Hop til indhold

Uuuh jaa jubii ÅH :D


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 136
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg :x:!

 

(selvom det ikke blev en berner) :fornaermet:

 

:blink:

 

Tak :-D

Jah det er æv men jeg synes der var lidt for meget sygdom i racen. og så er der alt det der med kræft osv.. men det er klart en race jeg vil overveje næste gang jeg skal have hund :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak :-D

Jah det er æv men jeg synes der var lidt for meget sygdom i racen. og så er der alt det der med kræft osv.. men det er klart en race jeg vil overveje næste gang jeg skal have hund :hjerte:

 

Kan godt forstå, at du blev skræmt, det er faktisk også ret skræmmende :ae:

 

Men der arbejdes heldigvis for at forbedre det :5up: Og når du skal have berner, er man måske allerede nået langt med det :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan godt forstå, at du blev skræmt, det er faktisk også ret skræmmende :ae:

 

Men der arbejdes heldigvis for at forbedre det :5up: Og når du skal have berner, er man måske allerede nået langt med det :klap:

 

Nemmerli' :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Gæst Chaddin
Uh, det bliver spændende - eurasier er klart på min top 5 liste over hunde jeg gerne vil have, så jeg glæder mig mega meget til at se tonsvis af billeder af vidunderet:mrgreen:

 

Og det får du :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

OH MY GOD min søster lavede en virkelig stor fejl i dag.. hun sagde at hvalpene var født!! Og jeg som var overvældet af glæde skynder mig at gå ind på hjemmesiden for at se billeder (det sagde hun der var) og så står der at de først bliver født i februar :megaked:

 

Men nu har jeg så lige sendt en mail og spurgt om hvad der skete og hvornår osv.. men iih hvor blev jeg ked og skuffet da jeg fandt ud af at min søster havde husket forkert (eller hvad det var hun gjorde) :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Nu har jeg fået en tilbagemelding på min mail og jeg fik at vide at min hvalp bliver født ca. den 28 januar :klap2:

 

Det bliver SÅ spændende :-D Moren er Ayla :lun: Hun er såååå smuk :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...