Hop til indhold

Månedens hund december 2009 "Julehund"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

2d0mjyp.jpg

 

MÅNEDENS HUND DECEMBER 2009

 

Bemærk: Månedens hund december starter tidligere end normalt, og kandidat billedet skal være uploadet SENEST 6. DECEMBER KL. 12.00 da afstemning start denne dag og løber indtil 15.december hvorefter Årets Hund 2009 kommer til afstemning, og løber indtil 31. december.

 

Denne månedes kategori: "Julehund".

 

Det skal fremgå tydeligt at det er et julebillede, en gåtur i snevejr er altså ikke nok.

 

KUN ét billede af samme hund, kan deltage i konkurrencen, og du skal selv eje den afbillede hund. For at begrænse billederne og forøge stemmerne på de indsendte billeder, er det kun tilladt at deltage med én hund. Vil du have flere billeder online af din(e) hund(e), skal den/de i dit fotoalbum

 

KUN 1 billede i tråden - ellers er det umuligt at overskue for dommerpanelet - vil du bruge et andet billede end det første, skal dette udskiftes i samme indlæg.

 

Denne måneds kategori er valgt af redaktør, moderator og admins, da sidste måneds vinder endnu ikke er fundet.

 

Sødeste Amanda - det er det samme hver måned :kys: kun 1 hund på billedet :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var emnet jo netop kontakt - frit fortolket - så hvis ikke ligefrem emnet lægger op til flere hunde - så er det een hund ... sårn har det altid været ... og sårn bliver det nok ved med at være ...

 

Ja okay, jeg er ikke totalt hjernelam!

 

Nu er Tonks imidlertid normalt ret pernittengrynet med ALLE detaljer, og derfor sys jeg der var lidt skæg at drille hende med at hun skrev at der ALTID kun er én hund tilladt på billedet.....når der nu præcis er 2 på denne måneds billede.

 

Men så morsomt var det åbenbart heller ikke.....:vedikke::???:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Ja okay, jeg er ikke totalt hjernelam!

 

Nu er Tonks imidlertid normalt ret pernittengrynet med ALLE detaljer, og derfor sys jeg der var lidt skæg at drille hende med at hun skrev at der ALTID kun er én hund tilladt på billedet.....når der nu præcis er 2 på denne måneds billede.

 

Men så morsomt var det åbenbart heller ikke.....:vedikke::???:

 

:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...