luckyluna Skrevet Marts 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 17, 2008 Vi skal da have et påsketræf Mine hunde og jeg vil gerne se en masse glade hunde og tobenede påhæng til en gåtur i moesgård skov. I snor, så alle kan være med :wink: Skulle vejen gå forbi stranden er der jo mulighed for at gå for sig selv og lege På søndag kl 15 ved skovmøllen i moesgård. Håber vi ses Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Luxdog Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Hvis bare det ikke var så langt væk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Vi er (selvfølgeligt) friske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Vi skal da have et påsketræf Mine hunde og jeg vil gerne se en masse glade hunde og tobenede påhæng til en gåtur i moesgård skov. I snor, så alle kan være med :wink: Skulle vejen gå forbi stranden er der jo mulighed for at gå for sig selv og lege På søndag kl 15 ved skovmøllen i moesgård. Håber vi ses Hvis jeg får tid kigger Groa og jeg da forbi :wink: Rigtig god idé du har fået luckyluna Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Marts 18, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2008 Så det er udover træffet her skærtorsdag? Jeg tror nok vi har tid, og kigger gerne forbi Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2008 Så det er udover træffet her skærtorsdag? Jeg tror nok vi har tid' date=' og kigger gerne forbi [/quote'] Ja, det er meningen det er for alle størrelser. Har også smidt en invitation på jubiidebatten:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2008 Det lader til at der er mange flere der kan om mandagen, så vi flytter det da bare:) Så mandag er det så istedet:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret Marts 20, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2008 Det lader til at der er mange flere der kan om mandagen, så vi flytter det da bare:) Så mandag er det så istedet:) Hej. Det kan godt være at jeg kan komme så, sammen med Bananna Hilsen B&B ( Bantus) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2008 Det lader til at der er mange flere der kan om mandagen, så vi flytter det da bare:) Så mandag er det så istedet:) Hej. Det kan godt være at jeg kan komme så, sammen med Bananna Hilsen B&B ( Bantus) Fedt, og dejligt at se du fandt her ind Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 23, 2008 OP med dig hvem kommer herfra?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts