Hop til indhold

Avatar


Umulia
 Share

Recommended Posts

Gæst Unknown99
Jeg ved ikke om der er andre SF nørder herinde, bortset fra mig - men jeg glæder mig i hvert fald vildt meget til denne film!

 

 

Nyeste trailer: Avatar Official Movie Website | In Cinemas December 18

 

jeg så den i forgårs... og hold da fast! det er helt sikkert en film jeg skal eje!

Link til indlæg
Del på andre sites

Et lille spørgsmål og 3D:

 

Er det korrekt man ikke kan se film i 3D, hvis man ikke har samsyn på øjene?

 

Jeg ved det ikke, men jeg kan da sige at mit venstre øje løb i vand under hele filmen, hvad det så end betyder :hmm:

 

Der var i øvrigt et par der forlod biografen 2 minutter inde i filmen. De sad midt i vores række - selvfølgelig :roll:

Jeg har hørt at at nogle bliver søsyge af at se 3D, men det kunne de vel have opdaget under forfilmene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det ikke, men jeg kan da sige at mit venstre øje løb i vand under hele filmen, hvad det så end betyder :hmm:

 

Der var i øvrigt et par der forlod biografen 2 minutter inde i filmen. De sad midt i vores række - selvfølgelig :roll:

Jeg har hørt at at nogle bliver søsyge af at se 3D, men det kunne de vel have opdaget under forfilmene...

 

 

Jeg BURDE bruge briller med -0,25 på venstre øje og jeg så den fint, Jeg har så desværre en tendens tilat fokusere og det ødelæggrer 3d'et og jeg bliver små svimmel.

 

 

 

total nedern historie :megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke så meget det har noget med køn at gøre som med alder - hvis man er over 30, så har man set alle de andre film, den stjæler fra ;-)

 

 

Dammit Umulia... jeg er 19!!! 19 siger jeg dig (ihvertfald i min egen lille selvbedrageriske hjerne)

 

 

 

men du har ret, men når alt kommer til alt, så er der dælme også mange film spundet op om temaet dreng møder pige, de forelsker sig, dreng fucker op og skal gøre det godt igen, happy ending....

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så den ikke i 3D, men den var super flot alligevel. Men enig med Umulia, handlingen var godt nok meget forudsigelig - og meget amerikansk. Godt der lige kom en american marine og kunne klare ærterne. :rolleyes: Må indrømme, at jeg kom til at grine, da han holdt den der "we will fight back"-tale for Na'Vi'erne ved det hellige træ. Fik flashbacks til "We will not go quietly into the night -we will not die without a fight"-talen i Independence Day - som i mine øjne altid har været ufrivillig morsom. :mrgreen:

 

Men helt vildt flot, ingen tvivl om det. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så den ikke i 3D, men den var super flot alligevel. Men enig med Umulia, handlingen var godt nok meget forudsigelig - og meget amerikansk. Godt der lige kom en american marine og kunne klare ærterne. :rolleyes: Må indrømme, at jeg kom til at grine, da han holdt den der "we will fight back"-tale for Na'Vi'erne ved det hellige træ. Fik flashbacks til "We will not go quietly into the night -we will not die without a fight"-talen i Independence Day - som i mine øjne altid har været ufrivillig morsom. :mrgreen:

 

Men helt vildt flot, ingen tvivl om det. :5up:

 

JA! -jeg sad og krummede tæer over det... men kunne ikke lige komme i tanke om hvilken film det var, men du har fuldstændig ret.:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Var inde og se den i sidste uge og selvom nogen måske synes at historien ikke er noget særligt så tror jeg det kommer an på hvad man ligger i det om man kan se en dybere mening med det hele.

Uanset hvad så var filmen SÅ flot lavet at jeg helt sikkert må se den igen...og måske igen igen også :5up::5up:

 

Muligvis er det fordi jeg er en forhenværende World of Warcraft spiller at filmen tiltaler mig mere end ellers, kunne drage mange paralleller derimellem :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jeg tror ikke så meget det har noget med køn at gøre som med alder - hvis man er over 30, så har man set alle de andre film, den stjæler fra ;-)

 

hmpf... er du så også typen der går rundt og siger at man skal respektere de ældre, bare fordi de er ældre.. ;) men nu hvor du selv har lagt op til det, hvilke film stjæler den så fra? :)

Link til indlæg
Del på andre sites

hmpf... er du så også typen der går rundt og siger at man skal respektere de ældre, bare fordi de er ældre.. ;) men nu hvor du selv har lagt op til det, hvilke film stjæler den så fra? :)

 

Tjah - den bliver allerede kaldt "Danser med Smølfer", så kan du vel selv gætte hvilken film der hentydes til ;-)

 

Der er også lidt med fra Aliens (med den har Cameron jo selv lavet), The Core (navnet på det værdifulde metal fra planeten), Starship Troopers, diverse indianerfilm - Manden de kaldte hest, Pocahontas m.fl. og en oldgammel film, der hedder Forbidden Planet.

Desuden et par bøger - Deathworld af Harry Harrison og Call me Joe af Poul Anderson.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah - den bliver allerede kaldt "Danser med Smølfer", så kan du vel selv gætte hvilken film der hentydes til ;-)

 

Der er også lidt med fra Aliens (med den har Cameron jo selv lavet), The Core (navnet på det værdifulde metal fra planeten), Starship Troopers, diverse indianerfilm - Manden de kaldte hest, Pocahontas m.fl. og en oldgammel film, der hedder Forbidden Planet.

Desuden et par bøger - Deathworld af Harry Harrison og Call me Joe af Poul Anderson.

 

 

:hmm: Hvordan rummer du alle de ting inde i dit hoved? Der er alså efterhånden MANGE ting derinde! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...