Hop til indhold

hjælp mod kløe,( er meget bedre)


bellas mor
 Share

Recommended Posts

Det ville være godt for debaten hvis alle negative ytringer om andre debatører blev udeladt, medmindre de er positive skader de bare den gode stemning og får os fra emnet, lad os holde os til emnet og den gode debatstil :)

 

Hørt!

 

Der hvor tråden ofte knækker og diskussionen bliver ubehagelig er altid når en debattør bliver vred og pludselig laver personlige angreb.

Jeg har læst både denne tråd og tråden om "letter ben" igennem nogle gange, og for mig at se starter de ubehagelige udviklinger af diskussionerne altid med personlige provokationer.

 

Jeg synes det er pinligt at voksne mennesker i et offentligt debatforum ikke kan finde ud af at diskutere sagligt med respekt for hinanden som personer!

 

Det har du fuldstændig ret i Vivi. Det er pinligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 84
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Det ville være godt for debaten hvis alle negative ytringer om andre debatører blev udeladt, medmindre de er positive skader de bare den gode stemning og får os fra emnet, lad os holde os til emnet og den gode debatstil :)

 

Hørt!

 

Der hvor tråden ofte knækker og diskussionen bliver ubehagelig er altid når en debattør bliver vred og pludselig laver personlige angreb.

Jeg har læst både denne tråd og tråden om "letter ben" igennem nogle gange, og for mig at se starter de ubehagelige udviklinger af diskussionerne altid med personlige provokationer.

 

Jeg synes det er pinligt at voksne mennesker i et offentligt debatforum ikke kan finde ud af at diskutere sagligt med respekt for hinanden som personer!

 

Jeg tilslutter mig her.

Ville gerne give mit besyv med angående den kløe, men har mistet lysten.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja jeg tror det var en god oplevelse, for Bella at besøge lille Mille, de havde megen fornøjelse af hinanden,Billedfil og blev selvfølgelig meget trætte begge to dejlig at se :P

 

 

 

2145_2598_image001_1_1.jpg

 

For hulan hvor er de dejlige... Lige så jeg bliver helt skruk :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg tror det var en god oplevelse, for Bella at besøge lille Mille, de havde megen fornøjelse af hinanden,Billedfil og blev selvfølgelig meget trætte begge to dejlig at se :P

 

 

 

2145_2598_image001_1_1.jpg

 

For hulan hvor er de dejlige... Lige så jeg bliver helt skruk :oops:

 

Et eller andet sted burde det være forbudt at ligge to så små og så dejlige pelstotter på nettet..

Med små nøgnehvalpe maver.. og suk..

Hvor er de dejlige!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
ja bella er nu 9 uger og lille mille 11 uger Billedfil

 

 

Det sætter jeg også lige ind :)

 

For jeg ser kun en tekst der hedder billedfil :)

 

2145_2598__2_1.jpg

 

 

De er dejlige, det er skønt at have en god ven til sin hvalp, og vigtigt for udviklingen af hvalpens sociale liv :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...