og meget meget mere. Se mere på www.turid-rugaas.no

 

Vi har valgt, at Turid fortæller om disse emner på kurset:

 

Dæmpende signaler, kropssprog, hundesprog og signaler og hvordan man kan bruge dette i indlæring og træning, problemløsning, hunden trækker, træningstips.

 

Priser:

Uden hund – 1.600 kr.

Med hund – 2.100 kr.

Kun for 1 dag (uden hund) – 1.000 kr.

 

Kursusprisen inkluderer morgenmad, frokost, kaffe og kage.

 

Der er kun plads til max 12 deltagere med hund, så ønsker du plads med hund, bedes du tilmelde dig hurtigt!

 

Senest frist for indbetaling 14/4 2010 og tilmelding er bindende. Beløbet refunderes ikke, medmindre arrangementet aflyses pga. for få tilmeldinger.

Beløbet skal indsættes på bankkontonr. 3347-3347336939 Danske Bank.

 

Kurset afholdes på Mariehøj Centret, lokale 3, grøn indgang, Øverødvej 246 B, 2840 Holte.

 

Tilmelding på mail til Jeannette: [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Den adfærdsbehandler som vi går ved med Enzo, har været oppe ved Turid og lært hendes metoder, hun er helt fantastisk.

Ville gerne på sådan et kursus, men det bliver ski' for dyrt :cry:

 

Ja desværre. jeg kan ikke være i Holte lørdag formiddag med tog, så ud over togbillet skal jeg have to overnatninger

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

 

Undskyld forvirringen men jeg har nu tilføjet hvem der står for arrangementet så kan man se lidt mere. Undskyld den smuttede i farten. Og vi er klar over prisen er lidt høj men Turid er ikke billig og få ned og vi har KUN dækket hendes udgifter og de udgifter vi har til forplejning netop for at lave det så billigt vi kunne.. da vi ikke selv ønsker at tjene på noget men bare skal have det til at løbe rundt..

 

:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej alle

 

Undskyld forvirringen men jeg har nu tilføjet hvem der står for arrangementet så kan man se lidt mere. Undskyld den smuttede i farten. Og vi er klar over prisen er lidt høj men Turid er ikke billig og få ned og vi har KUN dækket hendes udgifter og de udgifter vi har til forplejning netop for at lave det så billigt vi kunne.. da vi ikke selv ønsker at tjene på noget men bare skal have det til at løbe rundt..

 

:oops:

 

Jeg synes skam ikke, at det er for dyrt - spørgsmålet er bare, om jeg har råd til det. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig til at se dig. :blink: Ellers er du velkommen til at sove her.

 

Så er tilmeldingen også sendt afsted, og betalingen overført :banan:

 

Dejligt, så har jeg også nogen at snakke med om de ting vi lærer. Der er i reglen noget jeg ikke har fattet. Kan se der er noget om stress hos hunde, det glæder jeg mig ekstra meget til.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...