Hop til indhold

Hvorfor tak, karma og super karma?


Gæst Læder mor
 Share

Recommended Posts

I hvilke situationer giver du henholdsvis tak, karma og super karma ?

 

Hvad er superkarma?

 

Jeg giver tak, enten fordi at jeg er enig, eller fordi at jeg ikke har noget at sige, men godt vil vise at jeg har læst indlægget, set billedet.

 

Karma giver jeg hvis jeg syntes at folk har skrevet noget der er virkeligt godt og som jeg er enig i, og i få tilfælde bare for at give folk trøst

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak giver jeg, når noget er lærerigt, sjovt, fornuftigt, godt formuleret, gode billeder eller jeg er hamrende enig.

 

Karma giver jeg, når jeg husker det og for ting, der er bedre, end mit krav for tak :mrgreen:

 

Super karma - er det karma power du tænker på her? Det er jo bare, hvor meget karma, man giver, når man giver karma :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups så har jeg allerede lært noget, kan kan give grader af karma?

 

Jeg har i hvertfald ikke fundet ud af hvordan hvis man kan, jeg kan kun trykke på karma og skrive en besked, jeg kan ikke vælge hvor meget karma jeg vil give.

 

Og hvis du en dag støder på at du ikke kan give en person karme (hvilket undrede mig meget i starten), så er det fordi du forsøger at give karma til den samme person du gav karma til sidst. Og du kan ikke give den samme person karma 2 gange i træk

Link til indlæg
Del på andre sites

Men når nu vi er ved spørgsmål om systemet, er der så nogen der kan fortælle mig hvorfor jeg har et dårligere ry end f.eks. dig?

 

Mit er kun lige over middel :megaked:

 

Hehe, fordi karma-systemet er skørt opført :mrgreen:

 

Når man når en vis mængde karma, har man bare konstant "over middel" - men det lyder altså bare ikke nær så godt som det læder mor har :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Læder mor
Jeg har bedre karma end dig, men jeg har et dårligere ry, hvad det så end er :confused::lol:

 

mener stadig du må have sparket røv når du har et dårligere ry end mig :mrgreen:

 

men helt ærlig fatter jeg ikke en pløk af det system. måske man lærer det hen ad vejen.

Link til indlæg
Del på andre sites

mener stadig du må have sparket røv når du har et dårligere ry end mig :mrgreen:

 

men helt ærlig fatter jeg ikke en pløk af det system. måske man lærer det hen ad vejen.

 

Jeg tænker ikke så meget over hvad jeg selv har, jeg giver bare tak og karma når jeg føler for det, så jeg har nok opgivet at finde ud af systemet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen der har læst mit indlæg med forklaring?

 

Ry bestemmes af, hvor meget karma man har. Man kan få en masse forskellige, skønt lydende former for ry :mrgreen: Og så pludselig, når man har fået x antal karma, så ændrer ryet sig for sidste gang til "xxx har et ry over middel".

 

Jer, der ikke har "ry over middel" kan selv prøve at følge, hvordan ryet ændrer sig med karma, indtil man pludselig har en masse karma, men den ok, men ikke vildt flatterende titel "ry over middel".

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen der har læst mit indlæg med forklaring?

 

Ry bestemmes af, hvor meget karma man har. Man kan få en masse forskellige, skønt lydende former for ry :mrgreen: Og så pludselig, når man har fået x antal karma, så ændrer ryet sig for sidste gang til "xxx har et ry over middel".

 

Jer, der ikke har "ry over middel" kan selv prøve at følge, hvordan ryet ændrer sig med karma, indtil man pludselig har en masse karma, men den ok, men ikke vildt flatterende titel "ry over middel".

 

Så når man har fået en masse karma, så får man et dårligere ry, så karma er altså en dårlig ting :blink:

 

Og ja, jeg syntes ikke at "ry over middel" lyder særligt flaterende, men da jeg først lige har opdaget det i dag, så generer det mig jo åbenbart ikke særlig meget :lol:

 

ps. Og kunne vi ikke få et link til din forklaring?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så når man har fået en masse karma, så får man et dårligere ry, så karma er altså en dårlig ting :blink:

 

Og ja, jeg syntes ikke at "ry over middel" lyder særligt flaterende, men da jeg først lige har opdaget det i dag, så generer det mig jo åbenbart ikke særlig meget :lol:

 

ps. Og kunne vi ikke få et link til din forklaring?

 

Det var såmend bare det her indlæg i denne tråd: http://www.hunde-forum.dk/diverse/11561-hvorfor-tak-karma-og-super-karma.html#post283038

 

Og nej, man tænker ikke så meget over det... Jeg fandt også kun ud af det, fordi jeg var nysgerrig i starten, så jeg fulgte med i, hvad de grønne bokse viste :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg anede ikke der var noget der hed ry også :lol: Man lærer noget hver dag :5up:

 

Anyway, over middel er da bedre end under middel ;-)

 

Eller bare middel - for hey, vi er OVER middel! :banan:

 

Tænk hvis det var en IQ-test, så ville man da være ganske fornøjet :mrgreen:

 

Det indlæg overså jeg fuldstændig, men klokken er altså heller ikke særlig meget, så jeg er lovligt undskyldt :blink:

 

Du er helt lovligt undskyld!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...