Hop til indhold

Uuuh jaa jubii ÅH :D


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Chaddin
Narj, han er bare for sød :hjerte: Jeg elsker billedet hvor han sidder afventende, med tungen ud af munden. Søde lille Darwin! Og tænkt engang, om to uger så er han din! :klap:

 

Jaaaa :ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Narj, han er bare for sød :hjerte: Jeg elsker billedet hvor han sidder afventende, med tungen ud af munden. Søde lille Darwin! Og tænkt engang, om to uger så er han din! :klap:

 

By the way, så synes jeg at dit signatur billede af Sherlock er herre fint :hjerte: :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Chaddin

Så er stumpen ankommet :banan:

 

Vi hentede ham ved 11-tiden hvorefter han spænede rundt og snusede til alt der var at snuse til i huset :lol: Så efter at han (og jeg) fik spist og drukket lidt, gik vi lidt rundt ude i haven, og han gik forbi en kattehøm uden at røre den :klap: Så legede vi lidt og tog en hurtig lille sit-øve-runde og så gik han ellers ind, lagde sig ved siden af sin kurv og startede med at snork-boble :lol:

 

Her er 3 af de 12 lovede billeder :blink: resten kommer senere i dag. Han valgte underligt nok at ligge sig ved siden af kurven og ikke i den :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ååååh en dejlig bamse!

 

Hehe, hvor sødt han ligger sig ved siden af. Det kan Oskar også godt finde på, men gulvet er sikkert også rigtig rart at ligge på :genert:

 

Haha ja jeg griber da også mig selv i at ligge mig på gulvet en gang imellem :genert: men jeg gætter på at min lille bamse har det ret varmt med al den pels, så gulvet må vel være dejligt at ligge på.. er bare lidt pyldret om han måske kunne få blærebetændelse eller noget :genert:

 

her er der et til billede:

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja jeg griber da også mig selv i at ligge mig på gulvet en gang imellem :genert: men jeg gætter på at min lille bamse har det ret varmt med al den pels, så gulvet må vel være dejligt at ligge på.. er bare lidt pyldret om han måske kunne få blærebetændelse eller noget :genert:

 

her er der et til billede:

 

 

Det tror jeg ikke du skal være bange for. Det er jo ikke minus grader på gulvet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ej, hvor ser han dejlig ud :lun:

 

Pajko gav heller ikke sin kurv og vil stadigvæk meget hellere ligge på gulvet :mrgreen: Så har han kun tæpper og en sækkestol :lol:

nå, dejligt at høre vi ikke er de eneste :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Haha ja jeg griber da også mig selv i at ligge mig på gulvet en gang imellem :genert: men jeg gætter på at min lille bamse har det ret varmt med al den pels, så gulvet må vel være dejligt at ligge på.. er bare lidt pyldret om han måske kunne få blærebetændelse eller noget :genert:

 

her er der et til billede:

 

Han har da alt for meget pels til at gide en kurv - Samson har også altid ligget på gulvet, så den fine papkasse vi havde forberedt til ham med tæppe und alles den kunne vi lige så fint smide ud.

Så det skal du slet ikke bekymre dig om.

 

Han er godt nok sød:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: Tillykke med ham, han er super sød, han ser rigtig dejlig ud :lun:

Han ligner bare alle andre spidshunde jeg kender ( sover på gulvet ):-D

Vi har købt fine hundesenge til begge vores :hmm:som de aldrig har brugt, de ligger altid på gulvet, og Zulo's favorit plads er i brusekabine, så jeg tror nok vi lader være med at købe en næste gang :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...