Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

HJÆLP til månedens hund DECEMBER

Featured Replies

Besvaret
  • Forfatter
Det var faktisk ikke særlig dyrt, du kan prøve at kigge på Bilkas hjemmeside, det var der jeg fik lavet sidste år :5up:

Uha, andre bud? Jeg vil helst ike bruge bilka da maritns veninde fik total mørke billeder derfra

• Svar 144
  • Visninger 17,9k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Besvaret
  • Forfatter
Yrk :???: Hvis vi nu aftaler kl. 9.00 så passer det nok med at jeg er der 9.30, er det ok? :oops::genert:

Endnu en grund til at HF bare er det bedre end alle andre steder :5up:

Besvaret
2009

aslan-albums-julehund-picture11404-julehund-2009.jpg

Eller 2008

aslan-albums-julehund-picture11400-aslan-julehund-2008.jpg

Det første er godt, men nr. 2 er sjovest:blink: Jeg ved godt hvilket et jeg ville vælge

Besvaret
Det første er godt, men nr. 2 er sjovest:blink: Jeg ved godt hvilket et jeg ville vælge

Ok Buju, det afgjorde det :stupid: :mrgreen: Du er totalt ude i hampen med de billeder, nr. 1 er da afgjort denne måneds vinderbillede!!! :klap::lun::hjerte:

Besvaret
Uha, andre bud? Jeg vil helst ike bruge bilka da maritns veninde fik total mørke billeder derfra

:confused: Du uploader dem jo selv og bestemmer tekst, baggrund osv. osv. så de kommer til at se ud som du selv har lavet dem :5up:

Besvaret
Ok Buju, det afgjorde det :stupid: :mrgreen: Du er totalt ude i hampen med de billeder, nr. 1 er da afgjort denne måneds vinderbillede!!! :klap::lun::hjerte:

Jeps, men nr. 2 er altså bare lidt sjovere:mrgreen:

Besvaret
Jeps, men nr. 2 er altså bare lidt sjovere:mrgreen:

:roll: :stupid: :lol: Måske, men nr. 1 er klart bedre :5up:

Besvaret
:roll: :stupid: :lol: Måske, men nr. 1 er klart bedre :5up:

Sødere måske, men ikke bedre:blink: Mine favoritter vil altid være dem der ville klare sig fortrinligt i 'Kiksede billeder' tråden

Besvaret
Sødere måske, men ikke bedre:blink: Mine favoritter vil altid være dem der ville klare sig fortrinligt i 'Kiksede billeder' tråden

Det er det jeg mener, din mening kan man ikke bruge :lol:

Besvaret
Det er det jeg mener, din mening kan man ikke bruge :lol:

Så så unge dame:evil:

(ok, du har måske ret lige netop med hensyn til denne afstemning)

Besvaret
Så så unge dame:evil:

(ok, du har måske ret lige netop med hensyn til denne afstemning)

:engel: OGSÅ mht. denne afstemning!! :mrgreen:

Besvaret
  • Forfatter

Det skal man aldrig sige, det er første gang vi deltager i månedens hund, så der er ikk estatestikker for hvor godt han ser ud når det gælder en desideret konkurrence!

Meeeeeeeen så længe han bare fpr 1 stemme (hvilket han jo gør :engel: ) så er vi godt tilfredse. Indtil videre er der bare super gode billeder!

Besvaret
Det skal man aldrig sige, det er første gang vi deltager i månedens hund, så der er ikk estatestikker for hvor godt han ser ud når det gælder en desideret konkurrence!

Meeeeeeeen så længe han bare fpr 1 stemme (hvilket han jo gør :engel: ) så er vi godt tilfredse. Indtil videre er der bare super gode billeder!

Hvis du stemmer på dig selv :fyfy: så er han sikret 2 stemmer, for han får afgjort også min :5up: :lun:

Besvaret
Nr. 2! :klap:

Hvem'ses nr. 2? :blink: Eller var det bare sådan en generel melding? :lol:

Besvaret
Synes nu jeg citérede.. hmm.. :hmm::lol:

Måske det er citat-nissen der har spist det?? :hmm: :mrgreen:

Besvaret

Ok, nu kan jeg alligevel ikke bestemme mig. Har nogle julebilleder af julevovsen her - hvilket synes I?

Undskyld der er så mange... Sascha er bare så sød altid... :oops:

Besvaret
  • Forfatter
Ok, nu kan jeg alligevel ikke bestemme mig. Har nogle julebilleder af julevovsen her - hvilket synes I?

Undskyld der er så mange... Sascha er bare så sød altid... :oops:

Altså, jeg syntes jo hun er sød på nr 3 billed :lun:

Har du photoshop? (tænker lidt på om du kunne redigere i øjnene :mrgreen: )

Besvaret

jeg skal også lige have lidt hjælp :genert: nr 2 er helt klart bedst, men det er uskarpt. Det første er skarpt, men der er hun ved at tabe nissehuen...

Tror jeg må tage lidt flere senere - men lige nu gider hun ikke det nissehuepjat længere :lol:

Besvaret
Altså, jeg syntes jo hun er sød på nr 3 billed :lun:

Har du photoshop? (tænker lidt på om du kunne redigere i øjnene :mrgreen: )

Har PhotoShop, men jeg kan skisme ikke redigere det så det ser ordentligt ud... red-eye repair virker åbenbart kun på mennesker. :hmm:

Besvaret
Har PhotoShop, men jeg kan skisme ikke redigere det så det ser ordentligt ud... red-eye repair virker åbenbart kun på mennesker. :hmm:

Nej det er klart, for det dér er jo ikke røde øjne :blink: der skal jo være en del af øjet før det kan repareres - så du må leve med zombie øjnene :slem:

Besvaret
Nej det er klart, for det dér er jo ikke røde øjne :blink: der skal jo være en del af øjet før det kan repareres - så du må leve med zombie øjnene :slem:

Jamen hun er også sød selvom hun har zombieøjne... :mrgreen:

Så må jeg få ændret det billede jeg har puttet ind i afstemningstråden hvis der er flertal for zombiebilledet der... :rolleyes: