Hop til indhold

Til minde om min soulmate Mickey R.I.P


Gæst samson02
 Share

Recommended Posts

Gæst samson02

Kære Mickey :hundifart:

 

10 år og 5 mdr. fik vi sammen, og det var bare alt for kort tid.....:megaked::megaked::megaked::megaked:

Vi har haft mange gode og dejlige timer sammen, og været meget igennem sammen..

 

Min SMUKKE dreng, du var/er min bedste ven, du vil altid være i mit hjerte :hjerte: (som nu er flået i 10.000 stykker) dit lige findes ikke og jeg vil savne dig helt vildt, til jeg ikke selv er i denne verden mere.

 

Jeg håber du er enig med mig i den beslutning jeg traf for dig igår, om at du skulle herfra med noget af æren og værdigheden i behold, da du jo var en meget stolt hund.....Dine bagben kunne ikke længere holde til at leve det smukke hundeliv du altid har levet, du kunne ikke længere være den evige "jægersoldat" som holdt alle andre dyr væk fra din grund, og du kunne ikke grave alle dine huller mere, ja selv i legen med Samson, måtte du hurtigt give op.

 

De skriver her på siden om hunde der er noget helt specielt, og om at ingen andre hunde vil kunne udfylde denne plads, sådan en plads har/havde du hos mig, intet i hele verden kan udfylde din plads, du og jeg er/var soulmates. Og SMUKKE ven, jeg ville give alt i hele verden for at du kunne være blevet hos mig.....

 

Dit sidste hvilested blev under mit lindetræ, der hvor du har frit udsyn til dit hjem og dine elskede marker.....

 

Jeg håber du har det godt, der hvor du er nu og jeg håber af hele mit hjerte, at vi igen en dag skal ses, så vi kan kramme, lege og putte.....Sov godt min elskede ven.... Jeg er sikker på at du har fået dine vinger nu...:engel::engel:

R.I.P smukke skønne Mickey du er gemt i mit hjerte for altid.

 

 

Kys, knus og kram :kys:

Fra din menneske "mor" :vinken::vinken:

 

Mickey 1.4.1999-13.11.2009

Redigeret af samson02
Link til indlæg
Del på andre sites

Åh, jeg kom til at græde, helt uden at kende hverken dig eller Mickey :megaked: Men bare tanken om at min soulmate en dag skal herfra ... puha.

 

Jeg håber, hvis det kommer dertil, at jeg kan være en lige så god mor som dig, og sørge for, at hendes liv ender med værdighed.

 

"En hunds liv er for kort. Det er faktisk dens eneste fejl."

Carlotta Monterey O’Neill

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hjælper bare at høre andre hundevenne sige det....

 

Vi herinde ved godt hvordan det er at miste sin ven :megaked: Nogle har prøvet det selv, andre frygter når de skal til det :cry: Men sand kærlighed til hunden er, når man er i stand til at sætte hunden over sine egne behov og slutter når den har brug for det, ikke når man selv er klar til at sige farvel. For det bliver man jo aldrig vel? Du har gjort det rigtige og på sigt vil det være en trøst :ae: Vi er mange der føler med dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha! fik lige en lille tåre der.

 

Det gør så ondt at sige farvel til en ven der betyder så meget for en,må smerten lette fra dit hjerte og give plads til en ny god ven.

 

Men husk ham og han vil leve evigt i dit hjerte.:hjerte:

 

M.v.h Jim.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...