Hop til indhold

HJÆLP til månedens hund DECEMBER


Aslan
 Share

Recommended Posts

Det var faktisk ikke særlig dyrt, du kan prøve at kigge på Bilkas hjemmeside, det var der jeg fik lavet sidste år :5up:

 

Uha, andre bud? Jeg vil helst ike bruge bilka da maritns veninde fik total mørke billeder derfra

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 144
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ok Buju, det afgjorde det :stupid: :mrgreen: Du er totalt ude i hampen med de billeder, nr. 1 er da afgjort denne måneds vinderbillede!!! :klap::lun::hjerte:

 

 

Det skal man aldrig sige, det er første gang vi deltager i månedens hund, så der er ikk estatestikker for hvor godt han ser ud når det gælder en desideret konkurrence!

 

Meeeeeeeen så længe han bare fpr 1 stemme (hvilket han jo gør :engel: ) så er vi godt tilfredse. Indtil videre er der bare super gode billeder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal man aldrig sige, det er første gang vi deltager i månedens hund, så der er ikk estatestikker for hvor godt han ser ud når det gælder en desideret konkurrence!

 

Meeeeeeeen så længe han bare fpr 1 stemme (hvilket han jo gør :engel: ) så er vi godt tilfredse. Indtil videre er der bare super gode billeder!

 

Hvis du stemmer på dig selv :fyfy: så er han sikret 2 stemmer, for han får afgjort også min :5up: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det er klart, for det dér er jo ikke røde øjne :blink: der skal jo være en del af øjet før det kan repareres - så du må leve med zombie øjnene :slem:

Jamen hun er også sød selvom hun har zombieøjne... :mrgreen:

Så må jeg få ændret det billede jeg har puttet ind i afstemningstråden hvis der er flertal for zombiebilledet der... :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...