Hop til indhold

Snebilleder!


Gæst PPP-Pero
 Share

Recommended Posts

Ej hvor dejligt du har flere hunde sikke de leger :D hvor hyggeligt.

De er altså bare skønne, det er også bare en god hund, jeg kender flere der har carin terrier. :D De ser også ud til at elske sneen hi hi

 

ja jeg også glad for der er westi i hende, det gør også hun er lidt sin egen, nu skal jeg jo ikke tro jeg kan bestemme alt ting, men hun er nu god til at høre efter, men hvem ville ikke gerne havde sin vilje :D

 

Kærlig hilsen Camilla

 

Ja, det er sjovt at have flere :D

 

Du er helt rigtigt indrettet til en selvstændig hund kan jeg se :lol:

 

Man skal ikke tage sig selv alt for højtideligt :D

 

Hehe, jeg mødte forleden en ældre mand med en ruhåret gravhund, som satte sig ned og strittede imod med alle sine kræfter, da manden ville gå videre. Hunden gad ikke, han ville nemlig hellere blive og snakke mere med Toffi.

 

Manden sagde med et smil på læben og glimt i øjet: "Hjemme hos os er der kun én der bestemmer.

Og før vi fik hund var det mig!"

 

Sød mand!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Super tråd :D

 

Jeg elsker at se hunde i sne. Man kan jo bare se denne tråd, så vil man forstå hvorfor. Sikke skønne hunde :P

 

Jeg fik også lige hapset et par stykker af Buddy i går.

Hvorfor kan man ikke lægge video direkte herind, for så havde I også lige fået sådan en med ;)

 

2213_1_638_1.jpg

2213_1_646_1.jpg

2213_1_637_1.jpg

2213_1_641_1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Ja, jeg husker at trykke på "start" :lol: Det kan godt være at det er min computer den er gal med, men det gælder så også når jeg sender (det har dog kunnet lade sig gøre før.. fatter det ikke) for andre kan heller ikke se mine videoer :cry:

Det er ikke fordi du bruger firefox og skal tillade den, at afspille først vel?

Det problem har jeg nemlig selv haft før. Jeg kan godt se den, en rigtig dejlig pelsklump :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ej hvor dejligt du har flere hunde sikke de leger :D hvor hyggeligt.

De er altså bare skønne, det er også bare en god hund, jeg kender flere der har carin terrier. :D De ser også ud til at elske sneen hi hi

 

ja jeg også glad for der er westi i hende, det gør også hun er lidt sin egen, nu skal jeg jo ikke tro jeg kan bestemme alt ting, men hun er nu god til at høre efter, men hvem ville ikke gerne havde sin vilje :D

 

Kærlig hilsen Camilla

 

Ja, det er sjovt at have flere :D

 

Du er helt rigtigt indrettet til en selvstændig hund kan jeg se :lol:

 

Man skal ikke tage sig selv alt for højtideligt :D

 

Hehe, jeg mødte forleden en ældre mand med en ruhåret gravhund, som satte sig ned og strittede imod med alle sine kræfter, da manden ville gå videre. Hunden gad ikke, han ville nemlig hellere blive og snakke mere med Toffi.

 

Manden sagde med et smil på læben og glimt i øjet: "Hjemme hos os er der kun én der bestemmer.

Og før vi fik hund var det mig!"

 

Sød mand!

 

Ja, sød mand og han passer til sin hund :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogen tråd med snebilleder, så syntes lige jeg måtte oprette én nu hvor vi endelig har fået rigtig sne!

 

Her er lidt billeder fra Pero's morgengåtur!

 

 

2214_DSCN2708_1.jpg

Undskyld at det lige er udenfor trådens emne, men så lige på dine billeder at på Pero's dækken er der hul til linen, på ryggen, så han kan have sele på. Hvor har du købt dækkenet henne? Jeg har nemlig ikke kunnet finde dem med hul til en sele..

 

(Har lige fjernet lidt af dine billeder her hvor jeg quoter dit indlæg, bare så det ikke fylder helt vildt meget) :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogen tråd med snebilleder, så syntes lige jeg måtte oprette én nu hvor vi endelig har fået rigtig sne!

 

Her er lidt billeder fra Pero's morgengåtur!

 

 

2214_DSCN2708_1.jpg

Undskyld at det lige er udenfor trådens emne, men så lige på dine billeder at på Pero's dækken er der hul til linen, på ryggen, så han kan have sele på. Hvor har du købt dækkenet henne? Jeg har nemlig ikke kunnet finde dem med hul til en sele..

 

(Har lige fjernet lidt af dine billeder her hvor jeg quoter dit indlæg, bare så det ikke fylder helt vildt meget) :wink:

 

Nej, der er desværre ikke hul til linen :( Han har bare selen på ud over dækkenet. Jeg har nemlig også ledt efter dækkener med hul, uden held!

 

Du må gerne sige til hvis du finder et :D Det er nemlig så dumt at have selen ud over dækkenet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogen tråd med snebilleder, så syntes lige jeg måtte oprette én nu hvor vi endelig har fået rigtig sne!

 

Her er lidt billeder fra Pero's morgengåtur!

 

 

2214_DSCN2708_1.jpg

Undskyld at det lige er udenfor trådens emne, men så lige på dine billeder at på Pero's dækken er der hul til linen, på ryggen, så han kan have sele på. Hvor har du købt dækkenet henne? Jeg har nemlig ikke kunnet finde dem med hul til en sele..

