Hop til indhold

annonceforum


Amocca
 Share

Recommended Posts

Jeg forsøgte at besvare en tråd der lå i annonce-forum og får følgende besked :confused:

 

Var det en besvarelse i AnnonceFORUM eller i annonceMARKEDET?

 

Annonceforum er blot en oversigt over nyeste oprettelser i annoncemarkedet.

 

En besvarelse til en annonce skal ske ved at besvare selve annoncen i annoncemarkedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Var det en besvarelse i AnnonceFORUM eller i annonceMARKEDET?

 

Annonceforum er blot en oversigt over nyeste oprettelser i annoncemarkedet.

 

En besvarelse til en annonce skal ske ved at besvare selve annoncen i annoncemarkedet.

 

Det var i annonceFORUM. Når man trykkede på indlægget kom det op som et indlæg - ikke som en annonce, det var derfor jeg troede jeg kunne svare... men så er mysteriet jo løst :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

;D jeg ville have sagt, at du jo evt. kunne læsse den af ved jeres nærmeste dyreinternat - de vil nok blive glad for den :mrgreen:

 

Det overvejede jeg også, men på den anden side, tror du virkelig at de har nyresyge hunde, tror du ikke at de ville have aflivet dem i stedet for at opbevare så syge dyr på et internat?

Link til indlæg
Del på andre sites

Vil du ikke lige smide et link til annoncen så jeg kan fejlsøge? pft ;-)

 

det var denne http://www.hunde-forum.dk/annonce-forum/11717-hills-k-d.html

 

når jeg klikker på den får jeg bare et "almindeligt" indlæg - men jeg kan ikke få lov at besvare det - så får jeg fejlteksten i mit første indlæg... men det er jo så fordi det er en annonce - selvom den ikke ligner det....

Link til indlæg
Del på andre sites

det var denne http://www.hunde-forum.dk/annonce-forum/11717-hills-k-d.html

 

når jeg klikker på den får jeg bare et "almindeligt" indlæg - men jeg kan ikke få lov at besvare det - så får jeg fejlteksten i mit første indlæg... men det er jo så fordi det er en annonce - selvom den ikke ligner det....

 

Ja den er blevet oprettet direkte i annonceforum som ikke burde være muligt.

Det undersøger jeg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...