 

(Har lige fjernet lidt af dine billeder her hvor jeg quoter dit indlæg, bare så det ikke fylder helt vildt meget) :wink:

 

Nej, der er desværre ikke hul til linen :( Han har bare selen på ud over dækkenet. Jeg har nemlig også ledt efter dækkener med hul, uden held!

 

Du må gerne sige til hvis du finder et :D Det er nemlig så dumt at have selen ud over dækkenet.

Har du ikke symaskine eller mulighed for at låne en, for så kan man jo bare lave et "knaphul" i dækkenet, hvor linen kan komme igennem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Hehe, jeg er virkelig, virkelig dårlig til at sy :) Men der er et af dækkenerne som han er vokset ud af så jeg kunne måske forsøge mig med det først. Det gør vel heller ikke noget at det ikke bliver pænt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes ikke lige jeg kunne finde nogen tråd med snebilleder, så syntes lige jeg måtte oprette én nu hvor vi endelig har fået rigtig sne!

 

Her er lidt billeder fra Pero's morgengåtur!

 

 

2214_DSCN2708_1.jpg

Undskyld at det lige er udenfor trådens emne, men så lige på dine billeder at på Pero's dækken er der hul til linen, på ryggen, så han kan have sele på. Hvor har du købt dækkenet henne? Jeg har nemlig ikke kunnet finde dem med hul til en sele..

 

(Har lige fjernet lidt af dine billeder her hvor jeg quoter dit indlæg, bare så det ikke fylder helt vildt meget) :wink:

 

Nej, der er desværre ikke hul til linen :( Han har bare selen på ud over dækkenet. Jeg har nemlig også ledt efter dækkener med hul, uden held!

 

Du må gerne sige til hvis du finder et :D Det er nemlig så dumt at have selen ud over dækkenet.

Nårh, jeg kan bare slet ikke se selen udover dækkenet.. hehe.. men det er jo nok fordi det er en sort sele :D Nå, men så må jeg lede videre, og jeg skal nok kontakte dig med det samme når/hvis jeg finder sådan et dækken :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, der er desværre ikke hul til linen :( Han har bare selen på ud over dækkenet. Jeg har nemlig også ledt efter dækkener med hul, uden held!

 

Du må gerne sige til hvis du finder et :D Det er nemlig så dumt at have selen ud over dækkenet.

 

Vi har denne til Stella, den er fin og virker komfortabel, og så har den hul til selen.. http://porcani.dk/product.asp?product=1075&sub=20&page=1

 

Det sidder dog ret langt oppe.. Passer super til vores Puppia-sele, men jeg ved ikke hvordan det er med andre :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
ja sikken dejlige ,de har det, de små søde i sneen,

 

vi vil da også gerne være med,Bella kan også lide det, er ellers allerede flink til at komme, når jeg kalder, men den her sne, ?? nej så varer det lidt længere den skal nydes :PBilledfilBilledfil

Hov man kan ikke se billederne. Jeg hjælper lige, så man kan se den dejlige tøs :D

 

2598_Bella_i_sne_1.jpg

2598_Bella_i_sne_1_3.jpg

 

(Når du skal sætte billederne herind, skal du bruge den "knap" der hedder 'Img' i stedet for 'URL'.)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind

Sikke mange herlige billeder i den her tråd!!! :D

Jeg har lagt 41 billeder op på min hjemmeside, men vil lige smide et par "best of" her...

 

080324_37.jpg

Player i fuld firspring!:-)

 

080324_24.jpg

Player stod faktisk sådan i flere minutter!

 

080324_21.jpg

Player igen!:-)

 

080324_19.jpg

Jenna aktiverer lige ABS'erne

 

080324_10.jpg

<3 Player

 

080324_09.jpg

Jenna med den ufattelig store tålmodighed!:-)

 

080324_04.jpg

Og så slapper Nanna, Casper og Player af efter et par timer i snéen! Player elsker at putte i sengen med ungerne!

 

Undskyld jeg sådan fylder hele tråden med mine billeder, men hvis det er nogen trøst sorterede jeg altså hårdt ud i dem! :oops:

 

De resterende 30+ billeder kan ses' på min hjemmeside http://www.rinnie.dk :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Nalle24

Luna har også været ude og lege i den skønne sne :D2185_Luna_Pske2008_018_1.jpg

Det er alt for godt med alt den sne!2185_Luna_Pske2008_012_1.jpg

Hov er du der madmor! :D2185_Luna_Pske2008_014_1.jpg

Jeg kunne være ude hele dagen og lege!2185_Luna_Pske2008_024_1.jpg

2185_Luna_Pske2008_026_1.jpg

Håber alle har haft en god påske :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Super gode billeder af skønne hunde :D og ham der Player er da bare for lækker mums! Nu kan jeg næsten huske hvordan Nikka så ud før man kunne dække et kaffebord på ryggen af hende :shock:

 

Kombinationen af madglad Flatcoat og lille bitte MEGET kræsen hundehvalp har ikke været helt heldig. Der skal kræses ekstra for My ellers gider hun ikke spise og Nikka mener absolut at hun skal spise alt det My levner og selv om det er bitte små portioner så må vi sande, at mange bække små gør en stor å :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...